Mustanmerenruusu (torpankukka), Achimenes

Kirjoittaja
Viesti
Pirkkis
Pirkkis
Multasormi (187 reputation)Multasormi (187 reputation)Multasormi (187 reputation)Multasormi (187 reputation)Multasormi (187 reputation)Multasormi (187 reputation)Multasormi (187 reputation)Multasormi (187 reputation)Multasormi (187 reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 5,4K, Käynnit: 8

Olen tilannut sellaisia sieltä jo jokin aika sitten.

Tulevat joskus huhtikuussa.

Paulastiina
Paulastiina
Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)
Viestiä: 3,8K, Käynnit: 0
Dibleys myy keltaisia Smile
platon
platon
Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)
Viestiä: 819, Käynnit: 0
Mun ruukusta löytyi yksi hyvin kuiva käpynen, sellainen hilseilevä. Ja minä taisin katkoa oksat tuoreena tietämättömyyttäni. Olen kuitenkin kastellut nyt ruukkua josko jotain nousisi.

Kunpa minäkin yltäisin jotenkin niihin vaaleansinisen käpyihin sielä etelässä. Täältä olen löytänyt vain perinteisiä pinkkejä, valkeita ja liloja. Myyköhän mikään postimyynti muita?
Paulastiina
Paulastiina
Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)
Viestiä: 3,8K, Käynnit: 0
Minäkin kerran luulin, että joka ainoa käpy oli kadonnut. Samaan kierrätysmultaan tulin sitten lykänneeksi jotakin muuta ja niin vain kävi, että torpankukka siihen kasvoi. Joku pikkiriikkinen kävynpoikanen oli kumminkin hengissä!
MarjaBee
MarjaBee
Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)
Viestiä: 1,1K, Käynnit: 0
No minä en edes koskaan niitä katko, nostan vaan ruukun jossain vaiheessa pimeään ja lakkaan kastelemasta... Sinne sitten kuivuvat ruukkuun ja keväällä olen mullasta noukkinut kävyt ja laittanut uuteen multaan.
Kurppa.
Kurppa.
Ylipuutarhuri (62,0K reputation)Ylipuutarhuri (62,0K reputation)Ylipuutarhuri (62,0K reputation)Ylipuutarhuri (62,0K reputation)Ylipuutarhuri (62,0K reputation)Ylipuutarhuri (62,0K reputation)Ylipuutarhuri (62,0K reputation)Ylipuutarhuri (62,0K reputation)Ylipuutarhuri (62,0K reputation)
Viestiä: 28,0K, Käynnit: 114,0K
Muutama vuosi sitten miulla kävi sama juttu, ei kävyn käpyä.

Tänä vuonna oli hieman viime vuotista enemmin.

Kotka, Karhula. Vyöhyke II  Otetaan mitä on.
raipel
raipel
Viherpeukalo (303 reputation)Viherpeukalo (303 reputation)Viherpeukalo (303 reputation)Viherpeukalo (303 reputation)Viherpeukalo (303 reputation)Viherpeukalo (303 reputation)Viherpeukalo (303 reputation)Viherpeukalo (303 reputation)Viherpeukalo (303 reputation)
Viestiä: 962, Käynnit: 6,8K

MarjaBee kirjoitti Minä aloin eilen tutkimaan mustanmerenruusuruukkua, kun ei näkynyt ainuttakaan "hattivattia", ja mitäs ihmettä: ei ainuttakaan käpyä!!! Mihin ihmeeseen ne on voinut hävitä, monta vuotta olen torpankukkaa kasvattanut samoista kävyistä...

Oletko ollut syksyllä liian innokas ja katkonut mullan pinnan yläpuoliset osat vielä osittain elävinä (eikä rutikuivina)?  

viherpeukalo
viherpeukalo
Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)
Viestiä: 6,7K, Käynnit: 353
MarjaBee, vähentyneet olivat minullakin käpyset, mutta jokusen sentään löysin ja optimsitisena laitoin koko tupsakkeen multaan, kasvakoot sitten tai ei. Hm, ruukku ei sentään ollut kadonnut, onneksi.
Pirkkis
Pirkkis
Multasormi (187 reputation)Multasormi (187 reputation)Multasormi (187 reputation)Multasormi (187 reputation)Multasormi (187 reputation)Multasormi (187 reputation)Multasormi (187 reputation)Multasormi (187 reputation)Multasormi (187 reputation)
Viestiä: 5,4K, Käynnit: 8

Ja minun ruukkuni on hävinnyt, en löydä mistään, sitä tää tuleva vanhuus teetättää!

MarjaBee
MarjaBee
Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)
Viestiä: 1,1K, Käynnit: 0
Minä aloin eilen tutkimaan mustanmerenruusuruukkua, kun ei näkynyt ainuttakaan "hattivattia", ja mitäs ihmettä: ei ainuttakaan käpyä!!! Mihin ihmeeseen ne on voinut hävitä, monta vuotta olen torpankukkaa kasvattanut samoista kävyistä...
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku