Puutarhalehdet

Kirjoittaja
Viesti
Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 20,0K, Käynnit: 74,0K
Filopator - 14.4.2022
Oma Piha vaihtoi omistajaa, on nyt Pellervon kanssa samaa puljua. Jutut muuttui jotenkin liirumlaarum väkisin pykätyiksi, asia katosi. Saman on kokenut kuulema se Kodin Pellervokin. Ovat varmaan harrastaneet modernisointia amerikan mallilla. Mä tyydyn Pähkylään, siinä on luettavaa, kuvia näkee netistäkin.

Tilasin sen Kodin Pellervon vuoden alusta nyt vuoden tauon jälkeen uudelleen kun oli hyvä tarjous määräaikaisena vuodeksi. Ei jatku automaattisesti vaan loppuu tosiaan tilausjakson päätyttyä. Aiemmin se tuli mulle monia vuosia mutta sit lopetin tilauksen kun jotenkin se ei enää antanut oikeestaan mitään. Pitääkin katella sisältöä mielenkiinnosta myös tolla silmällä.

Silloin kun sieltä soitettiin ja tarjottiin vuoden tilausta niin ihmettelin itekseni että mites sieltä nyt soitetaan kun ikinä koskaan ei ole sitä lehteä mulle millään lailla yritetty myydä. Kuulin siitä ystävältä ja sitä kautta tilasin aikanaan itelleni.  Tää omistajavaihdos selittää nyt tuon.

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

Muokattu 2 vuotta sitten: Nuu
Suokukka
Suokukka
Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 6,0K, Käynnit: 61,0K
Minä saan kaikki puutarhalehdet anopilta.
Hänelle tulee paljon lehtiä ja lueskelen niitä mökillä tai välillä hän tuo kassillisen

Varsinais-suomi  1B , Nousiainen
Kurppa.
Kurppa.
Ylipuutarhuri (63,0K reputation)Ylipuutarhuri (63,0K reputation)Ylipuutarhuri (63,0K reputation)Ylipuutarhuri (63,0K reputation)Ylipuutarhuri (63,0K reputation)Ylipuutarhuri (63,0K reputation)Ylipuutarhuri (63,0K reputation)Ylipuutarhuri (63,0K reputation)Ylipuutarhuri (63,0K reputation)
Viestiä: 28,0K, Käynnit: 116,0K
Vuosiin en ole ostanut yhtään edes kirppareilta. Joskus kirjastossa selaan.

Kotka, Karhula. Vyöhyke II  Otetaan mitä on.
miraemmi
miraemmi
Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)
Viestiä: 7,8K, Käynnit: 15,0K
kitikat - 14.4.2022
En ole enää vuosiin tilannu mitään puutarha lehtiä, kalliita ovat eikä niissä ole minulle mitään annettavaa. 

Mun lehdistä 80 % on kirppareilta ja vain kevään kivat uudet lehdet joita on ollut tosiaan 2 - 3.90 hintaan kpl ..niin ostan. Viimeseen 2 vuoteen ei ole normaalihintaista raaskinut ostaa kun isännän eläkkeellä eletään kahdestaan.
kitikat
kitikat
Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)
Viestiä: 4,0K, Käynnit: 17,0K
En ole enää vuosiin tilannu mitään puutarha lehtiä, kalliita ovat eikä niissä ole minulle mitään annettavaa. 

Keski-Pohjanmaa IV-V vyöhyke

Filopator
Filopator
Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)
Viestiä: 2,8K, Käynnit: 53,0K
Oma Piha vaihtoi omistajaa, on nyt Pellervon kanssa samaa puljua. Jutut muuttui jotenkin liirumlaarum väkisin pykätyiksi, asia katosi. Saman on kokenut kuulema se Kodin Pellervokin. Ovat varmaan harrastaneet modernisointia amerikan mallilla. Mä tyydyn Pähkylään, siinä on luettavaa, kuvia näkee netistäkin.

Elämä on elämaa varten annettu. 
Vyöhyke V

miraemmi
miraemmi
Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)
Viestiä: 7,8K, Käynnit: 15,0K
Kotipuutarha ja Oma piha tulee ostettua jos alle viiden euron saa ja otsikot on kiinnostavia, ihan alkuaikoina metsästin kirppareilta monet vuosikerrat  1 - 2 euron kpl hintaan. Nyt lähinnä katson mitä trendejä on menossa kun en mene messuille mut pahin innostus on ohi. Ostoslistakin kutistuu kun nyt jo miettii jaksaako hoitaa.
Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 20,0K, Käynnit: 74,0K
Filopator - 13.4.2022
Lopetin Oma Piha lehden tilauksen. Ei huvita pelkistä kauniista kuvista maksaa, vaikka se ei niin kamalan kallis edes ollut.

"Selattava lehti", niin mä kutsun noita tollasia.  Kotipuutarhaan oon tyytyväinen, siinä  on aina myös kiinnostavaa luettavaa. Vaikka ei ne jutut oliskaan ihan upouusia niin ne tarjotaan mukavilla mausteilla, ei jää kovin monta sivua per lehti lukematta.

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

Filopator
Filopator
Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)
Viestiä: 2,8K, Käynnit: 53,0K
Lopetin Oma Piha lehden tilauksen. Ei huvita pelkistä kauniista kuvista maksaa, vaikka se ei niin kamalan kallis edes ollut.

Elämä on elämaa varten annettu. 
Vyöhyke V

Pepino
Pepino
Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)
Viestiä: 4,0K, Käynnit: 32,0K
Minulla on Kukkiva kotini kortit kansiot vuodelta 1988 joissakin on vanhoja ohjeita, jotka ei nykyään toimi. 

II vyöhyke - rannikko 🌻
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku