perennakerrokset

Kirjoittaja
Viesti
vähis
vähis
Puutarhuri (841 reputation)Puutarhuri (841 reputation)Puutarhuri (841 reputation)Puutarhuri (841 reputation)Puutarhuri (841 reputation)Puutarhuri (841 reputation)Puutarhuri (841 reputation)Puutarhuri (841 reputation)Puutarhuri (841 reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 2,3K, Käynnit: 4,9K
Joo tuolla löysin! Siemeniäkö pitäis tilata, ei tunnu oikein olevan taimitarhoilla.
Meinaan laittaa monen korkuista valkoista tuonne kukkapenkkiin ja tietty sais kukkia vielä eri aikaan....niin tasais koko kesän tuota kirjavuutta...paitsi kyllä sieltä nyppäsen muutamat kukat pois.....oppia ikä kaikki.
Rapunzel
Rapunzel
Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)
Viestiä: 2,7K, Käynnit: 100,0K
Hae vähis geranium summer snow. Mä olen tuota palan joltain saanut, missäköhän piileskelee...
vähis
vähis
Puutarhuri (841 reputation)Puutarhuri (841 reputation)Puutarhuri (841 reputation)Puutarhuri (841 reputation)Puutarhuri (841 reputation)Puutarhuri (841 reputation)Puutarhuri (841 reputation)Puutarhuri (841 reputation)Puutarhuri (841 reputation)
Kesänlapsi, miksen tommosta löydä netistä??....oon puusilimä vai?
vähis
vähis
Pitää laittaa nimet ylös ja  ruveta metsästämään. On toi penkki nyt niin kirjava sekaläjä, kun keväällä vielä löin siihen mitä sattuu kuolleiden tilalle...valkoinen väri vois rauhoittaa.
vähis
vähis
Pitääpä kuukkeloida.
Kesänlapsi
Kesänlapsi
Kunniapuutarhuri (7,6K reputation)Kunniapuutarhuri (7,6K reputation)Kunniapuutarhuri (7,6K reputation)Kunniapuutarhuri (7,6K reputation)Kunniapuutarhuri (7,6K reputation)Kunniapuutarhuri (7,6K reputation)Kunniapuutarhuri (7,6K reputation)Kunniapuutarhuri (7,6K reputation)Kunniapuutarhuri (7,6K reputation)
Viestiä: 3,7K, Käynnit: 10,0K
Minä ehdottaisin pyreneittenkurjenpolvi 'Summer Snow'ia. Aivan ihana keventäjä. Näyttää itellä tosi kivalta niin varjossa kotkansiipien kyljessä kuin täydessä auringossa tuoksukurjenpolven viekussa. Smile

Pohjois-Pohjanmaa, Ylikiiminki V-vyöhyke
vähis
vähis
Minä kiitän, ihanaa kun heitätte minulle apuja! Ootte te ihania edelleen ja yhä vaan.
Maariankello
Maariankello
Kunniapuutarhuri (8,0K reputation)Kunniapuutarhuri (8,0K reputation)Kunniapuutarhuri (8,0K reputation)Kunniapuutarhuri (8,0K reputation)Kunniapuutarhuri (8,0K reputation)Kunniapuutarhuri (8,0K reputation)Kunniapuutarhuri (8,0K reputation)Kunniapuutarhuri (8,0K reputation)Kunniapuutarhuri (8,0K reputation)
Viestiä: 2,3K, Käynnit: 5,2K
Vähis, hietalilja tuli äkkiseltään mieleen. Se on ainakin kevyen oloinen. Ja sopii tuohon kokohaarukkaasi. Tuo Flush of White on myös oikein ihana! Tykkään kovasti siitä!

Vyöhyke 1b
Muokattu 8 vuotta sitten: Maariankello
Klaara
Klaara
Kotipuutarhuri (562 reputation)Kotipuutarhuri (562 reputation)Kotipuutarhuri (562 reputation)Kotipuutarhuri (562 reputation)Kotipuutarhuri (562 reputation)Kotipuutarhuri (562 reputation)Kotipuutarhuri (562 reputation)Kotipuutarhuri (562 reputation)Kotipuutarhuri (562 reputation)
Viestiä: 274, Käynnit: 1,3K
vähis - 7/6/2016
Tää tulee nyt varmasti ihan väärään paikkaan, mutta mulla nyt päässä ei pelitä tää uusi pentti.
Apua tarttisin. Perenna penkkiin tarvitsisin kevennnykseksi ja värejä harmonisoimaan 40-60 cm pitkää valkoisin kukin kukkivaa perennaa..ja mieluiten kevyttä....mitähän se vois olla.....auttakee!!

Koreakärsämö tuli ekana mieleen. Johtunee siitä, että kukkii juuri, eikä ole yhtään ottanut nokkiinsa viime talvesta, niin kuin moni muu. Myös purppuratulikukka, valkoinen Flush of White on ollut kestävä. Ja kooltaan osuu haarukkaasi. Wink

(Ps.  Mukava nähdä Vähis sinuakin pitkästä aikaa  Smile  )

Seinäjoki, IV

vähis
vähis
Suokukka kiitos.
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku