Kuukauden kirja

Kirjoittaja
Viesti
suvimaa
suvimaa
Puutarhuri (716 reputation)Puutarhuri (716 reputation)Puutarhuri (716 reputation)Puutarhuri (716 reputation)Puutarhuri (716 reputation)Puutarhuri (716 reputation)Puutarhuri (716 reputation)Puutarhuri (716 reputation)Puutarhuri (716 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 102, Käynnit: 3,8K
Tässä mielenkiintoista luettavaa! Painos vuodelta 41. Jos joskus tulee vastaan tämmönen kirja niin lukaskaa! 

mai-lee
mai-lee
Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 5,3K, Käynnit: 32,0K
"Tohtori Uni (Doctor Sleep) on amerikkalaisen kirjailijan Stephen Kingin vuonna 2013 julkaistu kauhuromaani, joka on jatkoa vuoden 1977 kirjalle Hohto."
on siinä ollut odottamista - 36 vuotta. moni muukin nähtävästi meillä kaivannut jatkoa, koska suomennos on tehty pikavauhtia (millainenhan on työn jälki?) syyskuussa 2013 julkaistu ja jo nyt tammikuun puolivälissä ilmestyi suomennoksena.

keskitien kulkija
hki Ib/vantaa II

Miikos
Miikos
Viherpeukalo (228 reputation)Viherpeukalo (228 reputation)Viherpeukalo (228 reputation)Viherpeukalo (228 reputation)Viherpeukalo (228 reputation)Viherpeukalo (228 reputation)Viherpeukalo (228 reputation)Viherpeukalo (228 reputation)Viherpeukalo (228 reputation)
Viestiä: 6,2K, Käynnit: 456
Pitää ehdottomasti lukea!
Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 20,0K, Käynnit: 74,0K
Stephen Kingin jatko-osa Hohdolle on vihdoin ilmestynyt suomeksi: "Tohtori Uni" (Doctor Sleep).  Kiesus että oon sitä odottanutkin !  Hohto oli ensimmäinen Kingin kirjoittama kirja jonka luin aikoinaan ja se teki muhun aivan lähtemättömän vaikutuksen.  Kaikki hänen kirjoittamansa kirjat löytyy täältä omasta hyllystä mutta tämä Hohdon jatko-osa on se jota olen oottanut kaikki nää vuodet. Voi Onnea !

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

sunshine75
sunshine75
Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)
Viestiä: 1,8K, Käynnit: 4
Deborah Smithin Omenan tuoksu oli kyllä romaani, joka vei mennessään.
Eetenineeva
Eetenineeva
Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)
Viestiä: 231, Käynnit: 20
Ahaa, Jekyll - tutkimuksia.  Mulla viime vuonna Vita''s other world (Jane Brown) ja Sissinghurst .
merlin
merlin
Aloittelija (52 reputation)Aloittelija (52 reputation)Aloittelija (52 reputation)Aloittelija (52 reputation)Aloittelija (52 reputation)Aloittelija (52 reputation)Aloittelija (52 reputation)Aloittelija (52 reputation)Aloittelija (52 reputation)
Viestiä: 2,7K, Käynnit: 3
Minä tilasin joulupukilta: Primulas: The Complete Guide (Robinson, Mary A),
Gertrude Jekyllin itse kirjoittaman Color Schemes for the Flower Garden (julkaistu 1920-luvulla), Richard Bisgroven The Gardens of Gertrude Jekyll ja Judith B. Tankardin Gertrude Jekyll and the Country House Garden: From the Archives of Country Life. Olen yrittänyt olla oikein kiltti, että pukki toisi kaikki kirjat.
Eetenineeva
Eetenineeva
Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)
Viestiä: 231, Käynnit: 20
Kuukauden kirjoja on kerääntynyt, välillä kerralla useamman kuukauden kiintiö ja välillä ei mitään.  Lokakuun kirja:  The plantfinder''s guide to Garden Ferns (Martin Richard), käytettynä Amazonista .  Sadepäivien nojatuolimatkustelua varten täytyy etsiä taas jostain mielenkiintoisesta puutarhasta kertova kirja tai ehkä joku kartanokirja.
MoonRiver
MoonRiver
Multasormi (131 reputation)Multasormi (131 reputation)Multasormi (131 reputation)Multasormi (131 reputation)Multasormi (131 reputation)Multasormi (131 reputation)Multasormi (131 reputation)Multasormi (131 reputation)Multasormi (131 reputation)
Viestiä: 5,1K, Käynnit: 211
Vassokuu vaan. Itse olen kirjan jo lukenut, ja tilannut sitä lahjaksikin sellaisille, joita se kiinnostaa (kun ei se hinta päätä huimannut).
PikkuPioni
PikkuPioni
Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)
Viestiä: 2,2K, Käynnit: 2,8K
MoonRiver, vautsi - viestisi tuli kuin tilauksesta. Olen tässä viimeisen kuukauden ajan ollut kovasti kiinnostunut suomalaisesta perinnekulttuurista ja kansanlääkinnästä jne. Se on hassua miten jostakin asiasta kiinnostuessaan alkaa ikäänkuin törmätä tietoon ko. asiasta. Ikäänkuin sitä tulisi esiin joka paikassa Smile
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku