Muistikirja puutarhaa koskien

Kirjoittaja
Viesti
Oulunseudulta
Oulunseudulta
Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 3,0K, Käynnit: 122
Ei ollut mulla, millähän perusteella tulee, oletteko tilanneet täältä aiemmin jotain?
Ja missä kohtaa tilausta se alennusilmoitus tulee?
Korjaus - näkyy olevan sittenkin se alennus mullakin, pitää tilata kunhan on verkkopankkitunnukset lähettyvillä.
Satu-71
Satu-71
Puutarha-guru (6,7K reputation)Puutarha-guru (6,7K reputation)Puutarha-guru (6,7K reputation)Puutarha-guru (6,7K reputation)Puutarha-guru (6,7K reputation)Puutarha-guru (6,7K reputation)Puutarha-guru (6,7K reputation)Puutarha-guru (6,7K reputation)Puutarha-guru (6,7K reputation)
Viestiä: 3,6K, Käynnit: 2,7K
No voi hitsi, siellä se 10€ näkyy olevan minullakin mutta minä ehdin tilaamaan tuon kalenterin jo viime viikolla Oma Piha lehden kautta. No, kyllähän tuo summa siellä säilyy Smile

Raasepori vyöhyke 1b
Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 20,0K, Käynnit: 75,0K
Samalla kiitosasialla tässä minäkin. Kävin tilaamassa tuon äsken, 10 euroa sain alennusta kun tosiaan tarpeeksi pitkälle etenin tilauksen kanssa. 9,90 jäi sille hintaa.

Toivottavasti on käytössä hyvä, en ole aiemmin sitä raaskinut hankkia Smile

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

mai-lee
mai-lee
Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)
Viestiä: 5,3K, Käynnit: 32,0K
kiitos sinipsu vahvistuksesta. olivat ne pisteet = 10 € siellä odottamassa, kun tarpeeksi pitkälle ehti:-)

edit - ei herännyt sulo vilén vielä kympillä:_) onneksi on aina peruuta-namiska olemassa...

keskitien kulkija
hki Ib/vantaa II

Sinipsu
Sinipsu
Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)
Viestiä: 299, Käynnit: 67
Kiitos rahanarvoisesta vinkistä. Kalenterin kohdalla lukee, ettei bonuspisteitä voi käyttää. Kun sitkeästi klikkaa tilausta eteenpäin, niin hyvitys tulee näkyviin. Minulle oli kertynyt 20 egeä ja järjestelmä pyöräytti kuvion niin, että maksoin verkkopankissa kalenterista euron ja rakentaja-tilille jäi 1,1 egeä.

Maksaruoho
Maksaruoho
Puutarhuri (965 reputation)Puutarhuri (965 reputation)Puutarhuri (965 reputation)Puutarhuri (965 reputation)Puutarhuri (965 reputation)Puutarhuri (965 reputation)Puutarhuri (965 reputation)Puutarhuri (965 reputation)Puutarhuri (965 reputation)
Viestiä: 2,8K, Käynnit: 834
Tilasin monen vuoden jälkeen tuon Pihakalenterin täältä etusivulta olleen mainoksen alta. Kun pyydettiin kirjautumaan Rakentaja.fi sivuille, jonka tunnus on sama, kuin pnettiin, pällähti eteeni tieto, että minulle on 10 euron "etuseteli" olemassa ja käytänkö sen nyt?

Totta maar mä käytin ja koko kalenteri tuli maksamaan 9,90 euroa, kun tässä kuussa saa tilauksen ilman postimaksuakin.

Sitä en tiedä mistä moinen etu oli peräisin. Käykää muutkin katsomassa, jos teilläkin on sama juttu.
MoonRiver
MoonRiver
Multasormi (131 reputation)Multasormi (131 reputation)Multasormi (131 reputation)Multasormi (131 reputation)Multasormi (131 reputation)Multasormi (131 reputation)Multasormi (131 reputation)Multasormi (131 reputation)Multasormi (131 reputation)
Viestiä: 5,1K, Käynnit: 211

Tässäkin yksi ilmainen tulostettava kalenteri. Sattu olemaan puutarha-aiheinen. Sinänsä ei sovi ihan suurille muistiinpanoille, vaan on enemmänkin tavallinen kalenteri. Viikko alkaa näköjään sunnuntaista.

Tässä toinen

Kolmas

Lumijoutsen
Lumijoutsen
Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)
Viestiä: 493, Käynnit: 31
Mun paras puutarhakirjani on syrämen muistoissa ja sieltä riittääkin ammennettavaa.

Kassikäpp
Kassikäpp
Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)
Viestiä: 4,5K, Käynnit: 213
vanamo, ei niin, että mielipiteesi kiinnostaisi, mutta en ole sanonut iloinneeni muiden mielipahasta missään vaiheessa. Sen verran on oikeustajua ja tolkkua jäljellä, että en edelleenkään alkaisi tekeytyä joksikin toiseksi ja markkinoida omaa tekelettäni netissä sillä tavoin niinkuin itse teit. Itse aiheutettu mielipaha siis.
Weikko
Weikko
Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)
Viestiä: 4,1K, Käynnit: 71

Excel viikkotasolla + digikuvia. :-)
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku