Muistikirja puutarhaa koskien

Kirjoittaja
Viesti
fiora
fiora
Puutarhuri (726 reputation)Puutarhuri (726 reputation)Puutarhuri (726 reputation)Puutarhuri (726 reputation)Puutarhuri (726 reputation)Puutarhuri (726 reputation)Puutarhuri (726 reputation)Puutarhuri (726 reputation)Puutarhuri (726 reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 726, Käynnit: 5
Niin joo voishan sitä vain tulostaa kuvia/sivuja printterillä ja laittaa mappiin. Silloin olisi helppo lisää sivuja niille kuukausille, joista uhkaa kirjoitustila loppua.
fiora
fiora
Puutarhuri (726 reputation)Puutarhuri (726 reputation)Puutarhuri (726 reputation)Puutarhuri (726 reputation)Puutarhuri (726 reputation)Puutarhuri (726 reputation)Puutarhuri (726 reputation)Puutarhuri (726 reputation)Puutarhuri (726 reputation)
Tommoset valokuvakirjat ei ehkä oo parhaita muistivihkoiksi, koska valokuvapaperille ei käsittääkseni tartu ihan mikä tahansa tussi. Sen takia haluaisin semmosen missä olis vuorovälein kuvasivuja ja muistiinpanosivuja. Mutta ehkä tyydyn kirjoittamaan blogia, itseni tuntien kuitenkin vain hukkaisin sen muistikirjan johonkin...
Paulastiina
Paulastiina
Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)Uusi jäsen (13 reputation)
Viestiä: 3,8K, Käynnit: 0
Mulla on ruutuvihko, johon liimailen lyhykäisten kirjoitusten seuraksi joskus ihan vaan kopiopaperille tulostettuja kuvia. Excelillä olen tehnyt kylvö-, itämis- ja koulimismuistiinpanoja.
Fiia
Fiia
Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)
Viestiä: 1,2K, Käynnit: 0

Flora, kyselit muistikirjaa, jossa olisi kuvia joka sivulla. En tiedä niinkään kuvista, mutta mulla on kirja, jossa on ihania mietelmiä ja ajatuksia, muutama viiva joka päivälle ja hyvä paperi. Kirja on Paulo Coelhon Ilo, kalenteri 2009. Olen jo vanha konkari ja joka vuosi kirjoittelen puutarhasta vain joitakin tärkeitä asioita, lähinnä muistutukseksi seuraavaa kesää varten. Esimerkiksi, mitä kasveja olen siirtänyt/hankkinut ja mihin paikkaan olen ne sijoittanut. Samoin kylvöjen aikatauluista ehkä jonkin verran sekä mihin aikaan jotkut kiinnostavimmat kasvit ovat kukkineet.

mone
mone
Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 15, Käynnit: 0
Hienoa, että osaat iloita toisten mielipahasta. - Ja sinulla on mielestäsi oikeus tuomita muita,,,epäilenpä.

Päätän keskustelun aiheesta ja toivon teidän pääsevän takaisin puutarha-aiheen pariin

.

Kassikäpp
Kassikäpp
Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)
Viestiä: 4,5K, Käynnit: 213
Vanamo, toimit petollisesti ja jäit kiinni. Tuskin siitä mielipahaa tuli muille kuin itsellesi, muille lähinnä hyvät naurut.
Kassikäpp
Kassikäpp
Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)Uusi jäsen (34 reputation)
Viestiä: 4,5K, Käynnit: 213
fiora, vapaa sana > kirjat, lehdet > oma kukkakirja.
fiora
fiora
Saakohan mistään muisti/kalenterikirjaa omilla kuvilla? Siis missä olisi joka kuukaudelle jokin oma kuva ja sen jälkeen pari sivua viivapaperia (siis muutama arkki per kuukausi)?
intopii
intopii
Viherpeukalo (260 reputation)Viherpeukalo (260 reputation)Viherpeukalo (260 reputation)Viherpeukalo (260 reputation)Viherpeukalo (260 reputation)Viherpeukalo (260 reputation)Viherpeukalo (260 reputation)Viherpeukalo (260 reputation)Viherpeukalo (260 reputation)
Viestiä: 1,4K, Käynnit: 0
Taidamme täällä(kin) olla sellaista perusrehellistä, sääntöjä noudattavaa väkeä, ja siksi olin harmistunut, kun a) ylipäätään lähdit edistämään omaa taloudellista etuasi vastoin P-netin ohjeita ja b) teit sen vielä muka toisen nimissä. Sääntöjen vastainen toiminta ja oman henkilöllisyyden "hämärtäminen" / ei-omana-itsenään esiintyminen eivät ainakaan minun silmissäni näytä kovin suoraselkäiseltä toiminnalta.
mone
mone
Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 15, Käynnit: 0
No nyt kun olette saaneet päästellä höyryjä ja haukkua oikein perin suomalaisesti, niin toivon kaikille kaunista kevättä ja pahoittelen kaikille aiheuttamaani mielipahaa.

TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku