Narrinhiippa, Kohleria

Kirjoittaja
Viesti
Jässikkä 2
Jässikkä 2
Puutarhuri (852 reputation)Puutarhuri (852 reputation)Puutarhuri (852 reputation)Puutarhuri (852 reputation)Puutarhuri (852 reputation)Puutarhuri (852 reputation)Puutarhuri (852 reputation)Puutarhuri (852 reputation)Puutarhuri (852 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 107, Käynnit: 19,0K

SRG´s Free Spirit

Emadigan
Emadigan
Puutarha-guru (6,0K reputation)Puutarha-guru (6,0K reputation)Puutarha-guru (6,0K reputation)Puutarha-guru (6,0K reputation)Puutarha-guru (6,0K reputation)Puutarha-guru (6,0K reputation)Puutarha-guru (6,0K reputation)Puutarha-guru (6,0K reputation)Puutarha-guru (6,0K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 1,7K, Käynnit: 6,9K
Jässikkä 2 - 20.5.2022
MM´s Nina

Nina on hyvin persoonallisen näköinen. 🥰

Mitenkähän mulla ei koskaan ole ollut ainuttakaan hiippaa. N

III
Pirkanmaa

Jässikkä 2
Jässikkä 2
Puutarhuri (852 reputation)Puutarhuri (852 reputation)Puutarhuri (852 reputation)Puutarhuri (852 reputation)Puutarhuri (852 reputation)Puutarhuri (852 reputation)Puutarhuri (852 reputation)Puutarhuri (852 reputation)Puutarhuri (852 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 107, Käynnit: 19,0K
MM´s Nina

PikkuPioni
PikkuPioni
Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)
Viestiä: 2,2K, Käynnit: 2,8K
Tämmösennäköisiä on pari lehtä tällä hetkellä ..ja yksi on jo totaalisesti kuivettunut ja napsaistu pois. Tuolla yläkulmassa näkyy se toinen aneemisoituva lehti. Onkohan kastelussa vikaa..? Liian vähän ravinteita? On nimittäin edellisvuoden mullassa. Laitettu vain kourallinen uutta multaa käpysien päälle.

PikkuPioni
PikkuPioni
Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)
Nyt toi mun narri on kuukautta myöhemmin paukahtanut ihan mielettömään kasvustoon. Koko ruukku täynnä vankkaa kasvustoa ja kukkien alkujakin jo näkyy olevan tulossa. Mutta jo pari viikkoa sitten yksi lehti alkoi kuivattaa itseään..ja nyt näen sellaiset ennusmerkit kahdessa muussakin lehdessä. Ihan kuin siitä lehdestä alkaisi vain haipua lehtivihreä ja muuttuu jotenkin hieman kuparisen väriseksi. Lehdet myös ennen tätä "kuparisoitumista" alkavat kasvaa jotenkin kuppimaiseksi.. ikäänkuin niiden lehtien reunat olisivat liian kireät eivätkä kasvaisi, mutta lehden keskiosa kyllä ja niistä tulee kuperia. Ei kai tuossa mun narrissa ole joku tauti? Käytin nimittäin sitä muutaman tunnin ulkona pari viikkoa sitten ja siinä välissä joko repeytyi lehdestä haukatunnäköinen pala...tai joku isompi suinen ötikkä söi siitä ison kolikon kokoisen palan. Hmmm.. Ermm
Muokattu 4 vuotta sitten: PikkuPioni
PikkuPioni
PikkuPioni
Mun narriin on ilmaantunut jokunen isompi alku ja tuli aika monta pientä lisää kun vähän peukulla painoin poikki muutaman pidemmän kävyn tuosta purkin keskeltä. BigGrin

zJässikkä
zJässikkä
Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)
Viestiä: 765, Käynnit: 19,0K

MM´s Alena

Suur-Salo 1b

Bobbie
Bobbie
Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)
Viestiä: 3,4K, Käynnit: 11,0K
Mulla kasvaa kanssa par'aikaa juurakko aivan mahtavasti, ei oo ikinä ollut pikkutaimi noin tuuhea ja komea kuin nyt, olen kai siitäpäätellen tehnyt jotain oikein tälläkertaa, toivottavasti tulee kukkiakin.
Alut Jässikältä ja Eriparilta viime t. toissa vuotisia, kiitokset molemmille vielä jälkeenpäinkin. Tosi hyvältä vaikuttaa tilanne nyt näitten kanssa.

PikkuPioni
PikkuPioni
Mun narrinhiippani on oikein kivassa kasvussa. Sen verran pitkän sivuronton on kasvattanut, että se ois pitänyt varmaan kiepaista multapaakun ympärille täällä olevan ohjeen mukaisesti, mutta en oo saanut aikaiseksi/raaskinut. Harmi juttu kun nykyisin tää Pentti näyttää viestien ajankohdat vuosina tms. niin ei voi tarkasti katsoa aikaa koska kukakin on ilmoittanut narrinsa kukinnasta. Tässä omassani ei ole kyllä vielä nuppuja kehittymässä..kesällä sitten.😁

koiruus
koiruus
Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)
Viestiä: 935, Käynnit: 5,9K
Mulla epäonnistui jälleen kerran YT:t mun hippojen kanssa. Kohtasin umpimielisen vastarinnan ja talvehtivat taas viheriäisinä. Ja sen takia varmaan Yf’s Elin on tässä tilassa

Terveisiä Jässikälle 😁
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku