Peitekasvi katajan alle

Kirjoittaja
Viesti
RitvaL.
RitvaL.
Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 2,6K, Käynnit: 15,0K
Virossa oli monissa pihoissa havujen alla keltalehtistä suikeroaplpia. Tosi kivannäköinen kontrasti.
mollis
mollis
Uusi jäsen (16 reputation)Uusi jäsen (16 reputation)Uusi jäsen (16 reputation)Uusi jäsen (16 reputation)Uusi jäsen (16 reputation)Uusi jäsen (16 reputation)Uusi jäsen (16 reputation)Uusi jäsen (16 reputation)Uusi jäsen (16 reputation)
Viestiä: 305, Käynnit: 0
Semmoinen huomautus vielä, että pikkutalvio ainakin viihtyy happamassakin maassa.
kuunari
kuunari
Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)
Viestiä: 1,0K, Käynnit: 0
Minun pihalla kasvaa katajan alla suikeroalpia, komiasti menestyySmile
Jalopähkämö
Jalopähkämö
Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 5, Käynnit: 0

Hei,

kiitos kaikille hyvistä vihjeistä. Kun minua huoletti tuo maan happamuus niin ostin apteekista lacmus-paperia ja mittasin sen pH-pitoisuuden, se oli aivan normaali ! Joten päädyin maahumalaan, sitä kun minulla on aika monella reuna-alueella rajaamassa nurmikon ja metsän väliä.

tiipii...
tiipii...
Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 1, Käynnit: 0
Meillä kasvaa suuren katajan alla kieloja n. 70 cm säteellä. Hyvin näyttävät viihtyvän...
Ahdekaunokki
Ahdekaunokki
Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)
Viestiä: 828, Käynnit: 25
Keijuangervo (Spiraea japonica Little Princess) on ainakin meillä viihtynyt erinomaisesti nelimetrisen katajan alla.
Miikos
Miikos
Viherpeukalo (230 reputation)Viherpeukalo (230 reputation)Viherpeukalo (230 reputation)Viherpeukalo (230 reputation)Viherpeukalo (230 reputation)Viherpeukalo (230 reputation)Viherpeukalo (230 reputation)Viherpeukalo (230 reputation)Viherpeukalo (230 reputation)
Viestiä: 6,2K, Käynnit: 456

Tuoksukurjenpolvi ja sammalleimu menisivät varmaan hienosti tuolla. Kärhökin menisi hymy Erilaiset kuunliljat ja rönsytiarella varmaan pärjäisivät myös. Pikkutalvio menee happamassa maassa. Tuoksumatara ehkä menisi. Entäs erilaiset neilikat, esim. paahdetta kestävä ketoneilikka?

sailasi
sailasi
Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)
Viestiä: 1,4K, Käynnit: 17
Mulla on nytten katajan alla sammalleimua, mutta kataja onkin vielä pieni.
belgi
belgi
Aloittelija (65 reputation)Aloittelija (65 reputation)Aloittelija (65 reputation)Aloittelija (65 reputation)Aloittelija (65 reputation)Aloittelija (65 reputation)Aloittelija (65 reputation)Aloittelija (65 reputation)Aloittelija (65 reputation)
Viestiä: 3,2K, Käynnit: 29
Pääni puhki mietin, että mitä minulla oli aikoinaan vanhan katajan juurella ja nyt muistinkin, tuoksukurjenpolvea. Maan happamuuksista en tiedä, mutta molemmat kyllä viihtyivät.
Temskukka
Temskukka
Uusi jäsen (33 reputation)Uusi jäsen (33 reputation)Uusi jäsen (33 reputation)Uusi jäsen (33 reputation)Uusi jäsen (33 reputation)Uusi jäsen (33 reputation)Uusi jäsen (33 reputation)Uusi jäsen (33 reputation)Uusi jäsen (33 reputation)
Viestiä: 3,9K, Käynnit: 0
Oikeasti minun silmääni tuo on tuollaisenaan hieno. Mutta minulla kasvaa ihan iloisena katajan oksilla kärhö, Rosy ´0 Grady. Eipä siitä kyllä maanpeittokasviksi - tai no, jos sen irroittaisi aina oksista pitkin maata kasvamaan.
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku