Oletko keräilijä? Mitä keräät?

Kirjoittaja
Viesti
Kurppa.
Kurppa.
Ylipuutarhuri (64,0K reputation)Ylipuutarhuri (64,0K reputation)Ylipuutarhuri (64,0K reputation)Ylipuutarhuri (64,0K reputation)Ylipuutarhuri (64,0K reputation)Ylipuutarhuri (64,0K reputation)Ylipuutarhuri (64,0K reputation)Ylipuutarhuri (64,0K reputation)Ylipuutarhuri (64,0K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 28,0K, Käynnit: 118,0K
Mie en keräile mitään, mutta kenkiä ilmestyy melkein joka kirpparikierrokselta meidän nurkkiin?

Ai niin perennoja kerään, sen myönnän.

Kotka, Karhula. Vyöhyke II  Otetaan mitä on.
naavametsä
naavametsä
Uusi jäsen (20 reputation)Uusi jäsen (20 reputation)Uusi jäsen (20 reputation)Uusi jäsen (20 reputation)Uusi jäsen (20 reputation)Uusi jäsen (20 reputation)Uusi jäsen (20 reputation)Uusi jäsen (20 reputation)Uusi jäsen (20 reputation)
Viestiä: 648, Käynnit: 3
Minulla oli hyvät kokoelmat vanhoja kahvipurkkeja, riihimäen lasitölkkejä, pieniä talonpoikais-esineitä ym. Mutta kun lapset muuttivat omilleen, niin jotenkin osa on "lähtenyt" heidän mukaansa. Ja ihan kiva, että hekin ovat oppineet arvostamaan ja halunneet koteihinsa jotakin vanhaa. Mutta vanhoista arabian as-mallin kermakoista en luovu, ja niitä etsiskelen vielä Smile
välke
välke
Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)Mestaripuutarhuri (1,2K reputation)
Viestiä: 3,8K, Käynnit: 22,0K
Järkkysummia on maksettu joistakin muumimukeista Huutonetissä. Kyseessä on kuitenkin vaan käyttöesine.

Minä keräilen ihan huomaamattani vaikka mitä, esim. tuoleja Smile
Jadetsu
Jadetsu
Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)
Viestiä: 13,0K, Käynnit: 36,0K
Muumimukit on ihkuja, mulla on niitä jokunen

Rovaniemi- vyöhyke VI

Tuilu
Tuilu
Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)
Viestiä: 461, Käynnit: 0
Löysin facebookista muumimukikeräilijöiden sivut ja olen ihan äimänä.  Nyt kun oikein mietin niin en tunnusta mitään kerääväni mutta tunnen suurta viehtymystä muumimukeihin, Arabian/Iittalan kynttilänjalkoihin, erilaisiin metallisiin ja keraamisiin kynttilälyhtyihin, Myrna -sarjaan, värillisiin Tsaikka -mukeihin, kauniisiin Arabia/Iittala koriste- ja käyttö-esineisiin, kerään myös suurella sydämellä unelmia
Keltaleppis
Keltaleppis
Viherpeukalo (238 reputation)Viherpeukalo (238 reputation)Viherpeukalo (238 reputation)Viherpeukalo (238 reputation)Viherpeukalo (238 reputation)Viherpeukalo (238 reputation)Viherpeukalo (238 reputation)Viherpeukalo (238 reputation)Viherpeukalo (238 reputation)
Viestiä: 235, Käynnit: 0

Täällä rehottaa kukkakokoelma kuparilehtiä. Niissä on lempparilajikkeet, jotka pitää ostaa uudestaan jos tuhoutuvat. Parikymmentä lajiketta olisi tavoite saada vähintään menestymään.

Muissa gesseissä tavoite: Narrinhiippoja kymmenkunta, santtuja puolisen kymmentä, soilikeissa eri tyyppisistä edustaja ja yksittäisiä harvinaisia gesnerioita.

Kirjopeippejä mitä onnistuu saamaan, sekä vehkoissa kirjavalehtiset. Muissa lajeissa yksittäisiä lajeja jotka tämän kämpän ovat kodiksi ottaneet.

Muuta keräilyä ei taida olla kuin sekalaista roinaa.

eltsu
eltsu
Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)
Viestiä: 3,0K, Käynnit: 3
Ketkis, paljonko saavat maksaa pupujen kalastaja ja koululainen, JOS sattuvat kirppareilla käydessä tulemaan vastaan? (Just tämmöisiä varten on kaverit olemassa, että pitävät silmänsä auki...)
Ketkukettu
Ketkukettu
Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)
Viestiä: 459, Käynnit: 0
Lankoja ja kankaita. Mä en ymmärrä miksi kankaita pitää aina haalia kun edellisetkin on ompelematta ??

Oikeesti kerään heljä Liukkonen-Sundströmin pupu-mukeja. vanhoja jos jostain löytäisin sen kalastajan ja koululaisen olisin iki onnellinen. Meillä mukit on kyllä ihan käytössä...
Tuuki
Tuuki
Multasormi (137 reputation)Multasormi (137 reputation)Multasormi (137 reputation)Multasormi (137 reputation)Multasormi (137 reputation)Multasormi (137 reputation)Multasormi (137 reputation)Multasormi (137 reputation)Multasormi (137 reputation)
Viestiä: 362, Käynnit: 386
Minulla on samanlaiset keräilyharrastukset kuin Inkillä. Lisäksi minulle kertyy jostain kummasta erilaisia lankoja jos vaikka joskus innostuisin jotain niistä tekemään ja ainahan on ihan pakko ostaa jos halvalla saa BigGrin eiks vaan.
Inki
Inki
Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)
Viestiä: 4,5K, Käynnit: 0
Heh, minä taidan kerätä keskeneräisiä käsitöitä...8] Kesällä kerään selvästi kasveja, pakko saada lista on pitkä - vaikka sitä toisesta päästä lyhennetään, se pitenee toisesta päästä aina pentissä käydessäWink
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku