Risutyöt

Kirjoittaja
Viesti
Myskimalva
Myskimalva
Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 5,5K, Käynnit: 0
Kannu
Kannu
Uusi jäsen (32 reputation)Uusi jäsen (32 reputation)Uusi jäsen (32 reputation)Uusi jäsen (32 reputation)Uusi jäsen (32 reputation)Uusi jäsen (32 reputation)Uusi jäsen (32 reputation)Uusi jäsen (32 reputation)Uusi jäsen (32 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 158, Käynnit: 93

Nyt ei kyllä  enää tarkene risuhatussa mut laitan kuitenkin kuvan tänne enskesää varten.

kuva

Tuomipihlaja
Tuomipihlaja
Puutarhuri (631 reputation)Puutarhuri (631 reputation)Puutarhuri (631 reputation)Puutarhuri (631 reputation)Puutarhuri (631 reputation)Puutarhuri (631 reputation)Puutarhuri (631 reputation)Puutarhuri (631 reputation)Puutarhuri (631 reputation)
Viestiä: 5,9K, Käynnit: 573
Raya, en vain oikein meinaa toreille ja markkinoillekaan keretä, kun jotenkin oon niin hidas.
sohvakukka
sohvakukka
Uusi jäsen (16 reputation)Uusi jäsen (16 reputation)Uusi jäsen (16 reputation)Uusi jäsen (16 reputation)Uusi jäsen (16 reputation)Uusi jäsen (16 reputation)Uusi jäsen (16 reputation)Uusi jäsen (16 reputation)Uusi jäsen (16 reputation)
Viestiä: 739, Käynnit: 441

Lapsuuden kodissani oli risumatto oven edessä kesäisin, talvella oli kuusen havuja.

Luutia olen väsännyt itse mutta ne herättävät hilpeyttä jostain syystä, no hyvä jos joku saa niistä iloa itselleen.  kiss

raya
raya
Ylipuutarhuri (33,0K reputation)Ylipuutarhuri (33,0K reputation)Ylipuutarhuri (33,0K reputation)Ylipuutarhuri (33,0K reputation)Ylipuutarhuri (33,0K reputation)Ylipuutarhuri (33,0K reputation)Ylipuutarhuri (33,0K reputation)Ylipuutarhuri (33,0K reputation)Ylipuutarhuri (33,0K reputation)
Viestiä: 5,4K, Käynnit: 51,0K
Miullahan oottaa yhä vieläkin potkurinraato kissalan katolla jotain just tuommosta risutuolin tapasta jatkojalostusta, ei vaan ole mukamas saanu alotettua. Hyvin oon ainaki 5v jo suunnitellu.

-jos mieles tyhjenöö, elä unneuta katkasta iäntä-
Siikajoki (V)

teemaa
teemaa
Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)
Viestiä: 1,9K, Käynnit: 5,9K

kuva

Tämmöisen vinossa olevan mökin olen joskus tehnyt. Risuluutia tuli aikoinaan tehtyä paljonkin, oli nimittäin paras luuta ruokintapöydän lakaisussa.

Kesäksi kukkaruukkujen suojia olen myös tehnyt. (Tuleekohan tähän kirotusvirheitä, kuten edelliseen viestiin oli tullut).

Vyöhyke VII
Myskimalva
Myskimalva
Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)
Taitas olla aika työläitä tehä? Sammaleesta tein kerran kissan. Siitäkin tuli tietysti julmetun iso.
Emo
Emo
Puutarhuri (725 reputation)Puutarhuri (725 reputation)Puutarhuri (725 reputation)Puutarhuri (725 reputation)Puutarhuri (725 reputation)Puutarhuri (725 reputation)Puutarhuri (725 reputation)Puutarhuri (725 reputation)Puutarhuri (725 reputation)
Viestiä: 8,6K, Käynnit: 7,8K
Ja siihen viereen kissa ja kahvipannu Wink
Myskimalva
Myskimalva

Risumatto ja luuta pitäs kans tehä ovenpieleen.

Myskimalva
Myskimalva

Tämmösen tuolin värkkään vielä joku päivä. Tai sit homma lähtee työn edetessä ihan lapasesta kuten yleensä ja tuleekin jotain ihan muuta.  

TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku