Siemenluettelot 2011, Suljettu

Kirjoittaja
Viesti
Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 20,0K, Käynnit: 75,0K
Suljettu.

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

Ruut
Ruut
Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 112, Käynnit: 1
Mä pystyn ehkä välttämään korpikankaan, mutta kauppilassa käyn varmasti laukka ostoksilla, kun on niin lähellä, ettei tarvitse postikuluja maksella... Ehkä jotain muutakin sipulia tarttuu mukaan.
viherpeukalo
viherpeukalo
Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 6,7K, Käynnit: 358
Tilaa kaikkia. Smile
memuli
memuli
Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)
Viestiä: 3,5K, Käynnit: 0
Hyvä hyvä, siis luottavaisin mieli istuttelemaan sitten, kun on ensin osannut päättää, mitkä niistä kuvaston liljoista on niitä, joita ilman ei voi olla.
viherpeukalo
viherpeukalo
Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)
Viestiä: 6,7K, Käynnit: 358
Olen istuttanut liljoja sekä syksyllä että keväällä, ei mitään eroa kasvun suhteen.
memuli
memuli
Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)
petraa, sulla oli hyvä kymysys. Tota määkin oon pohtinu piremmä aikaa. Mä googletin joku aika sitte, ja sen mukkaa noit liljoi vois istuttaa syksylki. Mitä mielt te viisaammat ootte? Teil ku o kokemust roppakaupal.
Emo
Emo
Puutarhuri (792 reputation)Puutarhuri (792 reputation)Puutarhuri (792 reputation)Puutarhuri (792 reputation)Puutarhuri (792 reputation)Puutarhuri (792 reputation)Puutarhuri (792 reputation)Puutarhuri (792 reputation)Puutarhuri (792 reputation)
Viestiä: 8,6K, Käynnit: 10,0K
Laukkoja kannattaa tilata, kun ne mahtuu pieneenkin koloon perennojen väliin.
petraaa
petraaa
Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)
Viestiä: 517, Käynnit: 12
Tämän keskustelun innoittamana kävin netistä katsomassa mitä sieltä voisi tilata. Yhdeksäkymppiä näytti kohta laskuri.... auts. Pitää vähän karsia mielitekojaan.

Toimitetaanko noita liljan sipuleita myös on syksyllä? Mä oon aina ostanut omani keväällä kaupasta.
memuli
memuli
Voi mahotonta Tuilu! Mullakin on työpaikallani mukan toi luettelo ja mää ossaan sen jo melkeen ulkoo. Aattelin tilata noita liljoja ainakin. Pittää ensteks ajatella, ettei karkaa mopo käsistä.
IrisFinlandica
IrisFinlandica
Aloittelija (67 reputation)Aloittelija (67 reputation)Aloittelija (67 reputation)Aloittelija (67 reputation)Aloittelija (67 reputation)Aloittelija (67 reputation)Aloittelija (67 reputation)Aloittelija (67 reputation)Aloittelija (67 reputation)
Viestiä: 799, Käynnit: 160
Minullakin on hyviä kokemuksia Korpikankaalta. Olen tilannut useita kertoja, sekä siemeniä että sipuleita. Aina tulee jotain yllätyspussejakin mukana.

Lieto 
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku