Luonnonkasvit: Annetaan, etsitään, vaihdetaan postimaksua vastaan

Luonnonkasvit: Annetaan, etsitään, vaihdetaan postimaksua vastaan
Kirjoittaja
Viesti
sohvakukka
sohvakukka
Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 4,6K, Käynnit: 46,0K
Teiden varsilla, niissä maantieojissa kasvaa usein pieniä puun taimia. Tarviiko niiden ottaminen  luvan maanomistajalta jotka ovat tiealueella... Katkeavat kuiten kun tien sivuja niitetääm. Itse olen tuonut pihaani keltavuokon tiealueelta.

vyöhyke 2 - 3

miraemmi
miraemmi
Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)
Viestiä: 8,0K, Käynnit: 15,0K
Jolanna - 4.2.2021
Saniaista/kotkansiipeä olisin vailla! Ylöjärvi/Tampere tms. alueella voin hakeakkin, en ole varma miten kestäisi postituksen...

Metsän omistajan luvalla voisit saada joitakin kivoja asioita noutaa metsäpuutarhaasi ?? Minä sain aikanaan sedältäni pieniä kuusen taimia kun kuusiaitamme oli vajavainen..appivanhempien mökiltä olen tuonut luonnonkiviä..metsämansikkaa...siis ahomansikkaa jota nyt olen kitkenyt pois.
Nuotiokuutti
Nuotiokuutti
Multasormi (156 reputation)Multasormi (156 reputation)Multasormi (156 reputation)Multasormi (156 reputation)Multasormi (156 reputation)Multasormi (156 reputation)Multasormi (156 reputation)Multasormi (156 reputation)Multasormi (156 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 58, Käynnit: 651
Saniaista/kotkansiipeä olisin vailla! Ylöjärvi/Tampere tms. alueella voin hakeakkin, en ole varma miten kestäisi postituksen...
Noob
Noob
Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)
Viestiä: 5, Käynnit: 0
Jep joo laitoinkin yksityisviestin asiasta.
Myskimalva
Myskimalva
Multasormi (107 reputation)Multasormi (107 reputation)Multasormi (107 reputation)Multasormi (107 reputation)Multasormi (107 reputation)Multasormi (107 reputation)Multasormi (107 reputation)Multasormi (107 reputation)Multasormi (107 reputation)
Viestiä: 5,5K, Käynnit: 0
Mulla on tuolla penkissä, mutta ei taida olla hanakka leviämään.
Noob
Noob
Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)
Viestiä: 5, Käynnit: 0

Koiruohosta olen kiinnostunut. Onko näkynyt? Etsin toki itsekin mutta Keski-Suomessa on käsittääkseni varsin harvinainen.

Ihan näin alustavasti kyselen, en välttämättä ole postitusta tilaamassa, kiinnostaa kasvin esiintyvyys yleisestikin.

TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku