Puutarhaohjelmat

Kirjoittaja
Viesti
sohvakukka
sohvakukka
Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 4,7K, Käynnit: 46,0K
raya - 18.2.2024
Mistä johtune mutt miusta tämän iltainen Puutarhakauden jakso oli jotenki tavallista mukavampi ja huisin paljon asiaakin.

Samaa mieltä olen.

vyöhyke 2 - 3

raya
raya
Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)
Viestiä: 5,4K, Käynnit: 72,0K
Mistä johtune mutt miusta tämän iltainen Puutarhakauden jakso oli jotenki tavallista mukavampi ja huisin paljon asiaakin.

-jos mieles tyhjenöö, elä unneuta katkasta iäntä-
Siikajoki (V)

Emadigan
Emadigan
Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)
Viestiä: 1,8K, Käynnit: 7,1K
Nuu - 16.2.2024
Emadigan - 16.2.2024
Genesee - 7.2.2024
sohvakukka - 6.2.2024
Kurppa. - 6.2.2024
Mie taas imen kaikki rakentamiseen liittyvät jututWink

Minäkin olen kiinnostunut siitä rakentamisesta ja niistä vanhoista menetelmistä mitä käyttää.

Minunkin mielestä ne tanskalaisen maajussin rakentelut on opettavaisia ja on mielenkiintoista seurata miten hän korjaa vanhaa, niin että se kestäisi taas pitkään.

Ne kaikki nähtävillä olevat maajussijaksot ovat tulleet niin monta kertaa jo uusintoina, ettei rakentamisia jaksa katsoa ties monettako kertaa uudelleen. Jos tulee ihan oikeasti uusi kausi, katson kyllä.

Kyllä tää viimeisin on uusi kausi, se on vuodelta 2023.
Poistin Areenalla suosikeista, kun tuli jatkuvia uusintoja. Täytyy vilkaista, onko nuokin sellaisia, jotka olen jo ahminut kerralla kaikki pois, vai ovatko uusia minullekin.

edit. Kyllä minä olen nuokin jaksot katsonut silloin heti, kun tulivat Areenaan tammikuun alussa. Olin silloin vuosilomalla ja ehdin katsella monista ohjelmista kaikki jaksot samalla, kun tein käsitöitä.

III
Pirkanmaa

Muokattu 4 kuukautta sitten: Emadigan
valtsu
valtsu
Ylipuutarhuri (39,0K reputation)Ylipuutarhuri (39,0K reputation)Ylipuutarhuri (39,0K reputation)Ylipuutarhuri (39,0K reputation)Ylipuutarhuri (39,0K reputation)Ylipuutarhuri (39,0K reputation)Ylipuutarhuri (39,0K reputation)Ylipuutarhuri (39,0K reputation)Ylipuutarhuri (39,0K reputation)
Viestiä: 15,0K, Käynnit: 42,0K
Taregin ruuat ja rakennuspuuhat ovat monilta pulmilts pelastaneet. Ruotsi tanskalaisittain äännettynä on kuin vanhan kunnon Sipoo-Helsinki bussilinjan kuskinen suusta. Mitähän kaikkea uudessa paikassa tuunatasnkin. Vellikellon paanukatto jo melkein kuumottas.

Pepino
Pepino
Kunniapuutarhuri (11,0K reputation)Kunniapuutarhuri (11,0K reputation)Kunniapuutarhuri (11,0K reputation)Kunniapuutarhuri (11,0K reputation)Kunniapuutarhuri (11,0K reputation)Kunniapuutarhuri (11,0K reputation)Kunniapuutarhuri (11,0K reputation)Kunniapuutarhuri (11,0K reputation)Kunniapuutarhuri (11,0K reputation)
Viestiä: 4,2K, Käynnit: 33,0K
Minä katsoin aiemmin brittiläiset Puutarhan pelastajat sarjaa.

II vyöhyke - rannikko 🌻
Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (46,0K reputation)Ylipuutarhuri (46,0K reputation)Ylipuutarhuri (46,0K reputation)Ylipuutarhuri (46,0K reputation)Ylipuutarhuri (46,0K reputation)Ylipuutarhuri (46,0K reputation)Ylipuutarhuri (46,0K reputation)Ylipuutarhuri (46,0K reputation)Ylipuutarhuri (46,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 20,0K, Käynnit: 75,0K
Emadigan - 16.2.2024
Genesee - 7.2.2024
sohvakukka - 6.2.2024
Kurppa. - 6.2.2024

Minäkin olen kiinnostunut siitä rakentamisesta ja niistä vanhoista menetelmistä mitä käyttää.

Minunkin mielestä ne tanskalaisen maajussin rakentelut on opettavaisia ja on mielenkiintoista seurata miten hän korjaa vanhaa, niin että se kestäisi taas pitkään.

Ne kaikki nähtävillä olevat maajussijaksot ovat tulleet niin monta kertaa jo uusintoina, ettei rakentamisia jaksa katsoa ties monettako kertaa uudelleen. Jos tulee ihan oikeasti uusi kausi, katson kyllä.

Kyllä tää viimeisin on uusi kausi, se on vuodelta 2023.

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

sohvakukka
sohvakukka
Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)
Viestiä: 4,7K, Käynnit: 46,0K
Uudet maajussit esiteltiin jo tällä viikolla.

vyöhyke 2 - 3

Emadigan
Emadigan
Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)
Viestiä: 1,8K, Käynnit: 7,1K
Genesee - 7.2.2024
sohvakukka - 6.2.2024
Kurppa. - 6.2.2024

III
Pirkanmaa

miraemmi
miraemmi
Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)
Viestiä: 8,1K, Käynnit: 15,0K
Minä pihtaan enkä kurki areenasta ...piisaa kauemmin puutarhakautta ja iloa puutarhasta uusintakin sopii..muttei enää puutarhanpelastajia se viides uusinta on liikaa.
Kurppa.
Kurppa.
Ylipuutarhuri (65,0K reputation)Ylipuutarhuri (65,0K reputation)Ylipuutarhuri (65,0K reputation)Ylipuutarhuri (65,0K reputation)Ylipuutarhuri (65,0K reputation)Ylipuutarhuri (65,0K reputation)Ylipuutarhuri (65,0K reputation)Ylipuutarhuri (65,0K reputation)Ylipuutarhuri (65,0K reputation)
Viestiä: 29,0K, Käynnit: 119,0K
Neljä jaksoa puutarhakaudesta katsottu. Se on minulle täydellinen ohjelma.
Nyt on pakko kaivaa ruusukirja esiin.

Kotka, Karhula. Vyöhyke II  Otetaan mitä on.
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku