Puutarhaohjelmat

Kirjoittaja
Viesti
Emadigan
Emadigan
Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 1,8K, Käynnit: 7,1K
kitikat - 4.2.2024
Genesee - 4.2.2024
Karvari - 4.2.2024
Onneksi on muitaki jokka eivät tykkää Malinista 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Olen samaa mieltä.

Mua aina ihmetyttää ne hänen "ekologiset" rakennelmat, jotka on suorastaan puutarhan roskaamista. Karmean näköisiä ja vaikeasti hävitettäviä kötöstyksiä.

Malin taitaa olla ohjelman ohjaaja vastaa sisällöstä aika paljon, joten tuskin hän siitä katoaa. Hän on entinen huippumalli, joten siksi hän tuntuu aina poseeraavan kuvauksissa.

Onpa entinen huippumalli kuitenkin hyvä käsistään. Joo turhia rakennelmia laittelee, ei kukaan normaali puutarhuri tuollaisia tee. 

Sinänsä juu taitava ihminen touhuissaan. Nikkarointiohjelmat vain voisivat olla erikseen.

III
Pirkanmaa

Suokukka
Suokukka
Ylipuutarhuri (35,0K reputation)Ylipuutarhuri (35,0K reputation)Ylipuutarhuri (35,0K reputation)Ylipuutarhuri (35,0K reputation)Ylipuutarhuri (35,0K reputation)Ylipuutarhuri (35,0K reputation)Ylipuutarhuri (35,0K reputation)Ylipuutarhuri (35,0K reputation)Ylipuutarhuri (35,0K reputation)
Viestiä: 6,1K, Käynnit: 63,0K
Minä olen poikkeus.
Tykkään Malinistakin ,iloinen ja eloisa, nätti nainen.
Mieluummin häntä kuuntelen ja katselen kuin ainaista mökötystä, murhetta ym surkeutta.
Eikä aina tarvitse olla niin tosissaan kaikessa.
Kiva ohjelma kyllä.

Varsinais-suomi  1B , Nousiainen
kitikat
kitikat
Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)
Viestiä: 4,1K, Käynnit: 18,0K
Genesee - 4.2.2024
Karvari - 4.2.2024

Olen samaa mieltä.

Mua aina ihmetyttää ne hänen "ekologiset" rakennelmat, jotka on suorastaan puutarhan roskaamista. Karmean näköisiä ja vaikeasti hävitettäviä kötöstyksiä.

Malin taitaa olla ohjelman ohjaaja vastaa sisällöstä aika paljon, joten tuskin hän siitä katoaa. Hän on entinen huippumalli, joten siksi hän tuntuu aina poseeraavan kuvauksissa.

Onpa entinen huippumalli kuitenkin hyvä käsistään. Joo turhia rakennelmia laittelee, ei kukaan normaali puutarhuri tuollaisia tee. 

Keski-Pohjanmaa IV-V vyöhyke

Muokattu 4 kuukautta sitten: kitikat
Genesee
Genesee
Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)
Viestiä: 2,3K, Käynnit: 30,0K
Karvari - 4.2.2024

Olen samaa mieltä.

viljelykset vyöhykkeillä III ja V

Karvari
Karvari
Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)
Viestiä: 8,6K, Käynnit: 65,0K

Kemijärvi-Vyöhyke VII

miraemmi
miraemmi
Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)
Viestiä: 8,1K, Käynnit: 15,0K
Emadigan - 3.2.2024
Nuu - 3.2.2024
Joo Malin on Aivan Turha siellä. Se ärsyttää mua aika tavalla ja pilaa katselunautintoa. Kun mun mielestä hän ei sinne kuulu, ihan eri ohjelmat hänenlaisille . 
Kokkailu sensijaan siihen tapaan kuin Tareq sen tekee puutarhassa, sopii kyllä konseptiin. Ja sitäpaitsi Tareq on niin ihanan valloittava persoona että häntä mielikseen katselisi ihan missä vaan tekemässä mitä vaan BigGrin 

John, Pernilla ja Tareq, ydinjoukko. Muuta ei tarvita.  Kai se on kummiskin yritettävä sitä Malinia sietää koska ohjelma on joka tapauksessa loistava !

Katselen ohjelmia Areenalta, joten pystyn hiiren kanssa siirtämään Malinin hevonhukkaan. Tämä pelastaa paljolta ärsyyntymiseltä.
Kaikki osat tuohon uuteen kauteen ovat kertalaakista Areenalla katsottavissa. Se toki tarkoittaa sitä, että toljotan niitä kaiken vapaa-aikani ja värkkään samalla villasukkia. Sitten olen hetkessä uudelleen osaton puutarhaohjelmien ilosta.

Minä säästän ..jotta voin katsoa töllöstä..isosta töllöstä saa väriterapiaa.
miraemmi
miraemmi
Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)
Viestiä: 8,1K, Käynnit: 15,0K
Emadigan - 3.2.2024
Malinin saisi poistaa rakentelemasta ja intoilemasta, niin Puutarhakauden taso paranisi huomattavasti. (Mun puolestani kyllä kaiken kokkaamisenkin voisi jättää pois, kun ei ole mitenkään kiinnostavaa BigGrin .)

Viime vuonna pahin oli jokin hemmetin kahvikuoppa, jonka jylläsivät maastoon väittäen ihmisten ennen tehneen moisia monttuja.

Otan ohjelman digipoksille ja aina kelaan veks ne osat joista en välitä..ohjelma lyhenee kyllä joskus liikaa siksi.
Muutoin olisi täyden kympin arvoinen, ILOA PUUTARHASTA norjasta tulee uusintana keskiviikkoa aamuisin ja se on täyttä asiaa vaan kun saisi uusia osia.
Kurppa.
Kurppa.
Ylipuutarhuri (65,0K reputation)Ylipuutarhuri (65,0K reputation)Ylipuutarhuri (65,0K reputation)Ylipuutarhuri (65,0K reputation)Ylipuutarhuri (65,0K reputation)Ylipuutarhuri (65,0K reputation)Ylipuutarhuri (65,0K reputation)Ylipuutarhuri (65,0K reputation)Ylipuutarhuri (65,0K reputation)
Viestiä: 29,0K, Käynnit: 119,0K
Mie tykkään heistä kaikista. Hulvattomia ideoita joista tylsänä voin vaan haaveilla.

Kotka, Karhula. Vyöhyke II  Otetaan mitä on.
Emadigan
Emadigan
Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)Puutarha-guru (6,4K reputation)
Viestiä: 1,8K, Käynnit: 7,1K
Nuu - 3.2.2024
Joo Malin on Aivan Turha siellä. Se ärsyttää mua aika tavalla ja pilaa katselunautintoa. Kun mun mielestä hän ei sinne kuulu, ihan eri ohjelmat hänenlaisille . 
Kokkailu sensijaan siihen tapaan kuin Tareq sen tekee puutarhassa, sopii kyllä konseptiin. Ja sitäpaitsi Tareq on niin ihanan valloittava persoona että häntä mielikseen katselisi ihan missä vaan tekemässä mitä vaan BigGrin 

John, Pernilla ja Tareq, ydinjoukko. Muuta ei tarvita.  Kai se on kummiskin yritettävä sitä Malinia sietää koska ohjelma on joka tapauksessa loistava !

Katselen ohjelmia Areenalta, joten pystyn hiiren kanssa siirtämään Malinin hevonhukkaan. Tämä pelastaa paljolta ärsyyntymiseltä.
Kaikki osat tuohon uuteen kauteen ovat kertalaakista Areenalla katsottavissa. Se toki tarkoittaa sitä, että toljotan niitä kaiken vapaa-aikani ja värkkään samalla villasukkia. Sitten olen hetkessä uudelleen osaton puutarhaohjelmien ilosta.

III
Pirkanmaa

Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (46,0K reputation)Ylipuutarhuri (46,0K reputation)Ylipuutarhuri (46,0K reputation)Ylipuutarhuri (46,0K reputation)Ylipuutarhuri (46,0K reputation)Ylipuutarhuri (46,0K reputation)Ylipuutarhuri (46,0K reputation)Ylipuutarhuri (46,0K reputation)Ylipuutarhuri (46,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 20,0K, Käynnit: 75,0K

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku