Uusi Pentti 2016: Keneltä puuttui uuteen penttiin tullessa viestinlisäysloota

Kirjoittaja
Viesti
mai-lee
mai-lee
Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 5,3K, Käynnit: 32,0K
luin myös tuon erikoismerkeistä kertoneen ylläpidon jutun. yhdysmerkki eli tavuviiva on kai siinä ja siinä luetaanko se erikoismerkeiksi. periaatteessahan sitä tarvitaan leipätekstiä kirjoitettaessa monessa kohtaa. - noissa mainitsemissani kymmenessä ylläpidon viestissä, kyseltiin ummet ja lammet mutta ei mainittu tavuviivasta mitään.
jouduin niiden moneen kertaan nollattujen tunnusteni takia rekisteröitymään aina takaisin. ihan tarkkaan en enää muista proseduuria mutta tunnusta ja salasanaa piti vaihtaa ja toistaa erinomaisen monta kertaa. nimimerkki säilyi. ja se näkyy profiilissani ja sillä pystyn oikein hyvin tekemään hakuja keskusteluista. eikä se mihinkään katkea:_) - haulla löytyy tällä hetkellä mai-alkuisia nimimerkkejä puutaha.netissä 31 kpl. toisellakin on mukana - ja kolmannella heittomerkki.
ja ei, vanhoista epäilyistä huolimatta, en ole jakautunut kahdeksi tai useammaksi:_) jossakin välissä huvittelimme porukalla (ainakin kibu... oli joukossa mukana) vaihtelemalla nimimerkkejä, silloin olin 15 päivää (useammin ei saanut vaihtaa nimimerkkiä) joko mai...lee tai mailee mutta palasin takaisin entiseen joka on isosiskojen minulle antama "lempinimi"

voisin tietenkin kokeilla tavuviivan poistoa jos sitten varmasti saisin entisen mai-leeni takaisin. voisin myös pyytää tuomaan minulle uuden kannettavan ja siihen windows 10, jotta selviäisi toimiiko chrome moitteetta. ihan suoraan sanoen en kuitenkaan viitsi tehdä kumpaakaan, koska ei se kivi niin iso ole, ettei vanhakin vielä parempia aikoja odotellessaan kiertää jaksa...

keskitien kulkija
hki Ib/vantaa II

Noname
Noname
Ylipuutarhuri (13,0K reputation)Ylipuutarhuri (13,0K reputation)Ylipuutarhuri (13,0K reputation)Ylipuutarhuri (13,0K reputation)Ylipuutarhuri (13,0K reputation)Ylipuutarhuri (13,0K reputation)Ylipuutarhuri (13,0K reputation)Ylipuutarhuri (13,0K reputation)Ylipuutarhuri (13,0K reputation)
Viestiä: 1,6K, Käynnit: 23,0K
Samoin täältä puuttuu em. asiat. Apllen ipad ja chrome käytössä, eikä kyllä ole SamSamsungin Galaxin ipadissa Chromella eikä Lumian kännyssäkään.

Pirkanmaa II - vyöhyke 
teemaa
teemaa
Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)Puutarhatohtori  (3,1K reputation)
Viestiä: 1,9K, Käynnit: 5,9K
Minulta puuttuu myös nimimerkki ja kirjekuori. iPadia käytän pääasiallisesti. Palautetta lähetin.

Vyöhyke VII
Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 20,0K, Käynnit: 74,0K
mai-lee - 6/28/2016
olen muutamaan kertaan täällä kertonut, että tilanteeni on sama kuin esim nimimerkki realla. - lähetin asiasta palautteen kautta kyselyn 7.6. (ja kerroin kuinka nopeasti sain sähköpostiini vastauksen:-)) kävimme asiasta keskustelua pari päivää ylläpidon kanssa. hän "murtautui" (= nollasi tunnukseni niin kuin hän toimenpidettä kutsui) monta kertaa tililleni ja yritti kaikin mahdollisin keinoin päästä perille, mistä kiikastaa. kymmenen viestiä on sähköpostissani. kaikkiin hänen kysymyksiinsä vastailin, ja taas hän yritti uudellen. viimeisin viesti tuli 9.7. klo 11.24 ja siinä oli tämä lohdullinen sanoma "...Ja tosiaan siihen mobiili  näkymään on nuo kuvakkeet myös tulossa aivan lähiaikoina" (nuu kertoi myös jo aikaisemmin ja tänään uudelleen, että kunhan alustan päivitys on saatu niin mobiililaitteiden versiot saadaan myös kuntoon ja minä pessimisti jossakin jutussani arvelin että kun se versio on kunnossa niin oma koneeni rupeaa olemaan kunnon kannettava:_))
tuossa vaiheessa rupesi itseäni hävettämään ja lähetin tämmöisen viesti->
"kiitos ihan hirveästi vaivannäöstäsi. toivottavasti työstäsi on ollut hyötyä muillekin joilla samat namiskat tuntuvat puuttuvan edelleen. tuntuisi keljulta, jos olen tuhlannut aikaasi vain itseni takia. - nyt minä lopetan narinan. pärjään aivan hyvin ilman niitä kahta namiskaa kun kerran kiertotiet ovat olemassa. - salasanakin on taas olemassa niin että kaikki hyvin
maija/mai-lee"

ainoa ylläpidon toivomista tempuista jota en tehnyt oli chromen asennus (aika moni kertoo että sillä asiat sujuvat melkoisen tai ihan hyvin). kannettavallani on kuitenkin windows vista eikä siihen chromea enää päivitetä. nomaalisti käytän firefoxia jonka nykyinen versio on 47.0. sekä sillä että operalla tilanne oli ja on edelleen sama kuin tuolloin 7 - 9.6. niin että minä, niin kuin asian ilmaisen, kierrän kiroomatta kiveä:_)

KUn viimeksi mainitsin ylläpidolle noista sinulta vielä puuttuvista kuvakkeista, sain vastauksen että he ovat todella kovasti yrittäneet korjata asiaa, ja pikkuhiljaa jo alkavat luovuttaa kun ei mitään syytä löydy sille miksi ne puuttuvat.
Itse aattelen että se voi johtua nimimerkistäsi. Uuteen penttiin siirtymisessä oli vaikeuksia 3-kirjaimisilla nimimerkeillä, sekä nimimerkeillä joissa on jokin erikoismerkki. Testasin ja etsin nimimerkkihaulla uudesta pentistä noin 350 nimimerkkiä, siksi tiedän noista ongelmista.   Väliviivallinen nimimerkki kuten sinun, katkesi siitä väliviivan kohdalta ja siitä tuli kolmikirjaiminen, ja sen kanssa tuli ongelmia.  Ylläpito hoiti nuo ongelmanimimerkit manuaalisesti siten että ne toimivat myös uudessa pentissä. Tää on tietysti vaan mun omaa pohdintaa mutta koska fakta on että "erikoismerkilliset vanhat nimimerkit tekevät edelleen kiusaa koska menevät päällekkäin järjestelmässä toisen, lähes vastaavan kanssa (kun poistetaan erikoismerkit)" (ylläpito)  niin oletan  että nuo ongelmat sinulla johtuvat nimimerkistäsi.  Vaikka mitäpäs minä mistään tiedän, ainakaan tekniikasta Smile

Saattaisko sinulla olla toinen nimimerkki, joku käyttämätön, joka on ehkä jopa samalla sähköpostiosoitteella ?  Ja jonka alku on mai  ?  Vanhassa pentissä pystyi samalla sähköpostiopsoitteella olemaan useampi nimimerkki, tässä uudessa se ei toimi.

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

mai-lee
mai-lee
Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)
Viestiä: 5,3K, Käynnit: 32,0K
olen muutamaan kertaan täällä kertonut, että tilanteeni on sama kuin esim nimimerkki realla. - lähetin asiasta palautteen kautta kyselyn 7.6. (ja kerroin kuinka nopeasti sain sähköpostiini vastauksen:-)) kävimme asiasta keskustelua pari päivää ylläpidon kanssa. hän "murtautui" (= nollasi tunnukseni niin kuin hän toimenpidettä kutsui) monta kertaa tililleni ja yritti kaikin mahdollisin keinoin päästä perille, mistä kiikastaa. kymmenen viestiä on sähköpostissani. kaikkiin hänen kysymyksiinsä vastailin, ja taas hän yritti uudellen. viimeisin viesti tuli 9.7. klo 11.24 ja siinä oli tämä lohdullinen sanoma "...Ja tosiaan siihen mobiili  näkymään on nuo kuvakkeet myös tulossa aivan lähiaikoina" (nuu kertoi myös jo aikaisemmin ja tänään uudelleen, että kunhan alustan päivitys on saatu niin mobiililaitteiden versiot saadaan myös kuntoon ja minä pessimisti jossakin jutussani arvelin että kun se versio on kunnossa niin oma koneeni rupeaa olemaan kunnon kannettava:_))
tuossa vaiheessa rupesi itseäni hävettämään ja lähetin tämmöisen viesti->
"kiitos ihan hirveästi vaivannäöstäsi. toivottavasti työstäsi on ollut hyötyä muillekin joilla samat namiskat tuntuvat puuttuvan edelleen. tuntuisi keljulta, jos olen tuhlannut aikaasi vain itseni takia. - nyt minä lopetan narinan. pärjään aivan hyvin ilman niitä kahta namiskaa kun kerran kiertotiet ovat olemassa. - salasanakin on taas olemassa niin että kaikki hyvin
maija/mai-lee"

ainoa ylläpidon toivomista tempuista jota en tehnyt oli chromen asennus (aika moni kertoo että sillä asiat sujuvat melkoisen tai ihan hyvin). kannettavallani on kuitenkin windows vista eikä siihen chromea enää päivitetä. nomaalisti käytän firefoxia jonka nykyinen versio on 47.0. sekä sillä että operalla tilanne oli ja on edelleen sama kuin tuolloin 7 - 9.6. niin että minä, niin kuin asian ilmaisen, kierrän kiroomatta kiveä:_)

keskitien kulkija
hki Ib/vantaa II

Muokattu 8 vuotta sitten: mai-lee
Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 20,0K, Käynnit: 74,0K
rea - 6/28/2016
Minulta puutuu nimimerkki ja kirjekuori. tuosta etusivusta.

Rea, käytätkö pöytäkonetta ? Jos käytät niin silloin sinulla pitäisi olla siellä se nimimerkki ja kirjekuori. Laittaisitko asiasta menemään palautteen jotta ylläpito voi asian korjata osaltasi.
Palautteen löydät rullaamalla sivun aivan alareunaan saakka. Klikkaa sanaa "Palaute" ja sieltä sitten valitse kohta "virhe sivustolla, toimimaton palvelu" (muistaakseni se sanamuoto on noin). Palautteeseen kirjoita että on kyse keskustelupalstasta, ja että sinulta puuttuu vihreän yläpalkin alla olevasta valikosta sekä nimimerkkisi että viestikirjekuori.   Kopioi vaikka tämä minun viestini siihen palautteeseesi, otin tähän mukaan kuvan omasta näkymästäni selventämään ylläpidolle mistä on kyse.  On parempi että palaute tulee sinulta itseltäsi, ylläpito pääsee suoraan sinun tietoihisi tutkimaan missä on vika.

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

tupsukki
tupsukki
Kotipuutarhuri (532 reputation)Kotipuutarhuri (532 reputation)Kotipuutarhuri (532 reputation)Kotipuutarhuri (532 reputation)Kotipuutarhuri (532 reputation)Kotipuutarhuri (532 reputation)Kotipuutarhuri (532 reputation)Kotipuutarhuri (532 reputation)Kotipuutarhuri (532 reputation)
Viestiä: 1,1K, Käynnit: 7,7K
Minulta puuttuu,kännykällä kun katselen

vyökyke  4  Ylistaro

Rea
Rea
Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)
Viestiä: 2,8K, Käynnit: 7,0K
Minulta puutuu nimimerkki ja kirjekuori. tuosta etusivusta.

Ellium
Ellium
Kotipuutarhuri (554 reputation)Kotipuutarhuri (554 reputation)Kotipuutarhuri (554 reputation)Kotipuutarhuri (554 reputation)Kotipuutarhuri (554 reputation)Kotipuutarhuri (554 reputation)Kotipuutarhuri (554 reputation)Kotipuutarhuri (554 reputation)Kotipuutarhuri (554 reputation)
Viestiä: 388, Käynnit: 1,9K
Multa puuttui, mutta se ilmestyi sen jälkeen kun kävin omaan profiiliin tallentamassa joitain tietoja.

Multa on kultaa.

LEHDOKKI
LEHDOKKI
Uusi jäsen (43 reputation)Uusi jäsen (43 reputation)Uusi jäsen (43 reputation)Uusi jäsen (43 reputation)Uusi jäsen (43 reputation)Uusi jäsen (43 reputation)Uusi jäsen (43 reputation)Uusi jäsen (43 reputation)Uusi jäsen (43 reputation)
Viestiä: 472, Käynnit: 210
Testii pukkaa, multa ei puutu mitään, mutta kyllä tää opettelua vaatii taas...
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku