Toimiiko uusi palsta NYT paremmin kuin vanha?

Poll
Toimiiko uusi palsta NYT paremmin kuin vanha? Closed Poll

Ei
56,98% - 49 votes
Ei, jotain puutteita on vielä
31,4% - 27 votes
Toimii
6,98% - 6 votes
Toimii selkeästi paremmin
4,65% - 4 votes
Member Votes: 78, Guest Votes: 8. This poll is now closed.
Kirjoittaja
Viesti
Pepino
Pepino
Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 4,2K, Käynnit: 33,0K
Vaikka olin kirjautunut ulos, niin silti se näytti, että olen vielä täällä.
Yritin aiemmin kirjautua ulos, mutta se meni jumiin.

II vyöhyke - rannikko 🌻
Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 20,0K, Käynnit: 75,0K
kitikat - 11.2.2024
Sitten jotkut ei osaa sitä uutta käyttää ja lähtee pois. Muistan hyvin miten kävi edellisellä kerralla, miten niin moni ei osannut enää kirjottaa tänne  eikä halunnu edes oppia vaikka sanottiin että äkkiä sen oppii. Ja miten yksinkertaiselta tämä nyt tuntuu, ei voi millään uskoa että tätä sanottiin vaikeaksi. 

Mä en tiedä että muuttuuko tää keskustelujen ohjelma vai mikä se on nyt nimeltään.  He puhuu uudelle alustalle siirrosta, mutta kun katsoo puutarha.nettiä niin ei se minusta ollut kummosesti muuttunut sillon siirron yhteydessä. 
Jotenkin oon olettanut että keskustelujen ulkoasu plus toiminnot pysyy, ja vaan joku alusta jossa sitä pyöritetään muuttuu. Mutta se on vaan oletus mulla ollut.  Taidan kysästä sitä vielä että osataan henkisesti varautua jos tulossa olis taas joku iso myllerrys. Kerron kuhan tiedän. 

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

Muokattu 3 kuukautta sitten: Nuu
kitikat
kitikat
Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)
Viestiä: 4,1K, Käynnit: 17,0K
Sitten jotkut ei osaa sitä uutta käyttää ja lähtee pois. Muistan hyvin miten kävi edellisellä kerralla, miten niin moni ei osannut enää kirjottaa tänne  eikä halunnu edes oppia vaikka sanottiin että äkkiä sen oppii. Ja miten yksinkertaiselta tämä nyt tuntuu, ei voi millään uskoa että tätä sanottiin vaikeaksi. 

Keski-Pohjanmaa IV-V vyöhyke

Filopator
Filopator
Ylipuutarhuri (18,0K reputation)Ylipuutarhuri (18,0K reputation)Ylipuutarhuri (18,0K reputation)Ylipuutarhuri (18,0K reputation)Ylipuutarhuri (18,0K reputation)Ylipuutarhuri (18,0K reputation)Ylipuutarhuri (18,0K reputation)Ylipuutarhuri (18,0K reputation)Ylipuutarhuri (18,0K reputation)
Viestiä: 2,8K, Käynnit: 53,0K
Nuu - 11.2.2024
Mä luulen että tässä on vaan ootettava sitä kun ne tuolla tekniikan puolella siirtää keskustelutkin sinne uudelle alustalle. Sieltähän jo sanottiin että tässä vanhassa pohjassa on paljon häikkää, mikä me pentissä tietty on tiedetty alusta saakka. Hyvä oli kuulla että sielläkin on tiedossa, ja jos oikein käsitin niin siellä olis oikea aikomus saada palsta käyttäjille toimivaksi. Nimittäin yhessä vaiheessa en ollut tosta asiasta enää ollenkaan varma Satisfied 

Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato, sillä Toivo syö hyvin BigGrin

Versio 2 lapamadon sanomana;
Toivossa on hyvä elää, Onnissa kuolla.
Ei kai tässä auta kui ootella, että saavat joskus valmista.

Elämä on elämaa varten annettu. 
Vyöhyke V

Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)
Mä luulen että tässä on vaan ootettava sitä kun ne tuolla tekniikan puolella siirtää keskustelutkin sinne uudelle alustalle. Sieltähän jo sanottiin että tässä vanhassa pohjassa on  häikkää, mikä me pentissä tietty on tiedetty alusta saakka. Hyvä oli kuulla että sielläkin on tiedossa, ja jos oikein käsitin niin siellä olis oikea aikomus saada palsta käyttäjille toimivaksi. Nimittäin yhessä vaiheessa en ollut tosta asiasta enää ollenkaan varma Satisfied 

Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato, sillä Toivo syö hyvin BigGrin

Iitti / III                       

Muokattu 3 kuukautta sitten: Nuu
Filopator
Filopator
Ylipuutarhuri (18,0K reputation)Ylipuutarhuri (18,0K reputation)Ylipuutarhuri (18,0K reputation)Ylipuutarhuri (18,0K reputation)Ylipuutarhuri (18,0K reputation)Ylipuutarhuri (18,0K reputation)Ylipuutarhuri (18,0K reputation)Ylipuutarhuri (18,0K reputation)Ylipuutarhuri (18,0K reputation)
Nuu - 11.2.2024
Filopator - 11.2.2024
Mainoksettomalla ja jälkensä siivoavalla firefoksilla ei toimi. Pääsee tupaan, mutta voi mennä vain eteenpäin, ei palata. Häikkää jossain evästeasetuksissa errorin mukaan. Mä saan migrenin tosta sivumaisoksen vasaran tarjoilijasta,

Ihan mielenkiinnosta kysyn että onko ne sivumainokset sulla liikkuvia ?  Mulla on myös (nyt oon läppärillä ) sivumainos joka ajoittain näkyy vaihtuvan, mutta siinä itessään ei oo liikettä eli se ei häiritse silmää. Selaimena mulla on Chrome. 

Ei liikkunut, mutta ärtsyn räikeä ja erilainen eri sivulla. Ei muuten ottanut pakkia cromekaan, jolla edellisen viestin kirjoitin. Tämä lähtenee trimmatulla firefoxilla, ei mainoksen mainosta, mutta pakki puuttuu.

Vyöhyke V

sohvakukka
sohvakukka
Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)
Viestiä: 4,6K, Käynnit: 46,0K

Näin... Pitää näköjään laittaa kuva ensin ja sitten tekstiä..

vyöhyke 2 - 3

Muokattu 3 kuukautta sitten: sohvakukka
sohvakukka
sohvakukka
Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)
Viestiä: 4,6K, Käynnit: 46,0K
Minulla ne "vasaranaisen inhoittavat mainoket vaihtuu ajoittain, en osaa sanoa kuinka usein kun yritän olla niitä näkemättä. Puhelimessa on sivujärjestys väärinpäin eli uusin viesti on sivulla yksi ja se vanha viesti on siellä missä uusimman viestin pitäisi olla. Joskus ennenkin on ollut näin ja mielestäni se korjaantui itsestään. Puhelimella ei onnistunut kuvan lähetys, Chrome ja läppäri toimii vaikka ei kuva onnistunut tekstin kanssa.

vyöhyke 2 - 3

Muokattu 3 kuukautta sitten: sohvakukka
Nuu
Nuu
Filopator - 11.2.2024
Mainoksettomalla ja jälkensä siivoavalla firefoksilla ei toimi. Pääsee tupaan, mutta voi mennä vain eteenpäin, ei palata. Häikkää jossain evästeasetuksissa errorin mukaan. Mä saan migrenin tosta sivumaisoksen vasaran tarjoilijasta,

Ihan mielenkiinnosta kysyn että onko ne sivumainokset sulla liikkuvia ?  Mulla on myös (nyt oon läppärillä ) sivumainos joka ajoittain näkyy vaihtuvan, mutta siinä itessään ei oo liikettä eli se ei häiritse silmää. Selaimena mulla on Chrome. 

Iitti / III                       

Filopator
Filopator

Vyöhyke V

TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku