Jälkikasvu (alkaen 3.1.2018 ->)

Kirjoittaja
Viesti
Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 20,0K, Käynnit: 74,0K
Tässä uusi ketju aiheelle.

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

Jadetsu
Jadetsu
Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 13,0K, Käynnit: 36,0K
Testi

Rovaniemi- vyöhyke VI

Piikkis
Piikkis
Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)
Viestiä: 786, Käynnit: 18,0K
Jälkikasvuni täytti tänään 5 vee. Toivoi aamupalaksi leivoksen (itse valitsi, ei kylläkään leivosta vaan rahkapullan). Laitoin siihen kynttilän ja seuraksi hedelmiä ja tuorepuristettua veriappelsiinimehua. Ja tietysti lahjapaketin. Viikonloppuna jo laitettiin pojan huone uusiksi. Nyt on tarpeeksi säilytystilaa kaikelle roinalle. Saa joskus imuroituakin kunnolla, kun tavarat ei ole pitkin lattioita. Tulevana lauantaina vietetään kaverisynttärit, kauhulla odotan mitä 8 uhmaikäistä saa aikaiseksiHehe.

Porvoo, vyöhyke 2

Romjasa
Romjasa
Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)
Viestiä: 1,1K, Käynnit: 22,0K
Piikkis - 6.3.2018
Jälkikasvuni täytti tänään 5 vee. Toivoi aamupalaksi leivoksen (itse valitsi, ei kylläkään leivosta vaan rahkapullan). Laitoin siihen kynttilän ja seuraksi hedelmiä ja tuorepuristettua veriappelsiinimehua. Ja tietysti lahjapaketin. Viikonloppuna jo laitettiin pojan huone uusiksi. Nyt on tarpeeksi säilytystilaa kaikelle roinalle. Saa joskus imuroituakin kunnolla, kun tavarat ei ole pitkin lattioita. Tulevana lauantaina vietetään kaverisynttärit, kauhulla odotan mitä 8 uhmaikäistä saa aikaiseksiHehe.

Onnea sankarille. Mun vauva täyttää huomenna 27 v BigGrin Sekin on kohta vanhempi kui minä.

Sarg   Vyöhyke V

Nasty
Nasty
Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)
Viestiä: 3,0K, Käynnit: 12,0K
Piikkis - 6.3.2018

Onnea sankarille. Mitä parhain ikä lapsen elämässä =

Pitkäkin matka täytyy aloittaa yhdellä askelella.
Laukkavirta, Vyöhyke III/IV
Romjasa
Romjasa
Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)
Meidän sankari sai kakkunsa.

Illalla ei o murentakaan jäljellä 😂

Sarg   Vyöhyke V

Romjasa
Romjasa
Oonko muistanu kertoa, että saan heinäkuussa kolmannen lapsen lapsen. BigGrin

Sarg   Vyöhyke V

Ekmanska
Ekmanska
Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)
Viestiä: 1,3K, Käynnit: 886
Laitetaas tännekin päivitystä mun kääpiöistä, niin isoiksi ovat jo kasvaneet❤️ 
Nea, aka. Kärtty 4v ja Patrick aka. Pikkujäbä 7v
Chali
Chali
Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 5,2K, Käynnit: 82,0K
Irsa, tässä...

Kirkkonummi  1B      -       Elämä on pelkkää kokeilua 

Irsa
Irsa
Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)
Viestiä: 3,1K, Käynnit: 34,0K
Mä olen ollut hermoraunio melkein koko päivän koska mun likkalapsi lähti aamulla klo 2 etenemään Puolaan päin .
Työharjoitteluun koulun kautta , matkaseurana toinen tyttö koulusta ja eka kerta ulkomailla molemmille omin avuin.
Mulla oli maha sekaisin koko aamupäivän koska mä hermoilen sillä tavalla useimmiten , ovatko edes päässeet matkaan (mun ongelmalapsi ) , laitoin sitten viestiä , että heti kun mahdollista laitat mammalle viestiä.
Kööpenhaminasta sitten soitteli ,. väsyksissä , ei saanut jännitykseltään nukuttua edes bussissa ja..nälkäisenä eikä uskaltanut käyttää korttiaan ostaakseen ruokaa , (oliskohan visa electron käynyt ?)
Seuraava viesti Puolasta , oli joku nainen ollut vastassa ja kaikki hyvin , asuntona ihan siisti yksiö , kuvasta päätellen ei ihan niin siisti kun tavarat oli vain heitelty sinne tänne Smile
Jo helpotti kun ovat tulleet perille Smile
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku