Tänään olen surullinen (alkaen 19.1.2018 ->)

Kirjoittaja
Viesti
Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 20,0K, Käynnit: 74,0K
Tässä aiheelle paikka. Toivottavasti tälle on käyttöä todella vähän Smile

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

Muokattu 6 vuotta sitten: Nuu
Unelmienpuutarha?
Unelmienpuutarha?
Viherpeukalo (315 reputation)Viherpeukalo (315 reputation)Viherpeukalo (315 reputation)Viherpeukalo (315 reputation)Viherpeukalo (315 reputation)Viherpeukalo (315 reputation)Viherpeukalo (315 reputation)Viherpeukalo (315 reputation)Viherpeukalo (315 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 61, Käynnit: 16,0K
Minun puutarhailuni loppui. Mieheni jätti minut tänään, pihalle en halua enää katsoa, kun en sen kevättäkään enää näe. Kerrostaloon vie mun tie, kun talo ei minun nimissä ole. Onneksi saan sen vielä täällä olla ettei ihan hotelliin tarvi mennä. Kaikki tämän kevään istutukset saan toivottavasti siskolle annettua.

Kerava, II-vyöhyke
Kurppa.
Kurppa.
Ylipuutarhuri (63,0K reputation)Ylipuutarhuri (63,0K reputation)Ylipuutarhuri (63,0K reputation)Ylipuutarhuri (63,0K reputation)Ylipuutarhuri (63,0K reputation)Ylipuutarhuri (63,0K reputation)Ylipuutarhuri (63,0K reputation)Ylipuutarhuri (63,0K reputation)Ylipuutarhuri (63,0K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 28,0K, Käynnit: 116,0K
Lämmin halaus.
Tiedän tunteen.
Vaikka et sitä nyt usko vielä pitkään aikaan, niin kaikki järjestyy ja elämäsi tulee olemaan paremmin kun koskaan.

Kotka, Karhula. Vyöhyke II  Otetaan mitä on.
Karvari
Karvari
Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)
Viestiä: 8,4K, Käynnit: 62,0K
Ompa ikävää,rutistus.
Toivottavasti kaikki kääntyy vielä hyväksi.Voimia.

Kemijärvi-Vyöhyke VII

Romjasa
Romjasa
Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)
Viestiä: 1,1K, Käynnit: 22,0K
Unelmienpuutarha? - 1.4.2018
Minun puutarhailuni loppui. Mieheni jätti minut tänään, pihalle en halua enää katsoa, kun en sen kevättäkään enää näe. Kerrostaloon vie mun tie, kun talo ei minun nimissä ole. Onneksi saan sen vielä täällä olla ettei ihan hotelliin tarvi mennä. Kaikki tämän kevään istutukset saan toivottavasti siskolle annettua.

Halaus sinulle ja tirvaisu sille toiselle osapuolelle. Älä vaivu murheeseen, vaan polje jalkaa ja suuntaa katse eteenpäin. Vielä sinulla on oleva oma unelmien puutarha.

Sarg   Vyöhyke V

Suokukka
Suokukka
Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)
Viestiä: 5,9K, Käynnit: 61,0K
Voimia sinulle unelmienpuutarha.

9 vuotta sitten jouduin eron myötä itse luopumaan omasta kauan laittamasta kodista ja puutarhasta, kyllähän se kirpaisi ja lujaa.
Lopulta kuitenkin jo parin vuoden päästä huomasin, että eipä se niin huono juttu ollutkaan.
Just nyt ei varmaan mikään lohduta, mutta asioilla oikeasti on tapana järjestyä lopulta.
Eipä sitä tiedä, ehkä sinulla on jo piankin ihan ikioma puutarha laitettavana.

Varsinais-suomi  1B , Nousiainen
kitikat
kitikat
Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)
Viestiä: 4,0K, Käynnit: 17,0K
Voi eiiii....lämmin halaus sinulle Unelmienpuutarhuri, elämä on varmaan suurta murhetta tällä hetkellä mutta eteenpäin on katsottava, joskus siellä rupeaa aurinko paistamaan ja löydät uuden puutarhan. Päivä kerrallaan!  ❤️

Keski-Pohjanmaa IV-V vyöhyke

mummuh
mummuh
Ylipuutarhuri (13,0K reputation)Ylipuutarhuri (13,0K reputation)Ylipuutarhuri (13,0K reputation)Ylipuutarhuri (13,0K reputation)Ylipuutarhuri (13,0K reputation)Ylipuutarhuri (13,0K reputation)Ylipuutarhuri (13,0K reputation)Ylipuutarhuri (13,0K reputation)Ylipuutarhuri (13,0K reputation)
Viestiä: 1,8K, Käynnit: 13,0K
Unelmienpuutarha? - 1.4.2018

Halit täältä sinulle.
Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 20,0K, Käynnit: 74,0K
Unelmienpuutarha, ero ja sen tuoma muutos on järkyttävä ja pelottavakin. Iso halaus sinulle, tsemppiä. Tulevaisuutta ajatellessasi muista,  että asioilla on taipumus järjestyä !

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

Kukkahörhelö
Kukkahörhelö
Puutarhatohtori  (1,6K reputation)Puutarhatohtori  (1,6K reputation)Puutarhatohtori  (1,6K reputation)Puutarhatohtori  (1,6K reputation)Puutarhatohtori  (1,6K reputation)Puutarhatohtori  (1,6K reputation)Puutarhatohtori  (1,6K reputation)Puutarhatohtori  (1,6K reputation)Puutarhatohtori  (1,6K reputation)
Viestiä: 586, Käynnit: 21,0K
Joka aamu on armo uusi,näin minä laulelen,kun eläm' koettelee.Uusi aamu koittakoon sinulle jauusi puutarha unelmia täytyy olla,eihän sitä muuten jaksaisikaan.

TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku