Suosittele tuotteita

Kirjoittaja
Viesti
Rapunzel
Rapunzel
Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 2,7K, Käynnit: 100,0K
Joskus satunnaisesti ostan, mutta mitään suosikkia ei ole. Yleisesti ne on mun makuun turhan makeita, korvaa ennemmin jälkkärin kuin kahvin (tietty riippuu millaisena muuten kahvinsa juo). Jos välttelee turhia kaloreita ei varmaan jokapäiväiseksi tavaksi kannata ottaa.

Vois kokeilla itse tehdä makeuttamatonta, mutta saattaa olla että se taas maistuisi niin pahalle että jäisi juomatta 🤔
Piikkis
Piikkis
Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)
Viestiä: 786, Käynnit: 18,0K
Rapunzel - 15.8.2018
Joskus satunnaisesti ostan, mutta mitään suosikkia ei ole. Yleisesti ne on mun makuun turhan makeita, korvaa ennemmin jälkkärin kuin kahvin (tietty riippuu millaisena muuten kahvinsa juo). Jos välttelee turhia kaloreita ei varmaan jokapäiväiseksi tavaksi kannata ottaa.

Vois kokeilla itse tehdä makeuttamatonta, mutta saattaa olla että se taas maistuisi niin pahalle että jäisi juomatta 🤔

Melko makeita on munkin mielestä kaikki mitä oon testannut. Mutta toimii kiitettävästi semmoisina työpäivinä, kun ei ehdi pysähtyä ja pakko vetästä jotain nopeeta kurkusta alas autossa. Sopivasti kaloreita ja sokeria, että jaksaa taas. Seurakseen saa yleensä banaanin

Porvoo, vyöhyke 2

Rapunzel
Rapunzel
Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)
Viestiä: 2,7K, Käynnit: 100,0K
Piikkis - 15.8.2018
Rapunzel - 15.8.2018

Melko makeita on munkin mielestä kaikki mitä oon testannut. Mutta toimii kiitettävästi semmoisina työpäivinä, kun ei ehdi pysähtyä ja pakko vetästä jotain nopeeta kurkusta alas autossa. Sopivasti kaloreita ja sokeria, että jaksaa taas. Seurakseen saa yleensä banaanin

Juu, just tuollaiseen tankkaukseen sopii hyvin.
kekkola
kekkola
Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)Uusi jäsen (5 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 1, Käynnit: 2
Itse olen tähän Fiskarsin Light lapioon tykästynyt: https://www.designkaupat.fi/p/266322/light-puutarhan-pistolapio
Sopivan pieni ja kevyt puutarhakäytössä kun on pehmeä maa kyseessä.
Liisa
Liisa
Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 2, Käynnit: 7
Itse olen tykästynyt kovasti Sanitan lyhytvartisiin Fiona kumisaappaihiin. Todella helppo laittaa jalkaan vetoketjun ansiosta ja muutenkin mukavat. Kumisaappaiksi vielä ihan kivan näköisetkin. Vähän vaikea vaan löytää. Kannattaa googlettaa tai katsoa vaikka www.kenkäkaupat.fi eikä vaan sokkona lähteä kaupungille shoppailemaan
valtsu
valtsu
Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)
Viestiä: 14,0K, Käynnit: 42,0K
Liisa - 5.4.2019
Itse olen tykästynyt kovasti Sanitan lyhytvartisiin Fiona kumisaappaihiin. Todella helppo laittaa jalkaan vetoketjun ansiosta ja muutenkin mukavat. Kumisaappaiksi vielä ihan kivan näköisetkin. Vähän vaikea vaan löytää. Kannattaa googlettaa tai katsoa vaikka www.kenkäkaupat.fi eikä vaan sokkona lähteä kaupungille shoppailemaan

Vaikeassa kalliomaastossa alati liukastuvana hankin Viking luonnonkumikumpparit, vihreät ja pohjassa oranssia kuviopintaa. Noilla en syksyn sammalkallioilla liukastellut. Lyhytvartiset vetoketjulliset kumpparit olisi myös tarpeen. Olen citygirl, pitkävartiset kummpparit on epäseksikkäät. 

Muokattu 4 vuotta sitten: valtsu
Karvari
Karvari
Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)
Viestiä: 8,4K, Käynnit: 62,0K

Tässä ihana leipä,ei kupruile vattassa.

Kemijärvi-Vyöhyke VII

Bobbie
Bobbie
Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)
Viestiä: 3,4K, Käynnit: 11,0K
Muistaako täällä enää kukaan "uskovaisten pastilleja"? taitaa olla näitä koillisen-/kainuunalueen erikoisuuksia, vai miten lienee.
Mummollani oli monasti pikku pussi näitä "uskovaisten pastilleja", joita hän saattoi tarjota kun tuli käymään.
Vast'ikään näin kaupassa näitä tuotteita nimellä Pohjanmaan pastilli, tuote on Suomus-salmelaisen firman valmiste! ostin tuollaisen salmiakilla maustetun pikku pussukan vanhojen aikojen, etenkin rakkaan kauan sitten edesmenneen mummoni muistona.
Olivat jopa yllättävän hyviä muuten, pieneen makean nälkään kyllä oikein jees. Salmiakki maistui juuri sopivasti.
Ne mummon pastillit maistuivat joko mintulle t. anikselle sekä tietysti sokerille silloin aikoinaan. Niitäkin varmaan vielä myynnissä on.

valtsu
valtsu
Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)
Viestiä: 14,0K, Käynnit: 42,0K
Bobbie - 20.3.2021
Muistaako täällä enää kukaan "uskovaisten pastilleja"? taitaa olla näitä koillisen-/kainuunalueen erikoisuuksia, vai miten lienee.
Mummollani oli monasti pikku pussi näitä "uskovaisten pastilleja", joita hän saattoi tarjota kun tuli käymään.
Vast'ikään näin kaupassa näitä tuotteita nimellä Pohjanmaan pastilli, tuote on Suomus-salmelaisen firman valmiste! ostin tuollaisen salmiakilla maustetun pikku pussukan vanhojen aikojen, etenkin rakkaan kauan sitten edesmenneen mummoni muistona.
Olivat jopa yllättävän hyviä muuten, pieneen makean nälkään kyllä oikein jees. Salmiakki maistui juuri sopivasti.
Ne mummon pastillit maistuivat joko mintulle t. anikselle sekä tietysti sokerille silloin aikoinaan. Niitäkin varmaan vielä myynnissä on.

Ai, tämmöinenkin tuote on olemassa

sohvakukka
sohvakukka
Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)
Viestiä: 4,5K, Käynnit: 45,0K
Bobbie - 20.3.2021

Minä muistan hyvin nuo pastillit, olivat ihan kivan makuisia. Taitaa niitä olla vieläkin myynnissä. Päätalon Kalle niistä taisi pitää myös. Smile

vyöhyke 2 - 3

TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku