Suosittele tuotteita

Kirjoittaja
Viesti
Chali
Chali
Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 5,2K, Käynnit: 77,0K
Kiitos Valtsu ja Jade.
Pitää kokeilla.

Kirkkonummi  1B      -       Elämä on pelkkää kokeilua 

Jadetsu
Jadetsu
Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 13,0K, Käynnit: 36,0K
Nescafeella on ihan ok kahaveja tölökeissä

Rovaniemi- vyöhyke VI

valtsu
valtsu
Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)
Viestiä: 14,0K, Käynnit: 41,0K
Chali - 14.8.2018

Suositelkaa hyvää kylmää valmista kahvijuomaa.
Menee hermot töissä kun pieni kahvimuki maksaa 1 euron! ja se on pumpputermarista Doze
Jääkaappi on käytössä niin voisi ostaa jokunen purnukka sinne ja juoda kun tekee kahvia mieli.
En aina halua kuumaa kahvia ja sitten ei ole maitoa....

Euro painuneen makuisesta kitkerästä kahvista 5 l keittimestä on mullekin liikaa. Se lasipullossa oleva kahvi on kelvollista, Icecoffee vai mikä lie nimeltään marketeissa. Siirryin murukahviin ja nykyisin juon mustana, sitä ennen join cappuchinoa ilman sokeria pikakahvijauheesta. Kahvinkeittimen kaffepannu tuppaa olemaan tyhjä hyvin nopsaan vaikka kahviporukkaan paketin tuon myös. Kahvin kanssa makeuttamatonta maapähkinävoita ja Ryvita ruisnäkkileipää tai täysjyväkorppuja on mulla eväskaapissa. 

Chali
Chali
Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)
Viestiä: 5,2K, Käynnit: 77,0K

Suositelkaa hyvää kylmää valmista kahvijuomaa.
Menee hermot töissä kun pieni kahvimuki maksaa 1 euron! ja se on pumpputermarista Doze
Jääkaappi on käytössä niin voisi ostaa jokunen purnukka sinne ja juoda kun tekee kahvia mieli.
En aina halua kuumaa kahvia ja sitten ei ole maitoa....

Kirkkonummi  1B      -       Elämä on pelkkää kokeilua 

Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (43,0K reputation)Ylipuutarhuri (43,0K reputation)Ylipuutarhuri (43,0K reputation)Ylipuutarhuri (43,0K reputation)Ylipuutarhuri (43,0K reputation)Ylipuutarhuri (43,0K reputation)Ylipuutarhuri (43,0K reputation)Ylipuutarhuri (43,0K reputation)Ylipuutarhuri (43,0K reputation)
Viestiä: 20,0K, Käynnit: 73,0K
valtsu - 10.8.2018
Lidlin silmänympärysvoide Cien? on tehokasta, hinta jotain 3,5€ Silmän alta silmälasien käyttäjän silmäpussit katoaa aamulla nopeaan ja rohtuneet huulet ja kuivan ihon paikkaa kaulan kolmion alueelta.

Olen käyttänyt vuoden suihkun jälkeen iltaisin alunakiveä, juu se sisältää alumiinia.  Mutta ei tuoksahda eikä helteessä kutise kainalot, paarman paukamat ja kinttujen naarmutkin hillitsee. Jouduin vaihtamaan dödöä aina puolet käytettyäni olipa mitä testattua tahansa, kutina tai pettäminen syynä, tai tuotteen haju vaikka ainoastaan tuoksuttomaksi sanottuja valitsin. Tuota Cien dödöä käytin,  kun alunakiven sain tuliaisina..

Ostin tota Cienin silmänympärysvoidetta Lidlistä muutama viikko takaperin. Sitä ennen olin käyttänyt vaan sitä normi päivä/yövoidetta. Nekin toimi ihan hyvin, mutta aattelin että noin edullisen silmävoiteen voin hommata ja katsoa onko tulos parempi kuin aikaisemmin. Vaikee on vielä mitään sanoa, muttei ainakaan mitään huonompaa ole havaittavissa.

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

valtsu
valtsu
Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)
Viestiä: 14,0K, Käynnit: 41,0K
Lidlin silmänympärysvoide Cien? on tehokasta, hinta jotain 3,5€ Silmän alta silmälasien käyttäjän silmäpussit katoaa aamulla nopeaan ja rohtuneet huulet ja kuivan ihon paikkaa kaulan kolmion alueelta.

Olen käyttänyt vuoden suihkun jälkeen iltaisin alunakiveä, juu se sisältää alumiinia.  Mutta ei tuoksahda eikä helteessä kutise kainalot, paarman paukamat ja kinttujen naarmutkin hillitsee. Jouduin vaihtamaan dödöä aina puolet käytettyäni olipa mitä testattua tahansa, kutina tai pettäminen syynä, tai tuotteen haju vaikka ainoastaan tuoksuttomaksi sanottuja valitsin. Tuota Cien dödöä käytin,  kun alunakiven sain tuliaisina..

Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (43,0K reputation)Ylipuutarhuri (43,0K reputation)Ylipuutarhuri (43,0K reputation)Ylipuutarhuri (43,0K reputation)Ylipuutarhuri (43,0K reputation)Ylipuutarhuri (43,0K reputation)Ylipuutarhuri (43,0K reputation)Ylipuutarhuri (43,0K reputation)Ylipuutarhuri (43,0K reputation)
Viestiä: 20,0K, Käynnit: 73,0K
Piikkis - 9.8.2018
Bobbie - 4.8.2018
Kuten olen aiemmin täällä kertonut olen vakavasti alumiinia sisältäviä deoja vastaan.
Pyydän, harkitkaa ees käytön lopettamista. Välttäkää muillekin niitä ostamasta, olkaa järkeviä, myös miehillä on nykyään yhä vain enemmän rintasyöpää. Turvallisempiakin vaihtoehtoja hien hajun poistoon löytyy! Olen varma että alumiinia sisältävät hienpoisto tuotteet kielletään jokusen vuoden kuluttua todennäköisesti syöpävaarallisina.

Siskoni joka on erittäin tarkka ja valveutunut kaikesta käyttämästään kosmetiikasta, pesuaineista yms. neuvoi minulle että "Liiteristä"löytyy edullinen alumiinisuolaton ja alkoholiton hienpoistotuote Cien pure freshness rollon deodorantti 50ml. Korkki on turkoosin sininen, hintaa oli äsken 0,99 'e.

En ole kyseisen "Liiteri-konsernin" edustaja enkä Cienin mainosmies. Valitettavasti. Pieni provikka tyhjälle tililleni ei olis pahitteeksi Smile 
Ajattelin vain tämmöisen hienon foorumin kautta ilmoittaa tämän ilosanoman kaikille kansoille; tämmöisestä kukkaro ystävällisestä ja silti terveellisemmästä vaihtoehdosta!

Minähän nappasin tuon cienin dödön heti testiin. Huomenna luvassa taas hellettä ja töissä suihkutuksia urakalla. Hyvät hikiolosuhteet testailuun.
Se Hoyan suosittelema erisanin dödö toimi hyvin viileämmällä kelillä, mutta kun tuli oikeasti lämmin niin pahensi vaan asiaa. Jotenkin korosti hien hajua, ilman mitään dödöä oli hajuttomampi. Sama juttu Laveran tuotteen kanssa, siinä kiva appelsiinin tuoksu, joka hikihelteillä muutti hien hajun karmeaksi. Varmaan molemmat toimii, kun ilmat taas viilenee. Vähän ehkä säälin mun  asiakasparkoja, jotka joutuu sietämään näitä kokeiluja😂

Voi harmi etten muistanut tuota Cienin dödöä. Kävin tänään taas  Lidlissä ostamassa Cienin kasvovoiteita  (päivä ja yö, "kypsälle iholle"), ne on tosi hyviä ja hinta siinä 3 euron kantimissa (en muista ihan tarkkaa mutta alle 4 euron jää taatusti). 
Siirryin täällä olevien viestien jälkeen siihen Erisanin alumiinittomaan dödöön., Sitä ennen olin käyttänyt sitä Erisanin antiperspiranttia mutta kun tutkin niin huomasin että siinä on alumiinia. Vaihdon jälkeen huomasin että silloin tällöin hiki haiskahti. Oli tietty helteetkin ihan huipussaan. Nyttemmin ei ole ollut enää haiskahtelua, voisko olla että iholla kesti jonkin aikaa tottua muutokseen ?    No kummiskin, tuo Cienin dödö täytyy ehdottomasti käydä hakemassa testattavaksi. Hintahan on kuten muillakin Cienin tuotteilla (ja niistä löyttyy testivoittajiakin!)  todella lompakkoystävällinen.

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

Piikkis
Piikkis
Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)
Viestiä: 786, Käynnit: 18,0K
Bobbie - 10.8.2018
Piikkis - 9.8.2018
Bobbie - 4.8.2018
Kuten olen aiemmin täällä kertonut olen vakavasti alumiinia sisältäviä deoja vastaan.
Pyydän, harkitkaa ees käytön lopettamista. Välttäkää muillekin niitä ostamasta, olkaa järkeviä, myös miehillä on nykyään yhä vain enemmän rintasyöpää. Turvallisempiakin vaihtoehtoja hien hajun poistoon löytyy! Olen varma että alumiinia sisältävät hienpoisto tuotteet kielletään jokusen vuoden kuluttua todennäköisesti syöpävaarallisina.

Siskoni joka on erittäin tarkka ja valveutunut kaikesta käyttämästään kosmetiikasta, pesuaineista yms. neuvoi minulle että "Liiteristä"löytyy edullinen alumiinisuolaton ja alkoholiton hienpoistotuote Cien pure freshness rollon deodorantti 50ml. Korkki on turkoosin sininen, hintaa oli äsken 0,99 'e.

En ole kyseisen "Liiteri-konsernin" edustaja enkä Cienin mainosmies. Valitettavasti. Pieni provikka tyhjälle tililleni ei olis pahitteeksi Smile 
Ajattelin vain tämmöisen hienon foorumin kautta ilmoittaa tämän ilosanoman kaikille kansoille; tämmöisestä kukkaro ystävällisestä ja silti terveellisemmästä vaihtoehdosta!

Minähän nappasin tuon cienin dödön heti testiin. Huomenna luvassa taas hellettä ja töissä suihkutuksia urakalla. Hyvät hikiolosuhteet testailuun.
Se Hoyan suosittelema erisanin dödö toimi hyvin viileämmällä kelillä, mutta kun tuli oikeasti lämmin niin pahensi vaan asiaa. Jotenkin korosti hien hajua, ilman mitään dödöä oli hajuttomampi. Sama juttu Laveran tuotteen kanssa, siinä kiva appelsiinin tuoksu, joka hikihelteillä muutti hien hajun karmeaksi. Varmaan molemmat toimii, kun ilmat taas viilenee. Vähän ehkä säälin mun  asiakasparkoja, jotka joutuu sietämään näitä kokeiluja😂

Miten sulle kävi, pettikö dödö tiukassa tilanteessa?

Meinasin unohtaa raportoida😂. Just työnsin nenän kainaloon ja Halleluja, ei pettänyt!

Porvoo, vyöhyke 2

Bobbie
Bobbie
Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)
Viestiä: 3,4K, Käynnit: 11,0K
Piikkis - 9.8.2018
Bobbie - 4.8.2018

Miten sulle kävi, pettikö dödö tiukassa tilanteessa?

raya
raya
Ylipuutarhuri (33,0K reputation)Ylipuutarhuri (33,0K reputation)Ylipuutarhuri (33,0K reputation)Ylipuutarhuri (33,0K reputation)Ylipuutarhuri (33,0K reputation)Ylipuutarhuri (33,0K reputation)Ylipuutarhuri (33,0K reputation)Ylipuutarhuri (33,0K reputation)Ylipuutarhuri (33,0K reputation)
Viestiä: 5,4K, Käynnit: 38,0K

Miulla on ollu tämmöstä käytössä jo varmaan reilu 10v ja tykkään. On todella riittoisa, mieto tuoksu joka ei tämmöstä tuoksuherkkääkään häiritse

-jos mieles tyhjenöö, elä unneuta katkasta iäntä-
Siikajoki (V)

TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku