Kirjautuminen

Kirjoittaja
Viesti
Rea
Rea
Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 2,8K, Käynnit: 7,0K
Olen yrittänyt päästä tänne mutta ei vaan huoli minun kirjautumista. Vielä ajattelin yrittää, kuinka käy.

Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 20,0K, Käynnit: 74,0K
Rea - 5.4.2018
Olen yrittänyt päästä tänne mutta ei vaan huoli minun kirjautumista. Vielä ajattelin yrittää, kuinka käy.

Rea, kyllä se kirjautuminen on ainakin nyt sinulla onnistunut. Olet täällä nimimerkilläsi. Sinunhan ei tarvitse kirjautua ulos, suljet vaan pentin sivun tietokoneeltasi sieltä oikeasta yläkulmasta punaisesta ruksista silloin kun poistut.  Se ei poista sinun kirjautumistasi joten olet ikäänkuin kestokirjautuneena koko ajan. Niin minä teen, ja moni muu myös.

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

Kirsikka-78
Kirsikka-78
Puutarha-guru (5,2K reputation)Puutarha-guru (5,2K reputation)Puutarha-guru (5,2K reputation)Puutarha-guru (5,2K reputation)Puutarha-guru (5,2K reputation)Puutarha-guru (5,2K reputation)Puutarha-guru (5,2K reputation)Puutarha-guru (5,2K reputation)Puutarha-guru (5,2K reputation)
Viestiä: 1,1K, Käynnit: 7,7K
Rea - 5.4.2018

Rea, minulla lukee tuolla ylhäällä kirjaudu/liity jäseneksi vaikka olenkin sisään kirjautuneena. Liekö sinulla sama? 

Hollola II - Nastola IV                             Josko kohta aloittaisin 
Pepino
Pepino
Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)
Viestiä: 4,0K, Käynnit: 32,0K
Minä kun tyhjennän selaimen historian, niin sen jälkeen joudun kirjautumaan tälle sivulle. Onneksi Chrome muistaa ja siten pääsen nopeasti kirjautumaan. 
En minä ainakaan näe punaista ruksia tuolla oikealla nurkalla.🙂

II vyöhyke - rannikko 🌻
Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)Ylipuutarhuri (44,0K reputation)
Punaisella ruksilla tarkoitan toimintoa jolla suljet tietokoneelta avoinna olevan sivun. Itse toimin pöytäkoneella ja selaimena on firefox, siellä tietsikan ruudulla aivan ylinnä oikeassa yläkulmassa on punainen ruksi jota klikkaamalla avoinna olevat sivustot sulkeutuvat.

Iitti / III                       

Pepino
Pepino
Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)
Viestiä: 4,0K, Käynnit: 32,0K
Minä käytän pelkästään tablettia ja Chrome selainta.

Minulla on pöytäkone, jonka käynnistän yleensä kesälomalla. Se on järeä kone ja sitä on yritetty ostaa minulta, mutta kun se niin hyvä. 😁 

II vyöhyke - rannikko 🌻
Rea
Rea
Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)Puutarhatohtori  (3,8K reputation)
Viestiä: 2,8K, Käynnit: 7,0K
Rea - 5.4.2018

Hurraa hurraa teällä minä nyt oon. Olipa työvoitto. Kevään outusta teille kaikille.
valtsu
valtsu
Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)Ylipuutarhuri (38,0K reputation)
Viestiä: 14,0K, Käynnit: 42,0K
Rea - 16.2.2019
Rea - 5.4.2018

Hurraa hurraa teällä minä nyt oon. Olipa työvoitto. Kevään outusta teille kaikille.

Mukavaa nähdä sinut! Tervetuloa takaisin hurraa huudoin Smile

Nuu
Nuu
Hei Rea, hieno juttu !  Nyt älä enää kirjaudu ulos, suljet vaan puutarha.netin sivun kun lopetat, aivan kuten suljet ihan minkä tahansa nettisivun jolla olet. Tai vaikka vaan suljet koneen kun lopetat, ainakin minulla tietokone sulkee sitten itse avoinna olevat sivut kuten esimerkiksi tämän puutarha.netin keskustelut jos itseltäni on unohtunut sulkea sivu lopettaessani.

Iitti / III                       

Chali
Chali
Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)
Viestiä: 5,2K, Käynnit: 82,0K
Hyvä Rea 👍😁

Kirkkonummi  1B      -       Elämä on pelkkää kokeilua 

TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku