Puutarha.net Keskustelut

kuvien testausta

https://keskustelut.puutarha.net/keskustelut/Topic2797210.aspx

By Rakentaja.fi/ylläpito - 9.6.2016

Vaakakuva, lähtökoko 6,4mt

By Nuu - 9.6.2016

Pystykuvan lisäämisessä on ollut joissakin tapauksissa hiukan hankaluuksia siinä mielessä että se on tullut palstalla viestiin ns. kyljelleen eikä pystyasennossa.
Toivoisimme että laittaisitte tähän ketjuun kuvien testauksia, ja viestiin pitäisi laittaa mukaan tieto siitä millainen kuva oli lähetettäessä. Yllä malli ylläpidon laittamassa viestissä.

Perusajatus tuossa kuvanlisäystoiminnossa täällä uudessa pentissä on ollut että kuvan laittaminen tänne olisi mahdollisimman yksinkertaista ja vaatisi mahdollisimman vähän etukäteissuunnittelua (pienentämistä).
By Jatuuli - 9.6.2016

Pystykuva, koko 2,3 Mt kellahtaa kyljelleen.

Edellistä kuvaa rajattu, koko 766 kt, pysyy pystyssä

Sama kuva kuin edellinenkin mutta kuvankäsittelyohjelmassa uudelleen tallennettu.

By Jadetsu - 9.6.2016

Pystykuva

Rakentaja.fi/ylläpito - 6/9/2016

Sama kuva kuin edellinenkin mutta kuvankäsittelyohjelmassa uudelleen tallennettu.

Kuvan asento näyttää pitkälti riippuvan kuvauslaitteesta ja siitä miten se käsittelee kuvan asennon. Kuvan uudelleen tallennus teki kuvasta "oikeasti" pystykuvan.
By LeonM - 9.6.2016

Näin kukitaan ensimmäistä kertaa. Tuskin toistuu enää istutusta seuraavana vuonna. Alppiruusu- Rhododendron 'Ponticum Roseum Elegans' viime viikonloppuna mökillä vanhan omenapuun alla.  

Rikkaruohojen välistä taivasta kohti kurkottaa idänunikko- papaver orientale.
Pystykuva, muotoa *.jpg. Luurina Nokia 808.
By raya - 9.6.2016

Miun on helppo sanoa että kuvan lisäys on erittäin sujuvaa ja nopeeta entiseen verrattuna, miun kuvat on kaikki pystyjä, kännyllä otettuja , 1200x1600, ja n. 535 - 580kt kokoa. Yhdellä klikkauksella siirtyy kuva , voi kulmista pienentää jos on tarvis, eli erittäin hyvä uudistus.

By Jeep - 9.6.2016

Samsung galaxy S5. Kippaa 8,7 mt:n kuvan kumoon. Onneksi en kuvaa juuri koskaan pystykuvia.

By hoyabella - 9.6.2016

Sony cyber-shot DSC-T70
By Jatuuli - 9.6.2016

Näköjään en ollutkaan ihan yksin tämän kuvaongelman kanssa, vaikka aluksi vähän siltä tuntui. Kaikilla muilla kuvat kuulemma siirtyivät ihan moitteettomasti.
By hoyabella - 9.6.2016

Minun laittama kuvani on tallennettu 2,66MB. Aina ennen on voinut penttiin laittaa näitä kuvia tuollaisenaan tai vetämällä tai aikaisemmin egenskaper muuttamalla.
By tupsukki - 9.6.2016

Mun kuva ylösalaisin.En osannut kääntää.
By ramses - 9.6.2016

By ramses - 9.6.2016

tuntuu toimivan läppärilläkin. Pystykuvasta olisi tullut iso lakana jollei pienentäisi ennen lähetystä tässä ikkunassa. Vaakakuva on vaaditussa koossa valmiiksi.
By Chali - 9.6.2016

Kokeillaan, iPad Air 2, kuvattu pystyyn, ei kuvanmuokkausta:

Kuvattu vaakaan, iPad Air 2, ei kuvanmuokkausta:

.....ei mene ihan niin kuin Strömssöössä...
By Chali - 9.6.2016

En pääse millään täällä pentissä pienentämään, antaa vaan textin. Molemmat kuvat "väärinpäin".
By Chali - 9.6.2016

Kokeilu iMacillä, uusin käyttöjärjestelmä ja kaikki mahdolliset päivitykset. Ei pysty pienentämään täällä pentissä ollenkaan.
Kuvattu pystyyn iPhone6:lla, iCloudin kautta iMacciin, ei kuvamuokkausta:

Kuvattu vaakaan, iPhone6:lla, iCloudin kautta iMacciin, ei kuvamuokkausta:
http://puutarha.net/keskustelut/Uploads/Images/f8099fb0-098a-4689-9555-d444.jpg
By Miikos - 9.6.2016

Testausta kans. Pystyy pienentämään, kun klikkaa kuvaa niin pienet laatikot ilmaantuu
kulmiin ja reunoille keskikohtaan. Kuva läppärillä lisätty ja käsittelemätön.

By tupsukki - 9.6.2016

Tässä terveiset Belgille.On kaunis kevättähtimö.
Testaan onko kuva oikein.
By ramses - 9.6.2016

Ipad-kokeilua...pystykuvat menee kyljelleen:

By tupsukki - 9.6.2016

Olis pitänyt lukea Miikoksen ohje kuinka pienennetään.Varmasti iso kuva,ei hyvä.☹
By ramses - 9.6.2016

Vaakakuvat pysyy vaakana
By Chali - 9.6.2016

Miikos - 6/9/2016
Testausta kans. Pystyy pienentämään, kun klikkaa kuvaa niin pienet laatikot ilmaantuu
kulmiin ja reunoille keskikohtaan. Kuva läppärillä lisätty ja käsittelemätön.

Pädillä tai mäkillä kun klikkaa kuvaa, se tummuu kyllä muttei anna mahdollisuutta pienentää mistään kulmista. niin oli myös vanhassa pentissä.
By Irsa - 9.6.2016

Testi,...hyvin onnistui Smile

By hoyabella - 9.6.2016

Klikkaamalla kuvaa ei tapahdu yhtikäs mitään, mutta jos vetää hiirellä sivusta saa sen siniseksi ja voi poistaa.
By Jatuuli - 9.6.2016

Riippuu varmaan selaimesta, pystyyykö kuvaa pienentämään.
Kokeilin Chromella, ja pienentäminen ei onnistunut. Firefoxilla pystyy pienentämään nurkasta vetämällä.
By Piikkis - 10.6.2016

Läppäriltä muokkaamatta. Otettu Lumia 930 luurilla ja kuvakoko 1,35Mt
By Piikkis - 10.6.2016

Pienennetty kokoon 828,9 kt. Pystyssä pysyy. Ja pystyy säätämään kokoa nurkista vetämällä. Sit, kun muistais aina etukäteen muuttaa kuvat sopivan kokoisiksi niin ei kai tässä mitää probleemaa olis..
By Jatuuli - 11.6.2016

Nyt on kai tullut selväksi, että isot (ilmeisesti yli yhden Mt) kuvat kellahtavat kyljelleen. Mielestäni ylläpidon olisi nyt syytä ratkaista, miten isotkin kuvat saadaan pysymään pystyssä, ilman että kuvan lisääjän täytyy ryhtyä niitä pienentämään.

By Tette - 11.6.2016

By Päivänhattu - 12.6.2016

By Pitko - 12.6.2016

Samsung galaxy J5 ja kylelleen kippaa, eikä mitään hajua miten vois pienentää tai mitään. 

By ¤¤kissa¤¤ - 20.6.2016

Joo tulihan ne lopulta, Sutarvelta

By Marja - 24.6.2016

Kännykällä otettu kuva, n.182kt ja hyvin tuli oikein päin kerralla. Mahtavaa!
By hoyabella - 25.6.2016

3,83MB Sony Steady Shot DSC-W330, suoraan kameran kuva

pienennetty 0,98MB

By Kaisaliisa - 12.8.2016

Ei näytä johtuvan kuvakoosta... 207 kt Kuva suoraan kamerasta.
Muoks. siis suoraan kamerasta tallennettu koneelle, sieltä suoraan penttiin. Ei mitään muokkauksia. Koneella näkyy oikein päin.
By Jatuuli - 12.8.2016

Entä jos talletat sen ensin koneelle ja lisäät sieltä?
Nököjään tarvittaisiin ainakin se kuvankääntömahdollisuus niin kuin oli vanhassa pentissä.
By Kaisaliisa - 12.8.2016

Jatuuli - 8/12/2016
Entä jos talletat sen ensin koneelle ja lisäät sieltä?
Nököjään tarvittaisiin ainakin se kuvankääntömahdollisuus niin kuin oli vanhassa pentissä.

Tai siis olen tallettanut tuon kuvan koneelle sellaisenaan suoraan kamerasta. Muokkaanpä vähän edellistä.
By Himopuutarhuri92 - 9.6.2017

Moikka kaikille puutarhureille ja puutarha harrastajille! Itse vasta liityin tänne ja nyt
kokeilen tätä keskustelupalstaa. Olen siis puutarha alan opiskelija ja valmistun keväällä
2018. Olen todella kiinnostunut puutarha alasta ja mulla on omakin puutarha kotona.
Nyt halusin vähän testata tätä puutarha.netin keskustelupalstaa. Smile
By valtsu - 9.6.2017

Alokas - 4/23/2017
Mitäs tämä nyt sitten tarkoittaa, yritin ladata kuvaa galleriaan, pienikokoista, olen ottanut opikseni. Mutta nyt tuli tälläinen error
Server Error in keskustelut Application
Runtime Error.

Teenkö minä jotain taas väärin vai??

IKÄVÄ JUTTU. Tota tuppaa joskus ilmestymään. Meillä on ikivanha modeemi ja ruuhka-aikoina lataaminen kestää turhan pitkää, runtime error siis.. Uudelleen lähettäminen auttaa joskus. Kuvaan pienempi koko toimii, joskus ei sekään. Mokkulalla viimeistään lähtee vaikka kuinka hyvin.
By kitikat - 10.6.2017

Himopuutarhuri92 - 6/9/2017
Moikka kaikille puutarhureille ja puutarha harrastajille! Itse vasta liityin tänne ja nyt
kokeilen tätä keskustelupalstaa. Olen siis puutarha alan opiskelija ja valmistun keväällä
2018. Olen todella kiinnostunut puutarha alasta ja mulla on omakin puutarha kotona.
Nyt halusin vähän testata tätä puutarha.netin keskustelupalstaa. Smile

Tervetuloa, kiva että tulee uusia puutarhasta kiinnostuneita
By Noname - 27.8.2017

Mikä on suurin megamäärä kuville, että ne latautuvat penttiin. Uudella Sonyn halppisluurilla ei kuvat siirry tänne.
By Jatuuli - 27.8.2017

Unokki - 8/27/2017
Mikä on suurin megamäärä kuville, että ne latautuvat penttiin. Uudella Sonyn halppisluurilla ei kuvat siirry tänne.

Suurinta megamäärää en tiedä, mutta jotkut lataamistani kuvista ovat olleet 3 - 4 megaa.
By Noname - 27.8.2017

Kiitos Jatuuli.
By Omenakaurapuuro - 29.8.2017

Toinen nuori, lähinnä huonekasvien keräilystä kiinkostunut täälä.
En nyt tiiä teenkö minä jotain tyhmänä väärin, kun oon aina välillä koittanut aloittaa uutta keskustelua(yhtä pensasta haluaisin kysyä tietääkö joku lajia nimetä) vai onko puhelimesta vai selaimesta vai vaan sivusta kiinni, mutta aina kun foorumin oon valinnut niin avaa vain sivun joka sanoo että vaatii kirjautumista vaikka olen jo sisällä ja sivun yläreunassa vielä näkyy nimimerkki ja nimikin.. Huokaus
By Nuu - 29.8.2017

Omenakurapuuro - 8/29/2017
Toinen nuori, lähinnä huonekasvien keräilystä kiinkostunut täälä.
En nyt tiiä teenkö minä jotain tyhmänä väärin, kun oon aina välillä koittanut aloittaa uutta keskustelua(yhtä pensasta haluaisin kysyä tietääkö joku lajia nimetä) vai onko puhelimesta vai selaimesta vai vaan sivusta kiinni, mutta aina kun foorumin oon valinnut niin avaa vain sivun joka sanoo että vaatii kirjautumista vaikka olen jo sisällä ja sivun yläreunassa vielä näkyy nimimerkki ja nimikin.. Huokaus

Hei omenakurapuuro, sinun ei tarvitse aloittaa uutta keskustelua. Käytä jotain ketjua joka on Pensas-osiossa jo valmiina, laitat siihen perään vaan oman kysymyksesi. Täällä on niin paljon vaihtoehtoja eri aiheille jo olemassa että todella harvoin tulee teen sellanen tilanne että pitää uusi ketju aiheelle perustaa.  Katsot vaan aiheelle oikean otsikon ja sen alta ala-otsikon ja sieltä sopivan nimisen viestiketjun.
By Rakentaja.fi/ylläpito - 4.10.2017

test
By LeonM - 4.10.2017

Testikuvasi ei näy iPadin Safarissa, OSX Safarissa, eikä muuten edes Firefoxissa ver. 55.0.3 tai juuri päivittyneenä 56.0:ksi. Toisaalta ymmärrän, jos kuvista näkyisin ensin pienempi ja huonolaatuisempi versio, jonka voisi halutessaan avata parempilaatuisena napauttamalla kuvan päältä. Vai, onko tarkoituksena, että käyttäjän kuva skaalataan automaattisesti tietyn kokoiseksi.

Myös marginaalipuhelimen Edge-selain hylkii testikuvaa. Windows 10 Mobile ver. 40.15252.0.0

Tämän keskustelusäikeen vanhemmat kuvat puolestaan näkyvät OSX:ssä, Windows-luurissa ja kai iPadissä.
By Rakentaja.fi/ylläpito - 5.10.2017

Rakentaja.fi/ylläpito - 4.10.2017
test

Kuvien lisäys toimii jälleen!
By Romjasa - 5.10.2017

Testikuva
By *David - 5.10.2017

Ipad/Safari/IOS,,, näkyy tai ei.
Varokaa tuota vahtia
By Jadetsu - 5.10.2017

Testing, testing

Kuva pienenee viiveellä
By -risa- - 5.10.2017

Testi...

By Karvari - 5.10.2017

Onnistuu nyt pädilläki Smile
By tönönvahti - 5.10.2017

Testaus kuva
By Jatuuli - 5.10.2017

Kokeilen pystykuvaa.

Makuulleen meni niin kuin ennenkin.
By Romjasa - 5.10.2017

Piti oikein ottaa vaakakuva testimielessä. Minä lisään kuvat suoraan kännyltä, enkä ole huomannut niiden sen kummemmin kääntyilleen.
By Jatuuli - 5.10.2017

Vaakakuvien kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia, mutta pystykuvat menevät näköjään edelleen makuulleen, ellei niitä jotenkin käsittele ennen lähetystä.
By *David - 5.10.2017

Se ei ole uutta, ainankaan Appleis/ Safari. 😄😄😄
Onneks ennen siirtoa, muokkaa kuvaa, ni se tulee ns pystyyn 👍
By LeonM - 5.10.2017

Tulipa vaan mieleeni tuosta kuvien päätymisestä toisilla vaakaan, olisiko syynä kuvakoko. Sivusto saattaisi kääntää kuvan vaakaan, jos korkeuspikselimäärä ylittää tietyn määritellyn rajan? Sivuston ylläpitäjä varmasti osaisi kertoa, jos tällainen raja on määritelty jonnekin..
By Romjasa - 5.10.2017

LeonM - 5.10.2017
Tulipa vaan mieleeni tuosta kuvien päätymisestä toisilla vaakaan, olisiko syynä kuvakoko. Sivusto saattaisi kääntää kuvan vaakaan, jos korkeuspikselimäärä ylittää tietyn määritellyn rajan? Sivuston ylläpitäjä varmasti osaisi kertoa, jos tällainen raja on määritelty jonnekin..

Sama asia tuli mieleen. Muistaakseni olen kännyn joskus laittanut ottamaan pienempiä kuvia. Yritin äsken sitä tarkistaa, mutta enhän mä enää sitä kohtaa siitä löytäny Cool. Älyttömiä noi älykännyt.
By Jatuuli - 5.10.2017

LeonM - 5.10.2017

En oikein usko, että pikselimäärä vaikuttaisi, kun usein aivan minimaalinen korjaus saa kuvan pysymään pystyssä.
Ylläpitäjältä tosiaan odottaisin selvitystä ärsyttävään asiaan.
By kitikat - 5.10.2017

Rupesin testaamaan ja nyt tuli mun kuva w00t Ketulla on pääse tänne ollenkaan Cromella pääsin. Ja kuvankin pienentäminen onnistu !!! Kyllä täällä nyt tapahtuu :
By Pepino - 5.10.2017

By Noname - 5.10.2017

Jahans kyjelleen menee ipadilla..
By Pepino - 5.10.2017

Sinulla on liian korkea kuva. 
By LeonM - 5.10.2017

Tässä liian korkean kuvan tapauksessa olisi tarpeellista kuulla ylläpidolta, mikä on asetettu kuvan korkeussuunnan maksimipikselimääräksi, jotta osaisi tietsikalla valmiiksi sorvata kuvan oikeankokoiseksi. Epäkaupallisella klorofyllillä korkeussuunnan maksimi on muistaakseni asetettu 801 pikselin kokoon.

Tätä kuvan kallelleen kepsahtamista esiintyi jo edellisen foorumisoftan aikana, mutten tajunnut epäillä kuvakokoa, sillä siitä ei ollut ylläpidon puolelta minkäänlaista mainintaa. Ei ole vieläkään.
By Pepino - 5.10.2017

Minä kyllä editoin kuvia ja siltikin tämä sivu pistää minun kuvat liian isoksi. Alkuperäiset kuvat on todella suuret ja laitan ne 100%
Kokoa pitää editoida. 
By Chali - 5.10.2017

Testausta iPadilla. Kuvattu iPhonella. Muokkasin/pienensin kuvaa applen omalla Kuvat ohjelmalla. En muista missä suunnassa oli alunperin. En nyt näe esikatseluna onko mitenpäin. Esikatselua ei ole minulla tällä hetkellä... ?...

By Chali - 5.10.2017

Ok. Kuva tuli ”oikein”.
By Rapunzel - 5.10.2017

By Rapunzel - 5.10.2017

By Rapunzel - 5.10.2017

Joo, pystykuva ei pysy mallillaan.
By Jatuuli - 5.10.2017

Pystykuva käsittelemättömänä...

...ja aivan hitusen verran käsiteltynä:

Johan pysyy pystyssä Ermm
By Pepino - 5.10.2017

No hyvä, että osaatte editoida kokoa. Riittää kunhan se  koko näyttää 100% sillä kuva voi olla esim. 200%
By Noname - 5.10.2017

Hei Ylläpito!
Nyt oikeesti eikö tähän penttiin voisi laittaa yhtä pientä ominaisuutta, eli esikatselun kohdalle nappula, käännä kuva.
Ei tarvitsisi muokata kaiken maailman ohjelmilla kuvia, kun kieputtaisi kuvan vaan oikein päin jos se kiepahtaa latautuessaan kyljelleen. Ohjelman on kait tarkoitus palvella käyttäjiä eikä käyttäjien taipua mutkalle ohjelman takia.
By Rapunzel - 5.10.2017

Mä laitan kuvat puhelimella, enkä kyllä rupea muokkaamaan. Jos ei saada toimimaan, niin olen sitten laittamatta pystykuvia.
By Jatuuli - 5.10.2017

Onhan se outoa, kun pystykuvat kaatuvat täällä. Muilla sivustoilla ei ole ollut pystykuvien kanssa mitään ongelmaa.
By Jadetsu - 7.10.2017

Kuvaongelma on ylläpivon tiiossa. Tämmönen vastaus tuli Timolta:

Niitä kuvaongelmia ei ole unohdettu, mutta ne pääpiirteittäin on siirretty seuraavaan pienempään päivitykseen.

Eili meijän on nyt vaan ooteltava kärsivällisesti Smile
By Rakentaja.fi/ylläpito - 23.10.2017

testaus 2

By teemaa - 23.10.2017

Testausta onnistuuko minulla kuvien lähetys iPadilla.

Pystykuva tulee kyljelleen käsittelemättömänä.
By Jatuuli - 23.10.2017

Makuulleen kuvat menevät, jos ei niitä edes vähän käsittele ensin.

Windows kymppi ja Chrome.
By mai-lee - 23.10.2017

ei ole "käsitelty" millään tavoin mutta pystyssä tuo näkyy olevan...
(windows7 kannettavalla ja firefox 56.0.1)
By Jatuuli - 23.10.2017

Ja nurin menee Firefoxillakin.
By Rakentaja.fi/ylläpito - 14.11.2017

Lainausmerkit toimivat? "  " jep  , Maininnat vain 
@-merkillä alkuisissa.

kuvan kääntö tuplaklikkaamalla kuvaa
By Noname - 14.11.2017

Mites luurilla tuo tuplaklikkaus sujuu? Kääntää kyljelleen kerran ja siihen jää. 

By *David - 14.11.2017

dasdsa dsa das d kdlsjfkldsj fldksjf kldsjf kldsj fkljdlskj fdklsjf ds fds fds dasdsa dsa das d kdlsjfkldsj fldksjf kldsjf kldsj fkljdlskj fdklsjf ds fds fdsdasdsa dsa das d kdlsjfkldsj fldksjf kldsjf kldsj fkljdlskj fdklsjf ds fds fdsdasdsa dsa das d kdlsjfkldsj fldksjf kldsjf kldsj fkljdlskj fdklsjf ds fds fdsdasdsa dsa das d kdlsjfkldsj fldksjf kldsjf kldsj fkljdlskj fdklsjf ds fds fdsdasdsa dsa das d kdlsjfkldsj fldksjf kldsjf kldsj fkljdlskj fdklsjf ds fds fdsdasdsa dsa das d kdlsjfkldsj fldksjf kldsjf kldsj fkljdlskj fdklsjf ds fds fdsdasdsa dsa das d kdlsjfkldsj fldksjf kldsjf kldsj fkljdlskj fdklsjf ds fds fdsdasdsa dsa das d kdlsjfkldsj fldksjf kldsjf kldsj fkljdlskj fdklsjf ds fds fdsdasdsa dsa das d kdlsjfkldsj fldksjf kldsjf kldsj fkljdlskj fdklsjf ds fds fdsdasdsa dsa das d kdlsjfkldsj fldksjf kldsjf kldsj fkljdlskj fdklsjf ds fds fdsdasdsa dsa das d kdlsjfkldsj fldksjf kldsjf kldsj fkljdlskj fdklsjf ds fds fdsdasdsa dsa das d kdlsjfkldsj fldksjf kldsjf kldsj fkljdlskj fdklsjf ds fds fdsdasdsa dsa das d kdlsjfkldsj fldksjf kldsjf kldsj fkljdlskj fdklsjf ds fds fdsdasdsa dsa das d kdlsjfkldsj fldksjf kldsjf kldsj fkljdlskj fdklsjf ds fds fdsdasdsa dsa das d kdlsjfkldsj fldksjf kldsjf kldsj fkljdlskj fdklsjf ds fds fds df
g df
 gd
f

gfdgfdgfd gfd gfdklgk fd gölfdk glkdfölgk fdgfd
By Pepino - 14.11.2017

Helmikuu 2016 influessa AB ja tuon jälkeen nukahdin, kun kuume nousi tuostakin asteesta. +38.5°C ylöspäin.

By Rakentaja.fi/ylläpito - 16.11.2017

fdgdfgfd df gf gdf gdf
By PirjoA - 14.4.2018

Jadetsu, kuinkahan kärsivällisiä Wink. Taidan luovuttaa heti alkuun ja laittaa vaan faceen kuvia kun sattuu huvittamaan. Kännykällä en saa laitettua kuvia ollankaan, ei mene mihinkään, no taitaa olla mun osaamattomuutta. Puhelin on Samsung Galaxy S7
By Jatuuli - 14.4.2018

PirjoA - 14.4.2018
Jadetsu, kuinkahan kärsivällisiä Wink. Taidan luovuttaa heti alkuun ja laittaa vaan faceen kuvia kun sattuu huvittamaan. Kännykällä en saa laitettua kuvia ollankaan, ei mene mihinkään, no taitaa olla mun osaamattomuutta. Puhelin on Samsung Galaxy S7

Minulla sama puhelin, ja näköjään onnistui lisätä kuva puhelimella.
By Chali - 5.9.2018

Testi ... ei toimi
By valtsu - 5.9.2018

Toimi, sunnuntaina ei toiminut minkäänlainen kuvanlisäys läppäriltä.
By Jatuuli - 5.9.2018

Testaan...
... mutta makuulleen menee niin kuin aina ennenkin.

By Pepino - 6.9.2018

Aavkkoruusut siemenestä kasvatettu.

By Chali - 26.4.2019

testi 
By Chali - 26.4.2019

testi   
By Chali - 26.4.2019

Testi
By J108259543 - 3.9.2019

Tähän tilanne

tässä kuva

Sitten lisätekstiä
Ja taas kuva

Vielä tekstiä
Ja vika kuva

Ynnä lopputeksti
Mikä tässä
endnowthistest
By Jatuuli - 20.2.2020

Mielestäni kuvakoko ei ole nykyään ongelma; ongelma on pelkästään se, että pystykuvat eivät pysy pystyssä ellei niitä edes hitusen jotenkin käsittele ensin.
By Nuu - 21.2.2020

Alokas - 21.2.2020
Jatuuli - 19.2.2020
Mielestäni kuvakoko ei ole nykyään ongelma; ongelma on pelkästään se, että pystykuvat eivät pysy pystyssä ellei niitä edes hitusen jotenkin käsittele ensin.

Yritin monta kuvaa ladata, pieniä ja normi kokoisia, ei onnistunut, "kellotti" vaikka kuinka pitkään. lopulta into lopahti odotukseen. 

Alokas, laita palautetta ylläpidolle asiasta. Palautteen löydät rullaamalla aivan sivun alareunaan, siellä sitten aika himmeällä lukee "palaute" . Kerro palautteessasi tekniset tiedot eli millä laitteella ja selaimella yritit kuvia lisätä. Se tieto on tärkeä ylläpidolle.
Jos näistä asioista ei palautetta ylläpidolle kukin itse laita niin korjauksiakaan asiaan ei voi tulla. Luulevat vaan että kaikki toimii hienosti.
By kevätlinnunherne - 21.2.2020

Nuu - 21.2.2020
Alokas - 21.2.2020
Jatuuli - 19.2.2020

Yritin monta kuvaa ladata, pieniä ja normi kokoisia, ei onnistunut, "kellotti" vaikka kuinka pitkään. lopulta into lopahti odotukseen. 

Alokas, laita palautetta ylläpidolle asiasta. Palautteen löydät rullaamalla aivan sivun alareunaan, siellä sitten aika himmeällä lukee "palaute" . Kerro palautteessasi tekniset tiedot eli millä laitteella ja selaimella yritit kuvia lisätä. Se tieto on tärkeä ylläpidolle.
Jos näistä asioista ei palautetta ylläpidolle kukin itse laita niin korjauksiakaan asiaan ei voi tulla. Luulevat vaan että kaikki toimii hienosti.

Minulla toimii samoin, ei aina saa kuvia liitettyä pyörii vain. Eli äsken yritin ja pariin otteeseen laittaa kuvaa muttei onnistu. Pitää yrittää joskus toiste.
By Nuu - 21.2.2020

kevätlinnunherne - 21.2.2020
Nuu - 21.2.2020
Alokas - 21.2.2020
Jatuuli - 19.2.2020

Minulla toimii samoin, ei aina saa kuvia liitettyä pyörii vain. Eli äsken yritin ja pariin otteeseen laittaa kuvaa muttei onnistu. Pitää yrittää joskus toiste.

Laitathan virallisenkin palautteen ?
By raipel - 21.2.2020

By raipel - 21.2.2020

Eilen kans yritin eka kertaa lisätä kuvan, mutta ei onniitunut.
Nyt jäi vielä problemaksi, miten saan tekstin siihen jälkeenpäin?
By Karvari - 21.2.2020

H
Hyvin onnistuu kuvan lisäys.iPad ja safari.

raipel - 21.2.2020
Eilen kans yritin eka kertaa lisätä kuvan, mutta ei onniitunut.
Nyt jäi vielä problemaksi, miten saan tekstin siihen jälkeenpäin?

No eikö muokkaus toiminnolla ainakin.

Nuu - 21.2.2020
kevätlinnunherne - 21.2.2020
Nuu - 21.2.2020
Alokas - 21.2.2020
Jatuuli - 19.2.2020

Laitathan virallisenkin palautteen ?

No empä taida kun ei voi tietää vaikka se vika olisi tässä päässä, ei siis minun päässä vaan koneella,yhteyksissä tai jossain.
By J11563571224 - 24.3.2020

Koitetaanpas sitten

Teksti tässä

Kuva alla

Melko alla. Ehkä näin:

Kappasta. Vielä kun lähettäsi..
By Filopator - 24.11.2020

J12317741227 - 24.11.2020
Testi tänne, koska testiketju suljettu

Paljonko nä nettoat noista mainoksista?
By Nuu - 24.11.2020

Poistin sen viestin johon filopator tossa yllä viittaa. Selkeetä mainontaa  tuolla laitetun linkin takana.
By LawrenceLimburger - 29.8.2023

By Ohvakukka - 29.8.2023

LawrenceLimburger - 29.8.2023

Hieno kuva valosta ja vajosta ja sammaleesta mutta mikä puut kuivaa...
By LawrenceLimburger - 29.8.2023

sohvakukka - 29.8.2023
LawrenceLimburger - 29.8.2023

Hieno kuva valosta ja vajosta ja sammaleesta mutta mikä puut kuivaa...

Kyseessä on soistunut metsä. "Märkä" kangasmetsä. Luontaisen märkä ja siksi sammal rehottaa.
Lisäksi halpispuhelin saattaa vääristää värejä niin että näyttää siltä että puut olisi kuolemaan päin kun todellinen tilanne on vaan että kuusten alaoksat kuivuneet. Vaikkakin vihreä sammal näyttää vihreältä mutta ei takeita että kuvan yläosan värit olisi ihan oikein.