Puutarhaohjelmat

Kirjoittaja
Viesti
miraemmi
miraemmi
Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 7,9K, Käynnit: 15,0K
Paratiisi takapihalla on ollut kanssa ihan kiva, toki nyt tänäänkin vanha uusinta tuli tuijoteltua ja onneksi puutarhanpelastajat on tehneet uusia. Puutarhat uusiksi ei napsaa mut tanskan söreniä katselen kyllä vaik se on aikamoinen höpöttäjä.
Emadigan
Emadigan
Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)
Viestiä: 1,7K, Käynnit: 7,0K
miraemmi - 22.4.2024
Uudet osat siirtolapuutarhoista on kanssa enempikin mainos ohjelmia ja toki sponsorit on selkeästi esillä mut nyt uusissa osissa ne on pääosassa ja se pistää tikun lailla silmään. Valkan kohdilla annoin periksi ja katsoin kun olivat mun lapsuuden maisemissa. Itse asuin valkassa ja ystävä kumpulassa ni kuljettiin alueella paljon, siitä nostalgia. 

Ne edellisvuoden jaksot, joissa Nicke itse puuhasi, olivat hauskempia katsoa. Mutta ymmärrän toki, että hänellä saattaa olla paljon erilaisia vaivoja (oli vuosia sitten todella pahassa kolarissa), eikä ehkä ole parhaassa mahdollisessa kunnossa tekemään ihan mitä tahansa keksitään siirtolapuutarhamökin omistajan taholta pyytää. Olen katsonut jaksoja mainosmaalijutuista huolimatta, koska siirtolapuutarhamökit ovat sinänsä kiinnostavia.

III
Pirkanmaa

Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 20,0K, Käynnit: 75,0K

Hei, huomasin just MTV3 ohjelmissa tällasen puutarhaohjelman: 
"Puutarhat uusiksi"
Tänään klo 13:30, MTV3. Kausi 1, jakso 2.

"Näköala omaksi. Kausi 1, 2/8. Neilin ja Claren puutarhasta on huikea näköala, mutta itse puutarha on tylsä ja suojaton. Näköala on saatava osaksi muutossuunnitelmaa, mutta parilla on hyvin erilaiset toiveet puutarhan käytön suhteen. Kaksi suunnittelijaa kilpailee siitä, kumpi saa toteuttaa suuren muodonmuutoksen. Brittisarjassa pannaan puutarhoja uuteen uskoon ammattilaisten muodostaman huipputiimin ja virtuaalisuunnitelmien avulla."

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

miraemmi
miraemmi
Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)Ylipuutarhuri (23,0K reputation)
Uudet osat siirtolapuutarhoista on kanssa enempikin mainos ohjelmia ja toki sponsorit on selkeästi esillä mut nyt uusissa osissa ne on pääosassa ja se pistää tikun lailla silmään. Valkan kohdilla annoin periksi ja katsoin kun olivat mun lapsuuden maisemissa. Itse asuin valkassa ja ystävä kumpulassa ni kuljettiin alueella paljon, siitä nostalgia. 
kitikat
kitikat
Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)
Viestiä: 4,0K, Käynnit: 17,0K
Katoin jonkin verran, totesin köykäseksi ja lopetin.

Keski-Pohjanmaa IV-V vyöhyke

miraemmi
miraemmi
Olen nyt kattellut töllöstä tätä unelmapuutarhat ohjelmaa ja tänään juuri oli niin unettavaa ..koko tunti käytettiin jonkun missin kasvihuoneen kokoomiseen ja kuin hän nyt on muoti alalla..mainostamiseen. Ei oikein napannut, viimeksi homppeli poika rakensi paria kukkapenkkiä + stooria omasta pikku elämästä..hohhoijaa ..Paratiisi takapihalla on hyvä..siin pysytään asiassa kokoajan.
Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)Ylipuutarhuri (45,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 20,0K, Käynnit: 75,0K
Areenalle näyttää tulleen maaliskuun lopussa "Unelmapuutarhat" -ohjelma.  4 osaa. 

"Minkälainen on unelmien puutarha? Onko se romanttisen ryöppyävä kukkameri vai kurinalainen kivikkopuutarha? Entä miten sellainen toteutetaan? Linnéa Dickson ja Nicole Wilson seuraavat ruotsalaisia puutarhaharrastajia eri puolilla maata, kun nämä ponnistelevat unelmapuutarhansa eteen"

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

Muokattu Viime kuukausi: Nuu
Emadigan
Emadigan
Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)Puutarha-guru (6,1K reputation)
Viestiä: 1,7K, Käynnit: 7,0K
Ohjelma silti, vaikka tuleekin YouTuben puolelta; Paratiisi takapihalla. Katsoin äsken uusimman jakson, jossa oli ihanaa kesän vihreyttä ja innokkaan tomattikasvattajan valtavat lajikemäärät. Kyllä tässä kesää alkaa kummasti kaivata.

III
Pirkanmaa

miraemmi
miraemmi
kitikat - 1.4.2024
miraemmi - 31.3.2024
Toinen mistä aiemminkin olen varmaan suu vaahdossa papattanut on tää puutarhan pelastajat ..kalliita taimia jotka asiakkaat on maksaneet työnnetään hyvin köyhään maahan kastelematta ja multaa lisäämättä...monikohan kasvi on hengissä vuoden päästä ?? Ellei kasvin saaja älyä ostaa multaa ja lisätä katteita..
Meillä häviää multaa ja hiekkaa ja katteita sujuvasti heinähäkillinen kesässä..

Miten niin multa häviää, mihin se häviää? Kyllä mulla multa tuntuu vain lisääntyvän joka vuosi.

Multa häviää penkkeihin ja joka vuosi lisään eikä penkit ole korkeampia vaan kasvit kun käyttää ravinteet niin mullasta tulee hiesua ...kuten ruukku kasveissa joita juuri tongin ...vanhaa hiesuksi muuttunutta multaa pois ja uutta humuspitoista tilalle. Kyllä vaikka ilman uusien kasvien istutuksia niin menee meillä ainakin kymmeniä säkkejä uutta kamaa pihaan joka vuosi. Koirien takia en voi lisätä pelkästään mitään hevonkakkaa penkkeihin..
kitikat
kitikat
Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)
Viestiä: 4,0K, Käynnit: 17,0K
miraemmi - 31.3.2024
Toinen mistä aiemminkin olen varmaan suu vaahdossa papattanut on tää puutarhan pelastajat ..kalliita taimia jotka asiakkaat on maksaneet työnnetään hyvin köyhään maahan kastelematta ja multaa lisäämättä...monikohan kasvi on hengissä vuoden päästä ?? Ellei kasvin saaja älyä ostaa multaa ja lisätä katteita..
Meillä häviää multaa ja hiekkaa ja katteita sujuvasti heinähäkillinen kesässä..

Miten niin multa häviää, mihin se häviää? Kyllä mulla multa tuntuu vain lisääntyvän joka vuosi.

Keski-Pohjanmaa IV-V vyöhyke

TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku