Kuvista oon päätellyt ettei ne Emon jalat lyhyimmästä päästä ole.
No ei paljon puutu. Persjalkanen olen, ja koko pituus 160, että siitä voi päätellä :/.
Emo on pieni ja sievä
Pihapuuhia tai ei, mutt nyt ei voi olla ääneen nauramatta noille emon hymiöille.APUA !!!
Eilen tein minäkin pihapuuhia, laitoin varjostusverkkoja tuijille. Ja siinä ajattelin, että oliko se pari vuotta sitten, kun upposin lähes vyötäröön asti, kun kahlasin sinne tuijalle verhoamaan sitä kevätauringolta. Nyt pääsi nätisti kävellen. Emo oon sun kokonen.
Meillä on 5 tuijaa, mutta koskaan en ole niille varjostusta laittanut ja nyt olis vaikeuksia jo yrittääkin kun pienimmät venähtivät viime suvena n
metrin ja ovat n 3 metrisiä nytten.
Laitan varjostukset, koska meillä tuntuu tuo aurinko porottavan keväällä aika hyvin ja maa on kuitenkin jäässä. Ja sitäpaitsi, ensimmäiset tuijani kuivuivat lähes ruskeiksi, kun en niitä suojannut.
meitä on näköjään enempikin, puutarhurinpätkiä…
Mä olen kans 160 pitkä tappi. Ja tuohonkin lukuun on pitänyt pyöristää ylöspäin.
Täällä myös yks jolle ei oo tota korkeutta siunaantunut, alle 160 cm on pituus. Ei oo tullut tuota leveyttäkään, sitä odotellessa
Hah, miten sitä on a i n a ollut muita lyhyempi ja täältä löytyy näin monta "kohtalotoveria" 160 cm onn mullekin ylöspäin pyöristetty
Hellurei, mie oon aina tuntenu olevani hyvin “maanläheinen” 164cm, kun kaikki 5 veljee keikkuu n.2m.ssä, mut miehän suorastaan kattelen ylläältäpäin,no joo…
Maa vetää puoleensa eikä tarvitse kauhean alas kumartua .
…Onpas viherpeukalolla tosi söpö avatar.
Niin, ehkä tässä harrastuksessa on jopa hyötyä lyhyydestä Raya, oot 8 cm pitempi… Siis melkeen pitkä mun silmissä
OHO! Onpa meitä monta 160-kerholaista, myös minä olen 160-senttinen.
Metriviisyhdeksän oon mä, ja ylpeä joka sentistä.
Myös mie 160cm;)
Mä oon 156 tai jopa vähän päälle - siis myös maanläheinen malli ;D