Andromeedan henkireikä ;) (II)

Tämänvuoden kokoonpano mehitähdistä on tällainen :slight_smile: Tulilatva tuo värilisän :wink:

5 v halusi myös itsellensä kasvimaata :)…Tässä hänen kasvimaa jossa kasvaa tilliä ja krassia ;)…ihan itse kylväsi tänään :slight_smile: Äiti teki vain kivat kaarireunat tylsälle muoviruukulle ;)…Omenapuun oksia oli leikkaamisesta jäänyt pihalle lojumaan :wink:

kun katsoin puutarha-arkkuun niin löysin tällaisen :O…olivat raitapeput tehneet salaa kämpän sinne ;)…ei muuta kuin vuokraa kyselemaan :stuck_out_tongue:

Kuten kuvasta saattaa huomata …väriä on :slight_smile:

Koska seinä on valkoinen, halusin siihen rottinkiruukkuun jotakin sellaista jossa on hyvä kontrasti valkoiseen :slight_smile: Bataatti soveltuu hienosti siihen ja verenpisara tuo väriä :slight_smile:

Englanninpelargooni ja lobeliaa :P…ykis lobelia jäi yli joten se pääsi ihmekukkien juurelle, kuvassa oleva lyhty on hieman päässyt ruostumaan mutta muuten ok :wink:

Mehitähtikori on tosi ihana!

Kiitos Poppius :9 …ensikesään tämä kori ei enään kestä luultavasti :(…pitää alkaa uutta metsästämään :slight_smile:

Eilen sain lopulta aikaa laittaa vesiaiheen pihassani kuntoon :)…Tänävuonna tästä tuli toistaiseksi tällainen koska aiempi ruukku on rikki.

Orvokkiruukku on rehevöitynyt :)…jotenkin niin tykkään näistä :slight_smile:

Lyhty vaan :slight_smile:

Hello :)…Leppäkertun toukka?

Tulpaanit on ihania :slight_smile:

Kaikki kukkii :)…kevät ja kesä on parasta aikaa puutarhassa :slight_smile:

Täydellinen heräteostos :D…tuosta olen haaveillut kauan, nyt mulla on se :wink:

vihreenä kateudesta 

Kiitos.

Lisää ihania kukkia :)…Nämä aukesi tänään…tai siis ensimmäiset niistä :wink:

Bellikset kukkii :slight_smile:

Kesä :slight_smile: