Anian kuvat (VII)

Nyt laitan pisteen värikkäälle tarinalle sammalenvihreästä.

Värimatkaan käytimme kuusi tuntia ja viisitoista kilometriä19.10.2010.

Hienoja kuvia ja värejä!

Silmä lepäs ja huoneilmakin raikastui katsomalla! Kyllä nyt pitää päästä myös metsään, näistä kuvista tuli tartunta ja metsässä ulkoilun tarve. Kiitos raikkaista kuvista.

Aivan ihania maisemia ja yksityiskohtia! Yhteispeukku kaikille kuville!

Kiitos ihanasta kuvasarjastasi, peukutin lähes kaikkia.  Kyllä huomaa, että osaat katsoa luontoa oikeasta kulmasta. Lontoäiti on paras puutarhuri.

Ihania, ihania kuvia sinulla Ania!

Itsekin olen kuvannut samoja aiheita.Tuota sammalikon väriloistoa ei täällä etelässä aina saa kokea, vaikka kaunistahan se on vihreänäkin. Nuo kivet ja kivipelto aivan erikoisesti tässä kuvasarjassa silmääni ilahduttivat.

Ihania kuvia ihanasta metsämaisemasta! Olet löytänyt kauniita kuvauskohteita. Oli niin rentouttavaa kulkea jalanjäljissäsi.

Nyt iski lapinruskakuume…

Todella kauniita kuvia Ania. Tekee tosiaan mieli lähteä viikonloppuna jollekkin jängälle ja vaaralle tallustelemaan.

Aivan ihania kuvia! Nyt täytyy kyllä päästä metsään… :slight_smile:

Kerta kaikkiaan ihanin Kuvagalleria jonka tiedän. Mikään puutarha ei vedä vertojaan eikä ole yhtä ihana kuin tämä Anian luonto puutarha. On minun sielun maisemaa, rakastan tuota luonnon kauneutta. Siellä vähäpätöisemmäksi luultu onkin kaikessa loistossaan upeaa. Minä ja mieheni ei päästä enää tuonne luontoon kulkemaan. Pyörätuolissa ei pääse kovinkaan kauas ja minä en jaksa lykätä. Kiitos!

Ihania kuvia!!! Kaikki ja etenkin sivulla 3 oleva “vihreä sammakko”, josta etenkin tuli mukava olo! Kiitos!

oooh ja voih. Kyllä on mielettömiä kuvia. Tuollaisia postikortteja lähettäis mielellään lapin matkalta, eikä vain niitä perinteisiä. Muutaman noista voisin ottaa tauluksikin.

Upeita kuvia - kiitos kierroksesta!

Kaikki sanat on jo käytetty, siispä yhdyn edellisiin puhujiin!

Onpa tosi ihania kuvia, uskomatonta punaista sammalissa, ja kivien jäkälät ovat ihmeellisiä taideteoksia. Kiitos kuvista!

Kiitos retkestä  Ja myös kiitos siitä että laittamalla vain yhden kuvan per viesti annat myös hitaiden yhteyksien päässä oleville mahdollisuuden katsoa kuviasi sujuvasti 

Voi kiitos, mukava kuulla että noin moni nautti retkestä. Minä olen aina lumoutunut luonnosta, parasta tuuletusta hyvään ja huonoon mieleen. Eikä tarvitse sekaantua mihinkään muuttelemalla järjestystä, saa antaa olla vain niinkuin on. Mummoni meni vielä yli kahdeksankymppisenä metsään kävelemään, sanoi että “metsä kutsuu”.

Viisas Raakki antoi hyvän neuvon kuvien lisäämisestä ja minä otin neuvosta vaarin! Kiitos.

Tästä 10.10.2010 otetusta kuvasta se kipinä syttyi!