hups.... sen blue dragonin.
Olen kasvattanut sen täältä saadusta lehdestä.
Tämä lähikuvan pistän vielä tänne.
Kyllä oli upean värinen blue dragon, sininen on lempivärini kukissa.
Kylhän näitä viittii kattella. Täytyy myöntää (vaikka itsekään en sinisestä kukissa välitä) on tuo Saintpaulia komea.
Nimetön marketista ostettu santtu kukki kesällä kuumassa haalean vaalenpunaisin kukin. Nyt on pinkki, kirkkaampi livenä.
Kuvassa keskellä.
Ja nyt.
Äidin keltainen marraskuunkaktus.
Hei Anette81 minä olen vanhoja pikisaarelaisia.
Ai kiva, kaunis paikka. Tuo nimimerkki on Antte81.
ihana marraskuunkaktus!
Laitetaanpa vielä tänne nämä kaksi dendroa mitkäostin tänään, kun nyt sain melko oikein värin niihin.
Tämän olisin laittanut tuohon käyttäjäkuvaksi, mutta eipä anna taaskaan vaihtaa.
Alan vakavasti olemaan sitä mieltä, että santut kukkii komeammin viileässä.
Okie Easter Bynny kesällä kuumalla ikkunalla.
Ja nyt viileällä ikkunalla. Nuo reunukset on livenä purppuranpunaiset ja kukat kerrottuja.
Red Lantern tykkää kans tehdä nyt kerrotumpia kukkia.
Persikkainen perhonen.
On todella kauniita kukkia. Ihan kateeksi käy... Olet Antte tosi taitava näiden kukittamisessa
Kiitti. Nuo santut kyllä kukkii ihan itsestään. Mää oon nyt hurahtanut cattleya tyyppisiin orkideoihin. Harmi kun niitä ei näy täällä Oulussa.
Onpa kauniita kukkia! Taidat olla melkoinen viherpeukalo Tuo dendro, joka on käyttäjäkuvassasi, on erityisesti mieleeni - ihanan värinen!
Kiitos Tiipap. Nyt olen päättänyt siirtyä vähän vaativampiin kasvatteihin, eli orkideoihin. Ostin keskiviikkona ekan cattleyani. On pikkiriikkinen C. forbesii. Toivottavasti osaan kasvattaa sen isoksi.
Näitä on nyt näkynyt vähän kaikkialla.
Tällaisen ystävänpäiväkukan ostin itselle. :)
oi, ompas sulla ihania santtuja! Toi Red Lantern varsinkin…