Telkusta tulee luokattoman huonoa sisältöä erityiseen viikonloppuisin aivan käsittämätöntä tuotosta. Musiikki ohjelmat menee tikulle ja autoohjelmat ja puutarha aiheiset ja siinä kaikki. Talot huokuu historiaakin on uusintaa ja areenasta katsottua.
Poistin listalta 6 HD kanavan. Siinä on huonot ohjelmat ja mainos tauolla kerjäävät rahaa.
Laitoin estoon jemeniläisen Whatsup puhelin numeron. Katkaisin puhelun ja pian soitti uudestaan ja pitkään. Ties mikä paikallinen prinssi samettiäänineen olisi halunnut juuri minulle lahjoittaa kultaa ja koruja.
Olen opetellut sammuttamaan kännykästä virrat kerran viikossa, haittaa kuulemma konnantöitä. Pinkoodit on vaihdettu tehdasasetuksista.
Aamulla meni sähköt puoli kahdeksalta, onneks kerkes aamukahvit juoda. Tuli takaisin vasta puoli kaksi. Raejuustoa vain söin kun ei voinut ruokaa laittaa.
Triangeli keitin kannattaa ostaa retki osastolta niin saat ruokaa edes jotain, meillä on asuntovaunun kaasugrilli ja takka vaihtoehtoina toki asuntovaunukin on pihassa jossa on kaasu hella ja kaasu jääkaappi mut se on talviteloilla eli tyhjä ja kallellaan.
Lähitapiola yritti soittaa minulle. Huomasin heti, ettei se numero ole tuttu. Pistin sen estolistaan.
Suunnilleen 10 vuotta sitten non soittanut minulle ja silloin vahingossa vastasin, kun odotin toista soittoa.