Onpa jännä känkkyrä tuo peikonpähkinä. Kiva.
Katsoin kanssa tuota vuorenkilpeä. Minusta lähikuvassa kauniit kukat. Yleensä en siitä niin perusta.
Alppiruusu Mikkeli on komea. Istutin samaisen pensaan 5 vuotta sitten, on kasvanut mielestäni hyvin n.20cm vuodessa. Mokoma ei ole kukkinut vielä kertaakaan. Suotuisassa hajavalossa on. Muistatko koska Mikkelisi alkoi kukkia?
Tuon edellisensivun, kuvan rodo Mikkeli. Kukkimiseen taisi mennä 1-2v, yhtenä vuonna kukki todella hyvin.<o:p></o:p>
Se taisi olla silloin n.1-1,20m korkea. Samana vuonna oli muistaakseni muuallakin Suomessa hyvä kukkimisvuosi. Mulla menee Herkkuperunan lannos lannoitetta noille rodoille n.25kg vuodesa
http://www.prisma.fi/tuotekuvat//large/33/03piulashiremhan.jpg
Samane rodopaikka kesällä,ku aiemmas-sivussa keväällä, jossa tulee viel ahdasta.
Pohjolantytär? sateenjälkeen.
Pioneja sateenjälkeen, erivärinen varmaan kuin kuunarin Kuolanpioni
Kännyl kuvattuja
kuvia
Azalea kukassa
Rodo lähitutkistelussa
Liuska valeangervoo, joka myytiin jollakin toisellanimellä
Monien vihaamaa Talviota
David, pistähän vain yksi kuva/ viesti, niin aukeaa kuvat hieman nopeemmin.
Ilmeisesti,POLYGONATUM BIFLORUM VAR.GIGANTEUM Lännenkalliokielo,? 80-100cm
Suurimpia kuunliljoja Sum and, alkaa nousta, normimittoihinsa
.David - onko tuo kuvassa oleva se hopeakuunlilja, josta sain sinulta palasen taimenvaihdossa viimeviikonloppuna Kurpalla?
Valitan ei, toi on ‘‘Sum and Substance’’
Viimevuoden kuva, mitattuna 130cm läpitaltaan.
http://www.lihosta.com/sumandsubstance.jpg
.David - ei sinulla olisi kuvaa laittaa tuosta sinulta saamastani hopeakuunliljasta? On hienosti toipunut siirrosta, on tällä hetkellä vielä ruukussa ja uutta lehteä innokkaasti pukkaa…
Mietin vain, että minkäköhän väriseksi ja kuinka kookkaaksi se kasvaa.
Jos tuosta kuvasta jotakin selvää saat niin hyvä. Korkeus n.50cm, kukat, violetit.
Harmittavaa kun kuva jäi epäteräväksi, samankesän siilejä, olivat todella pieniä
Vietävän kirvelit, tukehduttaa muutkasvit allensa
Voi ku toiset on söpöjä!
Olispa täälläkin siilejä, olen nähnyt vissiin kaks koko 28 vuoden aikana,
mitä olen täällä asunu.
Minkä niminen on tuo hernepensas, juuri tuolle olen etsinyt nimeä ja kysellyt täältä paikkakunaltani tainta.
Oletko muuten kokeillut kasvatusta siemenistä?