Navetan edustan koristeomenapuu helmoineen.
korillinen Madame Selleronia
Tässä on kokeilu kasvattaa koivun juurien päällä (joita meidän koivuvaltaisella pihalla riittää) kesäkukkaa. Padat ovat olleet ennenkin, mutta nyt laitoin väleihin kanarian krassia.
Voi kiesus, kun sulla on nättiä! Aivan erityisen kaunis pihapiiri, wau. Ja että kun minä tykkään! Ja kanoista! Ihana navetta, kivet, padat, aidat, kesäkukat, korit,…
…mää taisin pökrätä! :-))
Huokailen täällä kun en muuhun pysty, ihan sanattomaksi vetää noi sun kuvat .
Niin käsittämättömän kaunista,kiitos kuvista!!!
Mielenkiinnosta kysyn, että mihin vuorokauden aikaan yleensä kuvaat?
Otoksissasi on tummaa syvyyttä, se osaltaan lisää kuvien kauneutta.
tuo niihin sinun "omannäköisyyden"
Todella kaunista, lisää odotellaan!!
Helpointa kuvaaminen on puolipilvisellä. Myös aamun ja illan pehmeä valo on eduksi.
Kuvien tänne laitto on kiitos teille penttiläisille. Koetan löytää vähistä ne kauneimmat paikat kuviksi. Paljoa ei vielä ole, pari vuotta olen siemenistä kasvatellut ja teiltä vaihdoissa kasveja saanut.
Tämä kuva on otettu kirkkaassa iltapäivän valossa. Navetta kaipaisi maalia ja tekijöitä…
"Huoltokäytävä"
Värien voimaa
Sitä sun tätä
Hyvä ihme miten upea vanha navetta! Ja talokin! Ja istutukset! Kaikki hienoa!
Tuo navetta on aivan ihana just tuollai luonnollisesti harmaantuneena!! Muutenkin kaikki kaunista…
Multa unohtu peukuttamineki iha kokonas, ku kattelin vaan tota uljasta, komiaa navettaa ja piparista talonkuvaa ja aivan ihanaa aitaa haavi auki, iha syrämestä otti, ku on nii kauniit. Ei tuu sanaa suusta ny, kerranki oon hiljaa. Mutta kylläpäs on “sairaan hieno” ja niin upeesti harmaantunut navetta! (suomenkielest loppu ny noi laatusanat, vai-mikkä-ne-oli)
Tulikukat leiskuvat, ovat kuin koruja
Ritarinkannuksia
Onpa todella erikoisen kaunis navetta! Mistä saanut vaikutteita, ehkä Karjalasta?
Minustakin on juuri tuollaisena "virttyneenä" erittäin kaunis.
Kaunista ja rehevää
Minusta tuo navetta ei kaipaa mitään, ihan täydellinen!
Olemme muutaman päivän sijaisperheenä ihastuttavalle kissanuorukaiselle. Kaveri ei pelkää mitään, eikä ketään.
Pisamakellon ähky
Aivan ihana piha ja rakennukset sinulla!!