Ihana! Todella kuin salainen puutarha.
On ihanan rehevää Ja hauskasti pervoa (Se patsas ja keijOnmekko )
Keijonmekko . Ihanan näköistä farmarilla. Pikkulusikat nimikyltteinä on kiva idea. Täytyy muistaa tuo, kunhan pikkupuutarhuri ( 2v) kasvaa niin isoksi, että antaa tuollaisten "aarteiden" olla rauhassa.
Vihdoinkin sain nähdä kuvia pihastasi! Ihanan rehevää. Se loppukesän illan hämykuva oli tosi kiva, kun siitä sai vähän yleiskuvaa pihasta. Kaikkia muita kuvia katselinkin kuola valuen ja tihrustellen, mitä missäkin mahtaa olla. Eikä minun siemenkylvöni ekan kesän jälkeen kylläkään tuolta näytä ;( Lisää kuvia peliin!
PS. On sinulla taitava ukkokulta. Kehuja hänelle.
Kiitos farkku, oli todella mukava piipahtaa pihallasi. Kaunista ja rehevää, ilman muuta, mutta minusta myös erityisen hyväntuulista ja iloista! Kerro vielä, onko sinulla kurjenpolvia - olin näkevinäni muutamassa kuvassa. Mitä tumman punaiset ruususi ovat? Ootko ylläpitänyt kasvilistaasi?
On tosiaankin rehevää. Ihan tulee hyvälle tuulelle kun katselee kuvia, puutarhassasi on kaikkea hauskaa. Tosiaan salainen puutarha:)
kiitokset kaikille kehuista, ja puolet niistä kehuista kuuluu tietty ukkokullalle.
minulla on aika montaakin eri kurjenpolvi lajia ja tuo punainen ruusu toinen niistä ainakin erotica ja toista en näin äkkiseltään muista mikä just tuolla kohdalla elelee mutta voin tietty käydä vaikka huomenissa katsomassa nimi kyltistä.
juu, olen ylläpitänyt kasvilistaani mutta siitä puuttuu vielä tältä kesältä muutama sata nimeä, ja olenkin pikkuhiljaa ruvennut niitä sinne lisäilemään.
anita, psst,psst, se on sen hevon kökön ansiota jota ukkeli hakee peräkärrillä naapurista.
kantsii kokeilla niin kyllähän kohahtaa.
laittelen vaikka huomenissa lisää kuvia.
Oh, on siellä Farmarilla kukka poikineen Kaunista on, ja hassun hauskaakin. Nuo samaan suuntaan katsovat lusikat ovat oikeasti aika vekkulin näköisiä. Kuin joku tiitiäisarmeija Eipä näytä minunkaan siemenkylvöni ekana vuonna tuollaisilta Taitavia olette molemmat, ukkosi ja sinä!
Farmari, hyvin olet jaksanut tehdä noin ihanan puutarhan, vaikkakin isännän kanssa. Tuo lusikka-armeija on hauska Onko tuo isolehtinen...31 lokakuuta olevassa kuvassa.... jokin punalehtinen ratamo ? Kauniit lehdet.
kiitokset kaikille. kyllä tämä tästä kunhan pääsisi näistä kyynärkepeistä , kaikki hommelit on niin hidasta tehdä näitten apu jalkojen kanssa.mutta harjoitus tekee mestarin ,nimittäin olenhan jo 2 kesää näitten kanssa hommia tehnyt. onneksi on tuo riski ukkokulta joka auttaa.
satues, juu, se on purppuraratamo, tahdotko siemeniä siitä?.
tässäpä kuva siitä.
esittäkää toivomuksia kukka lajeista joiden kuvia haluaisitte nähdä niin katson josko minulla jotakin löytyisi kuvia.
On se niin kaunis. Farmari, en tarvi tälläkertaa siemeniä, kiitos vaan, sainkin juuri tuon purppuraratamon siemeniä ,kylvin ne ulos, katsotaan, jos ei tule mitään,sitten pyytelen
Kurjenpolvia, kiitos
Pitääkin sitten ensi keväänä heitellä sitä hevonhyvää penkkeihin oikein urakalla
anitan pyynnöstä kurjenpolvia
ensiksi laitetaan vaikka geranium pratense, mikä lie on tämän kaunokaisen lajikenimi.
seuraavaksi geranium cinereum "ballerina"
sitten geranium phaeum eli tummakurjenpolvi
lisää laitellaan kurjenpolvia.
geranium platypetalum "crane''s bill"
geranium thunbergii ,hailakan vaaleanpunaiset kukat.
geranium thunbergii?
geranium phaeum "samobor" lehdistö,kukasta ei vielä kuvaa olekkaan.
sitten geranium pratense "dark reiter" lehdistö,kukasta ei vielä kuvaa ole minulla.
sitten geranium pratense "mrs kendall clark"
geranium pratense liilansininen
espanjankurjenpolvi "wargrave pink"
geranium thunbergii "jester jacket",lehdistö.
kivikkokurjenpolvi
peittokurjenpolvi
ja lisseekin piisaa
tuoksukurjenpolvi pinkki
tuoksukurjenpolvi vaalea liilanpunainen.
tuoksukurjenpolvi "alba"
verikurjenpolvi "vision violet"
pyreneidenkurjenpolvi
,
verikurjenpolvi "alba"