Jep, jokaisella on täällä pallolla oma paikkansa ja tehtävänsä
Joo sehän on tämänmaailman kiertokulku ja näinhäse pitä ollakkin,mut silti ötiäiset on inhoja
Hämähäkit ovat kiehtovia ja niin kauniita. Tällaisiin hämyhäkkeihin voi törmätä Kylkikahvan kotosalla:
pikkuinen brachypelma boehmei:
Ihana vanharouva "Kukka", brachypelma albopilosum
tuo pikkuinen on tosi söpö
Anteeksi kylkikahva, mutta kyllä noista on söpöys kaukana, vaikken hämähäkkikammoinen olekaan :D. Kissasi kyllä ovat hyvin uljaan ja kauniin näköisiä. Hämähäkkejä…huh kylmiä väristyksiä
Minäkin olen ollut hämähäkki- ja ötökkäkammoinen, ja kun mies nämä hämähäkit halusi, niin ei auttanut muu kuin alkaa tykkäämään. Nämä ovat olleet aivan loistavaa siedätyshoitoa minulle, enää en pelkää juuri mitään ötököitä! Ja kyllä, nämä hämähäkit ovat niin suloisia, että tekisi mieli paijata niitä… No tietenkään en niihin aio koskea.
Samaa mieltä ku belgi
kyllä minä en noiden kans samassa mökissä asus…mut on hyvä että on ihmisiä jotka tykkäjää hämppiksistä =)
Onpas hienoja! Silitykset =D
On tässä jälkikasvua kerrassaan. Äiteetä en (onneksi) nähnyt
Hauskoja! Noi on just niitä samannäkösiä tyyppejä ku meilläkin oli. Tänään olivat kaikki sitten menneet menojaan.
Onneksi ehdin kans saamaan kuvan niistä, jotenkin noin pieninä nekin on hellyyttäviä.
Äläkää ny iletkö! Nuo on kirsisääskien (niitä pitkäjalkaisia höntylöitä) ohella maailmaninhokkeja. Kaikki hämpit.
Onkohan ne päiväunilla?
Hrhrhrh hirveetä!!kamalia! kuolis suomesta noi hämikset :(( Karseita kasvarissam hyi että. Meni puol pulloa mäntysuopaliuosta kun tapoin kaksi järkyttävää munapyllyä kasvarista… Oli kauheen vikkeliä, onneks tyhmiä Ja sitten jotain oranssikeltasia pallohämiksiä lymyää kasveissa kans, tippuessaan muuttuu kuin pikkukiviksi ja pitää kolauksen. Sitten lentää taivaantuuliin kasvarista. Tiedän, että hämikset syö tuholaisia, mutta mulle ei niistä mitään iloa ole kun saan aina sydärin jos näänkin sellasen.
Mökille kun tultiin, niin kannettiin ulos kaksi tosi isoa hämähäkkiä, kroppa yli sentin ja paksut jalat siihen vielä… hui… mä en yhtään tykkää heikäläisistä (ja salaa listinkin astikaapista yhden pienemmän…), mutta tyttäret haluavat viedä kaikki hämpit elävinä ulos mökistä. Ja totisesti toivon, että tulevana yönä ei yksikään hämis (ihan omaksi parhaakseen) yritä häiritä uniani…
Varppina katosta laskeutuu sun päälle semmonen iso hämppis
Nonnii, sanoitkin se Jade ääneen. Nyt Eltsu ei uskalla silmäänsä ummistaa, ku eihä sitä tiiä, millon just ku meinaa nukahtaa, ni tuntee pienen karvaisen kosketuksen poskellaan ja…
Ei pienen vaan ison karvaisen jalan
Mut jos se jalka on liian iso, se vaan luulee sitä ukokseen ja huutelee et mitäs sää ny väärinpäin sänkys makkaat (ja sitten totuus paljastuu)…
Aapuva! Enhän mä voi enää mennä nukkumaan! Tulevana yönä vieressä nukkuu vanhempi neiti (jonka kanssa vastatusten tässä vielä kukutaan tuvan pöydän molemmin puolin) eli en voi edes isäntää syyttää, jos jotain karvaista laskeutuu käsivarrelle…
Hämyhäkkyröiden listiminen tietää kuulemma huonoa onnea. Suotta niitä tappaa kun ei niistä mitään haittaa ole. Mistähän mä mahdoin semmosen jutun lukea, et montako (noin) hämykkää ihminen elämänsä varrella nielaisee unissaan
Hyvää yötä vaan kaikille