Hevonen

Mulle ilmotettiin aamulla, että mulle on illaksi suunniteltu ohjelmaa. Isäntä käski pakata vähän lämpimämpää vaatetta mukaan. Vei minut hitto vie ratsastamaan - ekaa kertaa 15 vuoteen :heart_eyes: ja ekaa kertaa oikeen parin tunnin maastolenkille porin kauniiseen yyteriin. On kyllä ollut aika tunteiden vuoristorataa tää viikonloppu, ikinä ei oo kukaan mulle mitään tällästä järjestänyt ja onhan tää aika häkellyttävää:sweat_smile::heart:

Kuule Inksu,solis niin ku lenkin aika :grin:

Lenkin jäläkhen suihkuun :slight_smile:

Insku tykkäjää pesemisestä ku hullu polokasta :slight_smile: Varsinki siinä kohtaa ku pessään tissit :smiley:

Tänhän ollaan jännän äärellä :smiling_face:

Onneksi olkoon!

Jade, onneksi olkoon!!!

Kiitos :heart:
Inksu on mitä parhain ekaksi hevoseksi. Kiltti, ja tosi rauhallinen käsitellä. Valijastaa saat vaikka tunnin,ja siltiki pulssi on alle 30.
Lenkille lähtiessäki se oottaa että minä könyän kärryihin. Seku ei tapahu ihan hetkessä, varsinkaan talavella ku on palijon vaatetta :smiley:
Jokkuhan tormaa heti liikkeelle ku päästetään päittistä köyvet irti

On se kiva ku isäntäki on mukana hevoshommissa :slightly_smiling_face: Inksu on meijän yhteinen harrastus :slightly_smiling_face:

Mukava homma. Olishan se niin mukavaa että ois joku muukin yhteinen harrastus kuin syöminen ja naxxxxen. Vaikka ihan hyviähän nekin on varsinkaan ku ei paremmasta tiiä. :wink:

Tytteli sai eilen uuvet kultakenkulit, niillä se pärijää nyt sen 15 viikkoa :slight_smile:

On se ihana tuo Jaden tytteli.Siinä silimä lepää :sparkling_heart:

Minä solin tänhän niin reipas että sirpillä katkoin tyvärille syötävää :blush:

Meijän talliin on tullu uusia asukkeja. Yksi on vielä pikkinen  :blush:

Ompa söpöliini :heartpulse:

Eilen käytiin Inksun kans 10 km lenkki. Oli niin mukava lähtiä,että piti ihan pussata :slight_smile:

Jadetsulla on varmaan onnellinen hevonen.:slight_smile:

Alkuperäinen kirjoittaja: Ohvakukka

Jaden hevonen on ”onnellisin” hepo :grin: :+1:
Saa kyllä ja pitää hemmotella heposta.
Voi että, Jadella on varmasti onnen päivät.

Heti ku Inksu siirty mulle, alako harjoissa ja loimissa olemaan väriä :blush:

Inksu sai ihan Bucasin sajeloimen. Kallis ku kerpele mut halapaakaan ei kannata köyhän ostaa

Huomatkaa timskut :grin:

Pikkinen kasonnu kovasti

Käytiin Inksun kans lenkillä

Ei keretty kauaa olla tallilla,ku sitte tuliki jo hampilääkäri

Inksua ei tarvinnu etes rauhottaa  :smiling_face: Hampilääkärikään ei oo mikä tahansa, hän on irlantilainen, pirun taitava käsittelemään hevosia.