Hevonen

Inksu on pärijänny jo monta päivää iliman särkylääkkeitä :slight_smile: Tänhänki se oli niin lystissään,että persusta nakko, ei se halavaus kovin isoa vikkaa jättäny :slight_smile:

Varsan kohalla, ei menny matolääke hukkaan :smiley:

Persmatoja

Hyvä!!!Mukava että pääsittä säikähyksellä.Halauksia Inksu tyttelille.

Yäk :confounded: nuo mavot,hyiiii.

Äityliini kävi morjestamassa tyttärentyärtään :blush:

Ovat muuten Inkeri nimisiä molemmat :heart:

Ku olin penikka,isä ja äiti aina kätisi mun hepostelusta :grinning: Nyt on kiva,ku molemmat on kannustaneet ja sanoneet,että hevostelu on mahtava harrastus. Tänäänki isä osti Inksulle pinkin juoksutusliinan :grin:
Syän niillä varmaan loppuu jännityksestä sitte ku Inksu juoksee  ekan kerran raveissa :laughing:

Keskiviikkona kävi eläinlääkäri ottamassa Inksusta verta, ja eilen tuli tulokset. Arvot on tojella, tojella hyät :slight_smile: Vielä ainaki otetaan yks verikoe, siinä 5-6 viikon päästä, ja Inksu sai luvan alottaa kevyen treenaamisen jo ens viikolla :slight_smile: Ois saanu lähtiä  lenkille jo tälläki viikolla, mut eläinlääkäri anto samalla nuhapiikin, niin sen takia pittää olla 4-5 päivää ihan hissukseen.
Mun tytteli on kunnossa :slight_smile:

Ompa hienoja uutisia!!!Hyvä Inksu!!

Olin keskiviikkona ratsastamassa. Ihana ilma ja ratsastus meni hyvin. Mutta alastullessa onnistuin jättämään vasemman nimettömän jumiin nahkahihnan taakse. 
Sormi turposi lähes välittömästi. Mutta hommat hoidettiin loppuun, eli hevoset riisuttiin ja vietiin tarhaan. Vielä hain porkkanoita autosta ja syötin.
Kotimatkalla soitin terveyskeskukseen, ni näyttämään ajoin suoraan.sitten sinne. Röntgenissä kävin. Ei murtumia, pehmytkudosvamma. Lepuutusta viikonlopun yli. Turvoksissa on ja väriä saanut kivasti. Ärsyttää, kun ihan oma vika.

Kuuraturpa :heart:

Tänhän Inksu pääsi lenkille, ekan kerran sen halavauksen jäläkeen. Menohaluja oli vaikka muille jakaa, mut pakko oli toppuutella.

1. päivä Inksulta otettiin viiminen verikoe. Arveltiin,että lihasarvot voi olla korkeella ku nyt on treenattu 3 x viikko, mut ei, arvot oli niin hyät, ettei enhän paremmat vois olla :slight_smile:

Ruokkia oon osannu, ku rautaki on semmonen ku pittääki :slight_smile:

Huippu-urheilijat ei lepää aattonakaan :grin:

No,huomena on Inksulla lepopäivä,mut tapanina panhan taas kärryn etehen :slightly_smiling_face:

Minä rakastan Inksua päivä päivältä enemmän ja enemmän :kiss:

Huomatkaa Inksun ihana paksu alahuuli :smiley:

Minun tytölle ei kelepaa ku paras, eli pinkki ja timskut :smiley:

Tilasin Inksulle ihan nimikoidun otsiksen. Kyllä on muut tammat raviloissa kateellisia Inksulle :smiley:

Jedetsu, joko olet hommannut Inksulle kesäloimen?

Inksu muutti eilen tallin isoimpaan karsinaan :slight_smile: Me pestiin siitä katto, ikkuna, ovi kaltereita myöten ja seinät maalattiin

Pellettiä meni kaikkinensa 7 kottarillista. Normikarsinan kokoseen ei mene ku 3
Meijän tytölle käy vain paras :smiley:

Nyt on Inksun kinttujen kylymäys niin ku viimisen päälle :+1: Ei tartte jääpalojen kans värkätä, eikä jääkylymän veen kans lotrata :blush:

Minkä takia  niitä kinttuja kylmätään ?

Son tuo sama ihimisilläki,maratonin jäläkeen mennään jokeen seisoskelemaan.Josseioo luonnon vettä niin kylymää vettä kintuille,auttaa,on kokeiltu :slight_smile:

Uutta tietoa mulle nuo molemmat, Jadetsun ja Karvarin kertomat. Mut niinhän se tietty on, vesi vanhin voitehista.