Hillasuolla Koillis-Lapissa (VII)

Jadeliila, miksi et käynyt peremmällä? Kotona olen ollut koko päivän, vasta illalla kävin kaupassa mutkan. Olikos meillä molemmat autot pihassa kun ohi olet mennyt ? Minkä pensaan takaa kävit kurkkimassa?

Uusi projekti polkaistiin käyntiin menneellä viikolla.

Seuraavaksi, saapas nähä mitä tästä tulee, vai tuleeko mitään? Kottikärryjäkin on kaksin kappalein työmaalla.

Olin ystäväni kanssa liikkeellä, jos olisin ollut yksin niin tiiä vaikka olisin kahveella käyny =)

Edistyy se työ kuitenkin vähitellen, voimien mukaan. Minä enimmäkseen vain katselijana. Mies valitti että minä vain nauroin hänen työntekoaan. heh....

Tänä iltana näytti tältä, huomenna täytetään mullalla ja sitten pääsen minä istuttamaan.
Ympärystä tehdään sitten ajatuksen kans. Ehkä ens kesänä. No meillähän on jo yks harjoituskappale tehtynä.

Varsitieltä päin tulimma joten siitä etupihan pensasaidan läpi kurkin =)

Eipä siitä paljon taida läpi nähä. Oisitte vain käyneet peremmällä. Olin yksin päivällä yli pari tuntia.

Oltiin joskus 12.30 aikaan liikkeellä, yritin katsoa että näkyykö sitä sinun ihanaa koirulia mut en nähny

Se ei ole yksin koskaan pihalla, jos se ois siellä ollut niin oisin minäkin tai mies ollut pihalla. Kotona oltiin tuohon aikaan vielä kaikki. Taisi pakettiauto näkyäkin kadulle. Seuraavalla kerralla et sitten mene ohi käymättä ainakin pihalla. Kahvitkin voin keitellä.

Okei, mä lupaan käydä =) Mun pikkuveli on muuten lapiohommissa siinä aika lähellä teitä

Syksy on tulossa, humalat sai lähteä autotallin seinältä. Kukkia on onneksi kuitenkin vielä ja muutamat tekevät yhä uusiakin kukkia.

Tämäkin tekee siemeniä ja kukkia yhtä aikaa.

Gladiolus meinaa vasta nyt aloittaa kukintaansa:

Tulisenpunainen, laita aurinkoiselle seinustalle raukka lämpimään. Mulla työntää elämänsä ekaa nuppua pasuunakukka, arvaa että harmittaa, kun vasta nyt !

hillasuo, mikä kello tuo ihana sininen on?

Viherpeippo, se on kerrottu kurjenkello.

Tämän sain Kassilta alkukesästä mutta nyt sen nimi on unohtunut... Kassiiiii .... mikä tämä on:

Rönsyleimu, Phlox stolonifera taitaa olla, sellasilla kamalanvärisillä kukilla =D

Onko tuo pitkä varsikin samaa ? cool Kiitos tiedosta.

Sellasilla upeanvärisillä kukilla=)

MoonRiverkin on täällä.... eikös vain olleetkin ne kassin pötyynit komeita?