Hilun puuhailuja

Toisesta suunnasta kuvattuna. Näkyy nätisti myös koiranpaikka :wink: Sillon kun laittelin tätä pihaa, niin Aatu muutaman kerran karkasi sillä aikaa, kun olin takapihalla kaivamassa kukkasia tähän. Laitoin sitten herralle oman paikan, että saa olla seurana :smiley:

Muutamia kuunliljoja. Nimistä ei tietoa. Valkoisia liljoja ja vähän väriä toivon mukaan tuomaan daalia. Tuossa keskellä on sitten narsisseja.

Kirjohelpit, malva ja saksankurjenmiekkoja. Edessä muutama pieni lapinvuokon taimi.

Tuo rhodo oli vaaleanpuna kukkainen. Ympärille laitoin sitten nuo jaloangervot. Saapi nähdä miten viihtyyvät keskenään :wink:

Karpaattienkello, keijunkukat, daalia ja valkoista kuunliljaa.

Tämä on minusta söpö. White Feather :slight_smile: Rikkaruohotkin on tänään kitketty :wink:

Frosted Violet. Nätti tämäkin, mutta ostin tämän viherpeukaloista Tiramisu-juurakoina. Ja voin kertoa, että ärsytti suunnattomasti kun pistin palautetta asiasta ja vastaus oli että Hollannissa tapahtunut virhe, ostokuittia vastaan voimme korvata ostoksesi. Arvatkaa oliko mulla siis 4 viikon päästä mitään kuittia tallella! Vähän meinasi kyllä maku mennä koko puljusta. Ei siis ole eka kerta, kun vääriä taimia sieltä saa :S Mutta niinkuin sanottu niin nätti tämäkin :slight_smile: Keijunkukkia meinaan kyllä hankkia lisää jatkossa. Aivan ihania!

Söpöjä vierekkäin :) 

Daaliaa, lobeliaa ja koristebataattia. Oon kyllä niin kovin rakastunu noihin bataatteihin ettei tosikaa :smiley: Daaliat on jostain syystä menettäny värinsä. Ne oli tosi nätin pinkkejä alkukesästä ja nyt ovat tollasia vähä harmahtavia :frowning: Mistähä mahtais johtua?

Lintunen toivottelee meille tervetulleeksi :smiley:

Hurjaa kun syysleimut kukkivat jo näin aikaisin. Tykkään kyllä kovasti tuosta pinkistä :slight_smile:

Söpöliini :smiley: Oon jotenki turkasen ihastunu ny kaikkiin pihakoristeisiin :) 

Ilona oli käyny isänsä kaa rannalla ja löytäny simpukan. Hää toi sen sitten äitille tuliaisiksi reissusta :slight_smile: Ihana eikö totta? :slight_smile:

Harmaamalvikin upeaa kukintaa :slight_smile:

Herneetkin jo kukkivat. Toivon mukaa omat herneet maistuu paremmalle ku eile torilta ostetut… Olivat kyllä tosi kurjan makuisia :frowning:

Siniset orvokit on jo leikattu alas ja nyt alkaa pelakuut kukkimaan. Ennen oon tykänny kovasti lobeliasta, mut jostain syystä nyt alkanu melkei silmiä särkemää tuo räikeä sininen… hmmm… 

Nää min pelakuut oli alku kesästä semmosia, et tekivät nuppuja kyllä, mut enneku ne kerkis aukeamaa, ni kuihtuvat pois. Oisko olleet liian märässä aikaisemmin? Nyt oon antanu niille kuivatushoitoa niin alkaavat kukkimaan. 

Jaloangervotkin alkavat olemaan hyvässä kukassa. Jostain syystä kamera vääristi väriä, tummemman punaisia ovat nämä oikeasti.  Vähä ehkä himoitsen näille kaveriks myös valkoista jaloangervoa.

Valkoinen myskimalva on mielestäni tosi kaunis. Korjatkaa jos olen lajista väärässä? Harmi, että kukan kuva on noin huono, yhyy!

Esikkokin ilahduttaa kukkasellaan. Kovin on miust näköjää tullu pinkki-tyttö :wink: