Hilun puuhailuja

Hurmesilkkiheinä. Nyt kovin ruipelon näköinen, mutta toivottavasti siitä ajan kanssa kasvaa nätti :slight_smile:

Keijunkukka. Mikähän lienee nimeltään…

Tää pääs vaihtamaan paikkaa. Hyvin kasvanut :slight_smile: Edellee rakastan tuota koristebataattia!!! :slight_smile: Eikös tän juurakon voi talvehduttaa samoin kuin esim daaliat? 

Kovin näyttää vielä tyhjälle, mutta onhan tässä jo eteenpäin kuukaudessa menty :slight_smile:

Hirveä tuo koristeherneaita. Täynnä härmää mut muutenki iha mahdoton. Leikata pitäis, mut siitä vissii härmä innostuu lisää? Täytyy yrittää ruiskutella sitä sillä vesi-käsitiskiaine seoksella. 

Kovin on harmaan näköinen kuva :frowning: Mutta näkyy nyt kuitenkin kukkapenkin loppupääkin. Noita kiviä olisi tarkoitus laittaa koko matkalle reunaan, kunhan saan aikaiseksi käydä niitä etsiskelemässä :) 

Loppuu,   Hilult kohta, piha kesken.

Kysymys. Onko tää ihan rikkaruoho vai esim joku malvikki? näitä näkyy nousevan etupihalle sieltä sun täältä… Itse en siis ole mitään siemeniä sinne heitellyt :smiley:

Keijunkukkakin käy kukkimaan :slight_smile: Hauskan väriseksi mennyt tuo kuunlilja taustalla. Taidan olla aikamoinen puutarhuri, kun rikkaruohotkin rehottavat noin komiasti. Ahahahaha!

Kypsymistä odotellessa :slight_smile: Yksi on vasta kypsynyt. Jaettiin se 4 osaan, jotta jokainen sai maistiaisen ekasta omasta tomaatista (jokainen on siis rakkaudella tuota kasvattanut, heh) ja myönnettäköön, ihan mielettömän hyvää oli! :slight_smile:

David: Juttelin jo HerraMiehelle et oon miettiny, et jos laitettais toi piha sillee nätisti täytee istutuksia, et välissä menis vaa polut jota pitkin kulkea. Haavailen tuohon kirsikkapuun tilalle vesiaihetta, jonka ympäril tietysti olis istutuksia :smiley: Hetken aikaa HerraMiehen ilme oli suhteellisen kauhistunu, sitten hää vaa totes, et noh, sinne meni ne ens kesän kesälomarahat. Ahahahaha! :smiley:

Käväisin kattomassa ja ihastelemassa, sinun kirsikkapuusi on kaunis ja kaarna siinä upea! ilahduin, kun päätit pitää sen (paitsi jos sitä vesiaihetta suunnittelet…) Itse olen haaveillut kirsikkapuusta ja kunhan pääsen sinne asti täällä pihallani (pitää kaataa puita ja raivata villiintynyt niitty ), jotta pystyn istuuttamaan sen, niin hommaan sen ensimmäisenä.
 Ja tosi hienoja koruja olit tehnyt!
Olen siirrellyt pioneja useasti, eivätkä ole moksiskaan. pitää vaan muistaa ettei laita liian syvälle, juurimukulan päälle vaan muutama sentti multaa. Niin ja tietty reilu kastelu jonkun aikaa.

Kiitoksia Blanka :slight_smile: Täytyykin miettiä, et mihin tuon pionin siirtäisi. Kirsikkapuun kohtalo on edelleen vähän niin ja näin. Hurjan iso se on tuohon mein pihaan, mutta saa nyt ainakin ensi kevääseen saakka siinnä olla. Mietiskellään vielä, mitä sen kanssa tehdään. Erittäin satoisa se oli ja etenkin tuo mein isompi likka niitä tykkäsi mutustella :smiley: Ei tainnu edes linnut keritä apajille :smiley:

Tykkään näistä kovasti. Oikeita väripilkkuja :slight_smile: Kuva tosin on kurja. Nii se vissii on, ettei keskel päivää kannattais kuvata vaa nimenomaa aamul tai illal… Nää rassukat ei vaa oo auki sillon :wink:

Pieni "Cherry Perry" kukkii :) 

Hyvin on päivänsinet kasvanu mut ei yhen yhtäkää kukkaa. Harmittaa vietävästi ku se kuitenki on yks min lemppareista

Tämäkin aloittaa kukintaansa, mikä sitten lieneekään. Joku hortensia, mutta mikä? :slight_smile:

Näiden piti olla aivan valkoisia, mutta ovat kovin kellertäviä :frowning: Nättejä toki kuitenkin, niin kuin liljat aina :slight_smile:

Tää on antanu odottaa itseään KAUAN!! Nyt jo sentään vähän kurkistelee :wink: