Huonekasveja kukassa nyt

Hoya bellan nuppu. Äh, tulipa huono kuva.

Soihtuköynnös

Valkokäenkaali

Mitä luulette? Onkohan tuo pallero Hoya lineariksessa nuppu vai uutta alkua?

Pääsiäiskaktus kukassa, ollut jo pari viikkoa.

MInulla kukkii kanssa kohta pikkuposliini:

Ja sitten kukkii apostolinmiekka:

Onpa ihana siun apostoli!

Miun on nyt tässä vaiheessa, eli vielä pittää ootella..

Apostolinmiekkani  kukki pitkänäperjantaina. t Riittaheleena

Gardenia avasi tänään

ekan kukkansa ja tuoksu oli mitä mahtavin

Voi että tuo gardenia on siis NIIN kaunis, huoh...

Tummassa kuparilehdessä odotti aamulla tällainen ylläri

Ja tässä vielä koko kasvi

Tämä santtu sai äidiltä talvella tappotuomion, enhän mie sitä voinu sallia

Ja vieressä aloittelee myös tämä vaaleampi versio

Ramonda lähetti juorun pistokkaita kuukausi sitten ja mitä tapahtuikaan eilen: aukaisi pienen kauniin valkoisen kukan! Enpä osannut odottaa sen kukkimaan alkavan. :) Tarkemmin kun sitten tutkin, niin löytyihän sieltä nuppuja enemmänkin. Katsotaan osaanko kuvan laittaa, en ole vielä aiemmin yrittänyt.

Voi vitsit kun on upea tuo leijan kuparilehtisydän!! Tahtoopuhetta! Onko kenelläkään luovuttaa alkua tuolaisesta??

P

ikkusoilikki aloitti kukinnan , olenkin sitä odotellut

Pirjoh, jos maltat oottaa, että tuo kukkii kaikki nuppunsa, niin mie laitan sulle tulemaan.
Tämä miun on lähtöisin viime keväänä sinitalvikilta...kierrätystäsydän

Soilikki kukassa täälläkin - onko pikkusoilikki ja amppelisoilikki sama kasvi? Myös ihmeköynnökset kukkivat...

Inki...joo sama on , katsoin oikein kirjasta nimen, kun olen sanonut sitä '' riippasoilikiksi'' , mutta kirjassa luki ,  pikkusoilikki, amppelisoilikki, Streptocarpus saxorum 

Nappanappa hän jaksaa odottaanauruasilmän isku! Kiitos!!

Pirjohoo, multa saat toisen värisen kuparilehden, jahka vähän venähtävät.

Aina vaan paranee, vieläkin yrittää jaksaa odottaa..naurua!

Kukassa nyt 4 kpl amarylliksiä. Ovat kyllä ihania, vaikka ovatkin ihan "taviksia". Ei valitettavasti ole kuvaa, mutta yksi on syvänpunainen, yksi valkea-vaaleanpunainen, yksi piparmintunvärinen ja yksi sitten kuten piparminttu mutta värit toisinpuolin eli enemmän punaista kuin valkoista.

Kehtaiskohan sitä kerjätä joltakulta pientä alkua tuosta amppelisoilikista? Oon sitä jo pitempään ihaillut mutta ei oo kaupoissa tuota nähnyt.