Hoya bellan nuppu. Äh, tulipa huono kuva.
Soihtuköynnös
Valkokäenkaali
Mitä luulette? Onkohan tuo pallero Hoya lineariksessa nuppu vai uutta alkua?
Hoya bellan nuppu. Äh, tulipa huono kuva.
Soihtuköynnös
Valkokäenkaali
Mitä luulette? Onkohan tuo pallero Hoya lineariksessa nuppu vai uutta alkua?
Pääsiäiskaktus kukassa, ollut jo pari viikkoa.
MInulla kukkii kanssa kohta pikkuposliini:
Ja sitten kukkii apostolinmiekka:
Onpa ihana siun apostoli!
Miun on nyt tässä vaiheessa, eli vielä pittää ootella..
Apostolinmiekkani kukki pitkänäperjantaina. t Riittaheleena
Gardenia avasi tänään
ekan kukkansa ja tuoksu oli mitä mahtavin
Voi että tuo gardenia on siis NIIN kaunis, huoh...
Tummassa kuparilehdessä odotti aamulla tällainen ylläri
Ja tässä vielä koko kasvi
Tämä santtu sai äidiltä talvella tappotuomion, enhän mie sitä voinu sallia
Ja vieressä aloittelee myös tämä vaaleampi versio
Ramonda lähetti juorun pistokkaita kuukausi sitten ja mitä tapahtuikaan eilen: aukaisi pienen kauniin valkoisen kukan! Enpä osannut odottaa sen kukkimaan alkavan. :) Tarkemmin kun sitten tutkin, niin löytyihän sieltä nuppuja enemmänkin. Katsotaan osaanko kuvan laittaa, en ole vielä aiemmin yrittänyt.
Voi vitsit kun on upea tuo leijan kuparilehti!! Tahtoo! Onko kenelläkään luovuttaa alkua tuolaisesta??
P
ikkusoilikki aloitti kukinnan , olenkin sitä odotellut
Pirjoh, jos maltat oottaa, että tuo kukkii kaikki nuppunsa, niin mie laitan sulle tulemaan.
Tämä miun on lähtöisin viime keväänä sinitalvikilta...kierrätystä
Soilikki kukassa täälläkin - onko pikkusoilikki ja amppelisoilikki sama kasvi? Myös ihmeköynnökset kukkivat...
Inki...joo sama on , katsoin oikein kirjasta nimen, kun olen sanonut sitä '' riippasoilikiksi'' , mutta kirjassa luki , pikkusoilikki, amppelisoilikki, Streptocarpus saxorum
Nappanappa hän jaksaa odottaa! Kiitos!!
Pirjohoo, multa saat toisen värisen kuparilehden, jahka vähän venähtävät.
Aina vaan paranee, vieläkin yrittää jaksaa odottaa..!
Kukassa nyt 4 kpl amarylliksiä. Ovat kyllä ihania, vaikka ovatkin ihan "taviksia". Ei valitettavasti ole kuvaa, mutta yksi on syvänpunainen, yksi valkea-vaaleanpunainen, yksi piparmintunvärinen ja yksi sitten kuten piparminttu mutta värit toisinpuolin eli enemmän punaista kuin valkoista.
Kehtaiskohan sitä kerjätä joltakulta pientä alkua tuosta amppelisoilikista? Oon sitä jo pitempään ihaillut mutta ei oo kaupoissa tuota nähnyt.