Iesterin kasvihuonekuvat keväästä syksyyn

tästähän se kaikki alkaa!viikolla 9 tai 10

ja sitten....

orvokit koulittuina!

Ja kaima on siis töissä! Vai ymmärsinko oikein noista kuvista.

begonioita ja äitienpäivä-ruusut vasemmalla

joo,pirkkis kaimasi on nimenomaan vaan töissä!

Ja sinä mokoma saat olla siellä myös töissä.

ruusubegoni-amppeleita!

ei kun leikkimässä!!!kyllä se työstä käy!kaimasi katkas jalkansa viimeviikolla ja se tietää hyötyliikuntaa läsnäoleville!!!

Oikeesti, onko sulla oma puutarha, vähänkö hienoa

Ja sehän tekkee sulle hyvvää, se liikkuminen silmän isku.

Huulipyöreänä täällä myös katelin ja ihailin. Liekö aprillijuttuja?

Maire, kyl se varmaan on aprillijutska… =D

Eipä taida olla!

puutarha on minun ystäväni,minä saan leikkiä siellä kukkien hoitajaa.jos se olis oma niin en varmaan täällä hehkuttelis,on se senverran kovaa työtä!!!leikki on kivaa kun ei tartte kantaa taloudellista-,ja muuta vastuuta!

Mie jo ajattelin, että ei tuo enää leikiltä vaikuta:)

Ihania kuvia =).Kieltämättä tuo näyttää jo sellaiselta,ettei ole enää pelkkä harrastus ja silloin kun se muuttuu harrastuksesta työksi,voi helposti käydä niin,et suurin into katoaa.Itsekin olen joskus ajatellut,et jos vaikka kouluttautuisi puutarhuriksi.Pah,näin on ihan hyvä olla pelkkänä harrastelijana ja intoa riittää.

iesteri… eikös ole mahtavaa olla ‘kukkapuutarhuri’…;O))… saat vaan kävellä siellä huoneessa ja ihailla kuinka kukat kukkii… Heh, tuo kukkapuutarhuri juttu on ollut jo vuosien ajan meillä sisäpiirin vitsi, kun asiakkaat sitten ostojen aikaan juoksee kukasta kukkaan ja ihailee kuinka kauniita ovat nuo luojan luomat. Mahtaakohan heitillä käydä mielessä, että kukkien kasvattaminen on paljo muutakin kuin vain pelkkää kukkien ihailua… :O))… Nyt aikaa miettiä tuota kun tässä työttömänä puutarhurina asiaa mietiskelen!!