Kuistin vieressä on pieni 7 rhodon, parin vaiveron, leukotin, kalmian, kellopensaan, tiarellojen, heucherellojen ja heucheroiden alue. Ja toiset vanhat saunanlauteet kukkapöytänä.
Kasvimaan laitaa. Tavismaatiaiset ovat hyviä, kun pitää saada nopeasti rehevää. noita rohtovirmajuuria täytyy vaan välillä kurittaa, etteivät valtaa puolta pihaa.
Puoli metriä sivummalta.
Kaivolle johtava polku. Tuon kaivon olen omakätisesti pikku kätösilläni kaivanut yhdessä mieheni kanssa. Vasemmalla kuolanpioni.
Maanpäällinen paratiisi.
Ette varmaan millään arvaa, mikä on lempivärini puutarhakalusteissa. Kaikki vanhat tuolinräyskät saivat maalilla uuden elämän.
Kesäaamun kahvipaikka. Kuolanpioni kukassa ja kaukaasianpioni aloittelemassa kukintaansa.
Kaunista ja rehevää ja livenä vielä kauniimpaa ja rehevämpää. Olet löytänyt mun lempivärini puutarhakalusteisiisi. Sininen sopii vehreään puutarhaan.
Voe hyvät hyssykät Että ihmisenlapsella on tuommoinen paikka jo maanpäällä Minä oon myyty
Paratiisi mullakin tuli mieleen. Erikoisia kasveja ja kauniita.
Kiva, jos viihdyitte meillä, edes näin virtuaalisesti.
Kesäisen aamukahvipaikan toisella puolen kukkivat ensin keväällä trilliumit ja sitten alkukesästä nämä.
Aivan ihanaa rehevyyttä. Tykkään tosi paljon, tuota tunnelmaa tavoittelen itsekkin, tosin se on vielä monen monen vuoden päässä.
Lisää kuvia, kiitos
Häntä vähän ujostuttaa.
Kiitos, että saimme kurkistaa! Hyvin kaunista, hieno tunnelma, upeaa.
Tämä on suosikkialppiruusuni. Pienen pieni kamtsatkanalppiruusu.
Ai että mikä piha! Henkeä ahistaa ja kyllä on just niinku edelliset kommentoi: Rehevää ja kaunista. Melkein epätodellista =D!
Ihana vierailu. Kuvia katsellessa aivan hengästyi. Mahdottoman kauniita kasveja ja upeaa tunnelmaa. Voi jospa joskus edes vähän tuota loitoa olis täälläkin.
Seinänvierustaa alkukesällä, ennen kuin nauhukset, kimikit, auringontähdet ja varjo- ja marhanliljat kohoavat korkeuksiin.
Uskomattoman upeaa!!