Kaarina*s´Garden ;)

Revonhäntä kukkii:)  Ja jossain taustalla perunatkin;)

Värien sekamelskaa.. sininen ja valkoinen ritarinkannus(kait), vieressään aurinkoista oranssia unikkoa.. ja mehitähtikin sieltä kurkistaa..

Sulassa sovussa...

Toinen kulma "Kukkapenkistä". Tuosta se sitten kasvaa, se iso ja upea viiniköynnös joka aikanaan kiipeää kaariporttia pitkin terassille. Jos ei muuta, niin ainakin mielikuvitusta ja optimismia löytyy tältä puutarhailuhurahtaneeltaaurinko

Perinteistä, pelakuu ja lobeliaa...

Ja tässä maistuu pikku levot, uudella terassillasilmän isku.

Tänä kesänä iski joku ihme samettiruusuhulluus... on ostettuja ja itse kasvatettuja enemmän kun laki sallii!

Ja piipahdus kasvariin... ovella pitävät vartiota "Mummon daaliat". Yksi kukka jo tervehtii sisääntulijoita ilta-auringon kajossa

Peremmälle vaan!

Siili pitää vahtia ananaskirsikan, mansikkamaissien ja tillien katveessa... Jossakin pomppii sammakon poikanen, mutta Hän vierastanee kameraasilmän isku

Siilin poikaset odottelevat ensi kesää ylhäällä, pihan pikku neidin ulottumattomissasilmän isku

Kenelle kellot soivat? No, nämä kellot eivät kenellekään... inspiraatiota, kulkusia ja naruja odotellessa toimivat hyllykelloinanaurua

Perhone nsnetään harjoittelee lentämistä, mutta tuskin siitä pölyttäjäksi on, kun "Joku" on sitonut sen rautalangalla kiinni killumaan...

Suurta satoa odotellessa...

On muuten erinomaisen hienot istuintyynyt sinun keinussasi naurua Ja hienoa muutenkin, tietenkin. Ootkos sä itse väkästellyt noita kelloja ja siilejä?

...voi vaikka ihailla kauniita kukkia...

Kuvistasi näkee miten kukista on iloa. Näitä on kiva katsella

Ja illan hämärissä loppui sitten sopivasti kamerasta patteritkin;)

Kyllä, itsekin tyytyväinen keinun pehmusteisiin:) Äitee sen osti uuteen kotiin pari vuotta sitten, siis keinunnaurua. Itsehän minä olen noita keramiikkatöitä väkerrellyt, viime syssynä pitkästä aikaa menin taas kansalaisopiston keramiikkakerhoon. Itselle kun tekee niin ei ole niin noko nuukaa tuo lopputulossilmän isku.
Mä niin rakastan katsella kaikkia värikkäitä kukkia, paikkoja saakin sitten siirrellä varmasti paljon, mutta hiljalleen se pihapiiri tästä muotoutuu.

Tässä tekemäni yrttiruukku.. tai tarkotus oli olla yrttiruukku, mut ainakin nyt siinä on kesäkukkianaurua. Nyt "asetelma" on jo tosi tuuhea(kuva kuukauden vanha) ja ekan mansikan tosta kuukausimansikastakin just eilen maistoinhymy. Kuvan punaiset kukat on belliksiä ja valkoinen marketta.