Pionin juurella kasvaa purkissa nämä taimet, voikohan ne olla tuon lapsia
Viime sunnuntaina kävin vanhempien pihasta kaivamassa vähän kasveja kun tuntui niin autiolta tuo oma penkki. Nyt meilläkin sentään jotain kukkii.
Kieloja ja akileijoja samassa nipussa, sulassa sovussa.
Tulikellukkakin kukkii. Maa näyttää kyllä kuivalta... Ja mitähän tuo käpykin tuossa tekee
Ensimmäinen itse kylväytynyt unikko avasi kukkansa yön aikana, muissa ei vielä ole edes nuppuja...
Sadevedenkeräysjärjestelmä on kehitteillä, kaipaa vielä viimeistelyn ja sen että taivaalta joskus tulis vettä
Letkut on pujotettu syöksytorven sisään ja niitä pitkin vesi sitten menee tynnyriin kunhan mies saa sen laitettua kuntoon.
Tälläinen orvokkiruukkupino syntyi tänään. Idea oli jossain eilisessä (likohan Memmulin) viestissä, mutta harjatarästä ei tietty tähän hätään löytynyt. Lasikuituinen kukkakeppi on tässä sisällä. Purkessa pitkin kukkapenkkiä kerättyjä orvokin siementaimia.
Ihana tuo päivänvarjo ihan vielä tyhjänäkin.
Kuukaudessa on kukkapenkissä tapahtunut paljon, alkaa olla jo tungosta ja osa piti jo poistaa penkistä. Ruiskaunokkia oli liikaa ja aivan väärässä paikassa. Revin ne juurineen irti ja laitoin isoon maljakkoon, kukkinevat siinä aikansa...
Aamulla ennen töihin lähtöä kuvasin tämän koristekurpitsan jättikukan.
Nurkan koristekurpitsat jäävät kohta kokonaan krassien varjoon, täytynee lehtiä hieman vähentää...
Siemenistä itse kasvatetutkin alkaa pikkuhiljaa kukkiin
Tässä petunia, taimet paiskasin jossain vaiheessa kasvimaalle kun luovuin toivosta niiden suhteen...
Kesäleimu(?)
Sinisievikki(?)
Ihanaa tuo sininen, liekö sitten sitä arvelemaasi sinisievikkiä. Sulla on kivoja kivetyksiä penkeissä, ihan mun makuun....
Paritalopiha? Näyttää oikein isolta alueelta! Päivänvarjo on mahtis!!