mitenkäs karvamaijoja hoidetaan? minulla on aina kaikki maijat mitä on ollut niin todella vaikeita hoidokkeja.. en tiedä missä syy, mutta johonki ne aina kupsahtaa..
Mulla on edelleen ihan kaupan mullassa kun en jaksanut vaihtaa. Todella juoppo kukka! Päivittäin vähä lorautan sille vettä. Ja kesäisin suihkuttelinki useamman kerran viikossa. Ja jtn ötököitä siihen tais tulla jos liian kuivana on. Mutta edelleen on elossa…
Jaoin karvamaijani vuosia sitten ja lähettelin p-nettiporukoilla juurakoita. Oma kasvini siitä suivaantui todella pahasti ja vasta nyt on aloittanut kasvamisen uudelleen. Varsinaisen tarkka tyttö. Nyt se on melko pehmeässä turvemullassa joka pidättää hyvin vettä, ja kesän vietti kasvihuoneessa. Ehkä se elvytti.
(Minua vieläkin, vuosien jälkeen huvittaa erään p-nettiläisen ajatelma karvamaijasta…hänellä tuli mieleen talebantussu…anteeksi rahvaanomaisuuteni)
hehheh… =)
Vattapaita ratkiaa…talebantussu =)
Mitenkäs nää karvamaijat tykkää olla?? Mulla on altakasteluruukussa ikkunalla, mutta käristää lehtiään jatkuvasti. Onkohan päässyt kuivumaan jossain vaiheessa eikä enää jaksa? Äitin emokasvilla kaikki hyvin, voi oikein paksusti samanlaisessa ruukussa ja ikkunalla.