Kassikäppin tassutteluja siellä ja täällä

Makeakirsikka Krasnaja Plodnaja. Männyssä isäkarhun peräpää :)

Ja jonkun tavallinen rotkis heitti henkensä het ensi talvenaan… Onneksi sentään tuo Jack Frost nousi mullasta…

Ei se tavallinen mitään kestäkään, Himalaja kestää vaikka mitä!:slight_smile:

Oisko noin...pomppivaa nauruaHyvä kun löytyi ees tavallinen naapurikaupungin valikoimista, hulluna oisivat pitäneet kun olisin alkanut vielä Himalajaa vaatia...

Veska, onko tuo ‘Hadspen Cream’ tossa edellisellä sivulla?

Ei kuulosta tutulta…

Siis ton Pulmonaria angustifolia 'Blue Ensign’in jälkeen, Brunnera Macrophylla ‘Hadspen Cream’? Kun mun mielestä mulla on just tota ja olen pitänyt sitä just tona. Onko selkeää, no ei… ;-D

Brunnera himalayensis, ei macrophylla.

Veska, katopa täältä (sorry, en osaa linkkiä) Paghat's Garden: Brunnera macrophylla 'Hadspen Cream', olisko sama?

Mikäs se sitten on? Tuo kolmas kuva edellisen sivun alalaidasta ylöspäin lukien? Minä jäin samaa pohtimaan että mikämikäkuka…?

Pulmonaria miun nähäksein? (Himalajanrotkoa ei Suomessa taida paljon muut myydä kuin minä)

Ei se ole himalaja, kolmas alhaalta? Pulmonariat on siinä ympärillä, eikö? Josko alimmainen on himalajanrotko?

No jotennii se ei yhtään pulmonarialta näytä..? Vaan enpä ala kiistellä -sen sijaan tiedän minne laitan tilausta lähtemään... hymyä

Veska tassuttaa tänne kanssa sieltä ja täältä juur sitä himalajaa, saa siina K2 olla pomppivaa naurua. Ja listaa kans mukaan.

Hehe, kyl työ oikias olette, joku Brunnerahan se on. Lajikenimi ei kyllä sama. On niin huonot kuvat, ettei itekään tunnista =DDD

Sadan kilsan päässä Turkkusesta oltiin äiteinpäivänä =)

Isä ja poika...

Mistä näitäkin oikein riittää??

Ärgh, kerrotusta lumikista näköjään tulee vaan tällanen sutturakuva...

puhtoisen ja viattoman näköisiä sutturoiksi :slight_smile:

Urhea pikku Zanjatna sinnittelee...