Kibu...:n galleria

Olisihan noissa kohteissa viipynyt pidempäänkin, kiitos kuitenkin:D

Ihania reissuja olet tehnyt, lisääkin kuvia katselisin mielellään - taidemuseokin näyttää olleen taidetta itsessäänkin:)

Löytyykö kibun ihastuttavalle ystävänpäiväpionille nimeä?

nuukapussin matkoja, äkkilähtöjä ja sukulaisissa yöpymisiä, opettavaisia matkoja kaikki tyyni :slight_smile:

(laiska noiden kuvien kanssa, kiitos kuitenkin :D)

‘Mother’s Choice’ on muistaaksen pioni

Kiitos pionin nimestä, kibu. Sinulla on muuten erittäin kaunis piha. Odotan innolla tämän kevään ja kesän kuvia siitä :slight_smile:

kiitos :slight_smile:

tiedä häntä kuvista, vähän on mennyt maku kilpavarustelun myötä puutarhapuuhista mutta eiköhän se siitä kevättä kohden :wink:

talokin menee ulkoremonttiin ja " vahingot" kasveille tulevat olemaan suuret…

Mikä kilpavarustelu?

se on vaan mun mielipide monen tämänpäiväisestä puutarhaharrastuksesta, ottakoon kukin tykönänsä miten ottaa, ei se ole erityisesti kenestäkään/kenellekään :wink:

Kibu, tuota samaa olen mietiskellyt kotvasen :wink:

jatketaan joskus aiheesta :wink:

Mie en ainakaan tunne yhtään puutarhaharrastajaa, joka touhuaisi kasvien kanssa sen vuoksi, että on tarve kilpailla tai harrastaa minkäänlaista kilpavarustelua. Luulen, että kaikki ovat enemmän ja vähemmän täysin höyrähtäneitä kukkahöperöitä, jotka sinnittelevät pitkän talven yli jatkuva polte mielessään päästä tunkemaan kätensä syvälle multaan:)

(selitystä olikin jo sitäsuntätässä, tottakai tästäkin aiheesta on erilaisia mielipiteitä ja kokemuksia )

Tunnistan saman kuin kibukin. Ja sen verran se häirittee, että olen miettinyt myös ettei viittis enää osallistua. Muttei tässä sen enempää =)

kunhan testailen …

Ihanat testikuvat:)

yritin vaihtaa avatarta vaan ei onnistunut, laitetaan näitä sitten :slight_smile:

Minulle näkyy kyllä erilainen avatarkin, mutta nämä pelakuut on ihanoita8)

Kauniit värit ja oikein terävät hyvät kuvat kukista, kannatti testailla :slight_smile:

avatar, mikä ihan tekosyy :wink:
(minunkin mielestäni aika hyviä virkistäviä kuvia) :slight_smile: