Kibu, minä tykkään vallattomuudesta, mutta en osaa itse sitä toteuttaa, kun menee liian vallattomaksi, hehheh. (Lue= rikkaruohot valloittavat… mun penkeissä on pakko olla reunat kun olen liian laiska)
Ihan oikeasti tykkäisin tuollaisesta vähän hämyisestä puutarhasta jossa on isoja puita, pensaita ja perennoja, joiden väleissä on salaisia polkuja… se vaan ei synny minulta.
Ei minultakaan onnistu mikään hämypuutarha, eikä sellainen tunnelmallinen. En vaan osaa toteuttaa sitä mistä haaveilen. Oon liian hätäinen, istuttelen miten sattuu.
ei ole pömpelissä vaan entisessä vesilätäkössä, mies sanoo suo, tutut vesijättömaa
ehkei sillä siinä kosteassa ole hirmuista tarvetta lähteä maailmanvalloitukseen,
pehmeästä kasvualustasta on helppo nyhtäistä alku haluavalle…
ehkä sillä on myös oikeat kumppanit?
Poppius, selitys parhaasta päästä
laiskuuteen minäkin aina vetoan
täytän rehuilla joka nurkan, ei ole ns. rikkaruohoilla kasvun sijaa
kiitti kibu tiedosta ,villapaju on hyvännäköinen! niinkun kaikki muutkin!
Hienoja kuvia kaikki tyynni. Löytyykö lisää pelargonien kuvia?
KIbun piha on todellakin upea paikka. Harmittaa kun viime lauantaina avoimien ovien (portin) aikaan satoi niin paljon ettei kaksipyöräisillä sitten viitsittykään lähteä ajelemaan sinne asti. Karkkulaan asti päästiin ja kiitos Kibu, että suosittelit siellä pistäytymään. Kylläpä oli mahtavat kasvustot, hauskat elukat ja upeat näköalat. Puhumattakaan kivoista puutarhanomistajista .
Tomsku ,sinua odottelin…
(eikö olleetkin mukavia, poikkesivat meillä alkuviikosta)
Piti myös tulla mutta kahdessa paikassa ei voi olla samaan aikaan, harmittaa kun piti valita toinen meno eikä pihaasi Käymiseen uusi yritys joskus myöhemmin....
Kyllähän oli mahtava Salainen Puutarha, ottaisin!!! Nyt en enää ihmettele miten sä Kibuvitsi tunnistat lähes kaikki kasvit tuolta mikä perenna-ketjussa, kun sullahan on ne kaikki Pyrin samaan mihin sä olet jo päässy, huokaus…
Kermesina, sinuakin oottelin…
leimujen aikaa
musta kohta keskellä on hoitoaukko eli hyppelykivi
sama paikka kuvattuna 8.5
karkoitettuja kasvimaan kupeessa
epäilevät Hesarin kisassa, ettei meillä mahdu liikkumaan, tervetuloa!
tai takakautta autolla
ns. potagerin pätkää, hyöty- ja haittakasvit samassa
värisommittelu kohdallaan