Kikkaren pihalta

Kivoja yksityiskohtia pihassasi, kikkare. Tuo alimmainen kuva vallankin, aivan kuin jostakin satukirjasta. Ihana! Asuukohan siellä menninkäisiä?

Voi kun ihania, persoonallisia, kivoja aikaansaannoksia ja hauskoja ideoita!

Toisessa kuvassa ihmettelin noita aitoja… mutta syy taitaa luurata neljännessä kuvassa ovella. :slight_smile: (Vai onko se patsas?)

Tosi kivoja kuvia. Personaalisen näköistä. Toivottavasti laitat lisää kuvia kun vihertyy.

Onpa kivoja yksityiskohtia paljon - satupiha:)

Aidat on tosiaankin nelijalkaisia/lapsia varten, mutta ovella seisoo sammalista tehty poro. Koiria on kaksi ja lapsia kolme, joten välillä ei aidatkaan pitele. Toisaalta piha on sellainen, jossa lapset saavat leikkiä vapaasti esim. sammalmajan sisään pääsee takakautta ja pihalta löytyy myös heinäseiväistä tehty kota, joka myöskin lasten käytössä.

Minä kun ajattelin, että se voisi olla joku terrieri (lakelandin?) :slight_smile:

Tässäpä kuva siitä porosta...

Miten tuo ihana sammalmökki on rakennettu?Aivan järkyttävän ihana, tahtoo sellaisen:)

Upeita juttuja siellä teillä, tuo sammalmaja on aivan ihana!

Ja tässäkin vielä viime vuoden tunnelmia...

Tuo sammalmökki on aivan huippu! Oletko sen itse tehnyt?

Se mökki olikin värkki… Mulla oli sellainen rautakehikko (neliön mallinen) jonka päällystin kanaverkolla. Siihen verkkoon sitten ompelin karhunlangalla sekä vielä rautalangalla punoin sen sammaleen kiinni (kova homma!). Kattoon isäntä hitsas “kattotuolit” paikalleen ja sen päälle laitoin valmista pajuaitaa katoksi. Ja rautalangalla kaikki kiinni. Joten idea lähti siitä kehikosta mikä oli pihalla. Siitä oli tarkoitus tehdä pikku kasvihuone, mutta en jaksanut alkaa laseja hommammaan, joten tuli sit seinät sammaleesta.

Vieläkin löytyi viime kesän kuvia...

Voi kun sulonen mökki. pojat tykkäis kyllä tosta ja äiti… Mitä ihmeen kaunista tuon tarha-alpin seassa kasvaa?

Kirjovuohenputkea?

Sitähän se juuri on. Ei niin paha leviämään kuin tavallinen vuohenputki.

kikkarella aivan ihania systeemejä. Kivoja yksityiskohtia ja kaikki jotenkin niin tasapainossa keskenään. Kaikkea jännää…

Todella kiva ja idearikas piha!