Onnea Titamiinan pienille kisuvauvoille ja surunvalittelut pörröhännän puolesta! Suloisia kyllä nämä kuvan vauvelit! Surullista tommonen pentujen kuolema. Olin itse aikanaan kätilönä kissalle. Raskaudessa meni jotain pieleen, sillä kaikki kolme pentua kuolivat
Niin murheellista… Kaiken piti olla hyvin - emo hoiti pentuja, maitoa tuli hyvin ja sitten kävikin näin. Niin väärin.
Yksin jäljelle jäänyt pentu on hyvin potra, maitoa riittää ja massu pullottaa. Mikäs se on ilman kilpailua koko maitobaaria käyttää. Vaan yksin jäi rassukka…
Elämä on niin rankkaa. Itketty on lasten kanssa ja nyt ihan liiankin hermona vahditaan viimeisen pennun hyvinvointia.
Voi itku, on varmasti paha mieli kaikilla. Joskus tuntuu että elämä on epäreilua…
Ikävää kaikkien kannalta.
Kissat ovat koko aamun ihmetelleet ulkona satavaa valkoista hiutalemäärää, sekä katolta putoavia lumia. ei kissat oikeasti missään pöydällä istuksi, on vaan optinen harha
Kummankaan nenä ei edes yritä venyä kasvin suuntaan, onko sekin optinen harha? Pumba-kissa oli taas järjestänyt itselleen tänään ohjelmaa minun ollessani töissä. Yksi soihtuköynnös lattialla ja ruukku palasina, ruusupapupukluja siellä täällä. Onneksi en eilen pessyt lattioita.
Tässä multivarpainen hännällinen pentu kolmen vuorokauden iässä, 7-vuotiaan kädessä. Napattiin kuva kun emo paineli pihalle asioilleen....
Uih! Inanat valpaat…
Ihana kuunnella pennun tuhinaa emon nisällä. Hirveetä ähinää, pungerrusta ja lopulta onnellista mussutusta… Vaikka se jäi ainokaiseksi, niin tissillä kyllä taistellaan kuin isomassakin sakissa. Aivan ihana!
Ja voi sitä maiskutusta, joka kuuluu kun pennut ovat emon nisällä, uskomattoman kova ääni.
Trigona, juu optinen harha tai sitten tuo ulkotapahtuma oli paaaaljon mielenkiintoisempaa seurattavaa kuin yhden pienen vihreän rehun tuhoaminen. senhän nähkääs ehtii tehdä sitten myöhemminkin ilman todistajien läsnäoloa...kjähkjäh.
En usko, että ostamastani punkkikarkotteesta on hirmuisesti hyötyä kun en uskalla sitä laittaa kun Minnin niskaan, ettei se joudu turkin pesussa elimistöön. Niin hirmuisesti haittavaikutuksia luki tuoteselostuksen yhteydessä:(
Kertokaapa ihanat kissaihmiset, siis vielä ihanampien kisujen omistajat, mikä kasvi pitäisi kissat pois kukkapenkeistä. Minulla on ollut aikannan montakin kissaa eikä ne kukkapenkkejä kaivanneet, mutta nyt ystäväni kaikki taimet mnevät mullin mallin. Karkoittaako virmajuuri kissoja vai kutsuuko? meidän kissat eivät siitä välittäneet mitenkään. Ystävälle apua!
Mahtaneeko sellaista kasvia löytyäkään? -Jotkut ovat neuvoneet, että appelsiininkuoret pitävät kisut loitolla. Vaan eivät ole kaunis näky kukkapenkissä... Entäs joku kissankarkote?
Jauhettu valkopippuri toimii ja on halpaa Tuskin kasvejakaan vahingoittaa, eikä tarvitse paljoa ripotella.
Ja kuka sen on keksinyt että kissa on siisti eläin??
Viirun pohja/oma väri on siis PUHDAS valkoinen..
samoin kun tuo seinä on ollut ennen kissoja puhdas vihreä. Sanomalehti on oltava kuppien alla, sellaista räpellystä on heitin syöntinsä
Mies on ollut nyt melkein kaksi viikkoa pois kotoa, muualla töissä. Pumba on tässä ajassa leppynyt minulle ja suvainnut taas alkaa nukkua kanssani sängyssä kun saa olla ainoana miehenä siellä. Nytkin jo odottaa, että milloinkas tulet? Ja taas, kun mies tulee kotiin (vain yhdeksi yöksi tosin) luvassa on kissatta nukkumista ainakin muutaman yön ajan. On se kauheaa, miten ajattelemattomasti hänen Karvaisuuttaan tässä taloudessa kohdellaan
Täällä ylhäällä
puussa hyppii
orava...
Minni-kissan niskaan hieman laittamani punkkikarkoite on auttanut aika hyvin. Yksi punkki vaan löytynyt sen jälkeen.
Tällä viikolla olen lähettänyt ja vastaanottanut sähköposteja sekä soitellut lukemattomia kertoja, kissaa etsiessäni. Olen innostunut, ottanut yhteyttä - ja pettynyt, kerta toisensa jälkeen. Eikö se Meidän Kissa voisi vain osata tulla soittamaan ovikelloa ja kertoa että tässä nyt oon ja tänne nyt jään. Alan jo vähän väsyä noitten epämääräisten ilmoitusten läpi kahlaamiseen.