Myskimalva, minkä rotuinen tuo sinun kaunokaisesi on? Enpä ole juuri tuollaista ennen nähnyt. Tosi hieno kisuli! Muutenkin taas toinen toistaan suloisempia nöpöneniä, huoh.
Oi tavaton näitä kissaihanuuksia!! Saa nähdä selviänkö näin vähällä kissamäärällä vai ilmaantuuko kotiimme tänä kesänä uusi. Pentuja on tulossa työkaverille muuttaneelle kissalle, josta eivät edes tienneet , onko poika vai tyttö, leikattu vai ei Pentujen jälkeen hommaavat leikkaukseen.
No Helmukka siellä pienessä sydämessä, mihin lie koppaan itsensä tunkeneena
Mä olisin laittanut uusia Cassandroja tänne, mutta en mä osaakaan laittaa :| täällähän on joku ihan hämärä systeemi! Lukee että pitää paina tuota kuvaa, mutta siitä saa lisättyä kuvia vaan tuonne omaan profiiliin.
Satua,kokeile, kokeile! -Tuosta yläpuolella olevasta maisemakuvasta näppäät, niin tulee Browse, sitten vaan näppäät lähetä kuva, ja kuvasta 500 niin tulee senkokoinen, että näkyy
Ai se olikin noin outo systeemi! Mä luulin että siitä sai kuvan vaan tonne omaan profiiliin. No tässä!
Kaipa se on vihdoin ja viimein aika esitellä meidän neidit nötteröt, aikaisemmin "en ole ehtinyt"...
Neitejä selvästi hieman kyllästyttää kauneusunia häiritsevä mamma... Tumma on Ronja ja valkea Roosa, ikää taitaa tässä kuvassa olla n. 8kk.
Ne kuvat jää silti tonne mun profiiliin! Nyt olen ihan pihalla. Tuleepa muuten huonolaatuisena nämä tänne
Preeriakissa.
...
Mulla tökkii jostain syystä tosi paljon tää uusi palsta :/
Tässä Cassulainen jumittui ihan hassuun asentoon ovenpieleen.
Pahvilaatikosta oli iloa pitkäksi aikaa.
Tässä Odsku vielä. Cassandrasta tulee yleensä otettua vähän enemmän kuvia kuin Odinista, koska neiti on oikea linssilude ja Odin ei niinkään välitä kuvaamisesta. Jos yritän kuvata Odinia, niin Cassandra tulee juoksujalkaa kameran eteen istumaan :P
Totuttele totuttele vaan, Satua! Cassandran faniklubi kokoontuu nykyisin täällä… ;D
Ihania uusia kuvia Cassusta ja Odinista!
Välillä tuntuu ihan toivottamalta kasvien ja kissojen yhteensovittaminen samassa taloudessa , kissat makaa tyhjällä kukkalaudalla, turha sinne on yrittääkään kukkia laittaa, kun eivät ne siellä pysy. Kukille on sitten oma pirttipöydän tuoli ikkunan edessä, mutta eikös sielläkin sitten löydy ruukuista kissanvarpaat.
Makellakin näyttää pötsi vähän pömpöttävän niinkuin velipojalla täällä ;) Mahtaisikohan ne enää tunnistaa toisiaan vai tulisiko tappelu?! Makella on söpöt nuo läiskät suupielissä.
A.i.k.a, rotu on ragdoll....
Juu Satua., pömpöttäähän tuo Maken massu, isän perintöä lapsilleen. Se kolmas veli Karvinen on ainakin yhtä paksu kuin isänsä, ihan mahdoton mötkäle. Miirukin on saanut vähän lihaa luittensa päälle, sehän on aina ollut oikean nälkäkurjen näköinen.
Odinkin on oikea järkäle, kun taas Cassandra-ressulla luut tuntuu jokapaikassa :( Mä mietin että eikai vaan sillä Cassandralla ole joku vakavampi sairaus joka ei nyt näy, kun tyttö on huono syömään ja juomaan. Lääkärillä se on aina tiputuksessa kun on niin kuiva :/ Ajattelin että siitä pitäisi jotain tutkia että saisin varmuuden, mutta en tiedä mitä siitä tutkisi kun ei periaatteessa ole mihinkään viittaavia oireita. Ehkä se on vaan vähäruokainen ja pieni kissa..?
Vielä muutama päivä ilman nellaa .Eilen käytiin ostamassa kuljetuslaatikko,kissanvessa ja raapimispuu.Pitää soittaa joku päivä,et mitä hiekkaa ja ruokaa nella on tottunut käyttämään.Saas nähdä miten kukkieni käy kun nella asettuu taloon touhuamaan.
Jee, kohta saadaan Nella-kuvia