Totesin viikonloppuna että kyllä Buubi on sitten viisas ja hyvä oppinen.
Pelattiin noppapeliä mökin lattialla pojat Buubi ja Silakka istu viedessä ja seurasivat tarkaan.
Mentiin juomaan teetä peli jäi latialle seurattiin pöydän äärestä mitä pojat puhaa.
Silakka meni tuuppiin peli nappulaa ja yritti purra sitä komensin.
Buubi nousi toiselta puolen peliä kiersi pelin tuuppasi noppaa ja sen jälkeen pelinappulaa ja käveli taas toiselle puolen istuun ja katseleen.
Silakka tuuppi vuorostaan vain nappulaa Buubi seurasi tarkaan nousi kiersi pelin tuuppasi ekas noppaa ja sen jälkeen peli nappulaa ja taas kiertäen omalle paikalleen pelin toiselle puolen.
Silakka kyllästy ja lähti sänkyyn nukkuun Buubi seurasi tarkaan meidän peliä viedessä istuen.
Nappulan siirrot ei kyllä ihan menneet niille kuuluviin kohtiin mutta se oli vain pieni sivuseikka yritystä kyllä oli
Hyvää perjantai-iltaa ja viikonlopun alkua kaikille kamuille, erityisesti Musulle ja Awalle. Talvi tulee, onneksi on toimivat lämpöpatterit ja oma villatorkkupeitto, jolla köllötellä. Parvekkeella käyn enää pikaisesti, kylmä ei ole kivaa.
Terveisin Pomsu ... vähän lullero-pullero, sanovat jotkut, omasta mielestä ihan sopusuhtainen
Oih tää on ihanaa, kun kuulee pii...itkästä aikaa -ystävästämme Pomsusta ja hänen palvelijastaan Zirmelistä. Awa ja Musu kehräävät kiitoksen.
Kylmästä en tykkää minäkään, tänään oli sellainen viima, että menin tuulen kanssa samaa vauhtia taloa ympäri ja takaisin takkatulen lämpöön. On sulla söpö masu krops krops!
Mulla on samanlainen terv. Musu (yhtä iso)
Pitihän mun kuvata sitten Awaakin.
Hän kun on kova juttelemaan, niin sieltä tuli, että miaaaaau, joka tarkoittaa "mee pois mää nukun nyt"
Ja niin hän kakkoskuvassa jatkoi untaan
Tässä vielä lähikuvaa puhuvasta kissasta Awasta:
Näyttäisi, kuin räpsäyttäisi silmää myös. Meillä on Miinan tapa usein.
On tuo Awa vaan ihana.
Onpa suloinen tuo Awa, meidän Kakkonen on kanssa kova juttelemaan, se vastaa aina, kun kysytään jotain, myös kaikki pyynnöt mitä Hän haluaa, ilmoittaa eri ääntelyillä. Olen jo oppinut ymmärtämään, mitä mikäkin ääntely tarkoittaa. Minä odotan vain, koska sieltä tulee selvä suomenkielinen käsky tai pyyntö, kyllä sekin yksi kaunis päivä vielä tulee, minä siis uskon siihen varmuudella
Nuu-nuu vaikuttaa olevan entisensä. Toipunut siis leikkauksesta. Näin oletan, koska kiusasi tänään pöö-pöötä, keikisteli, juoksenteli, leikki kuten aina ennenkin. Kaikki siis hyvin…
Melko kontrasti syntyy kun Pöö-pöö poika nukkuu lampaantaljalla.
Olen oppinut huomaamaan sen…että he tietävät sen.
Kyllä Pöö-pöö on todella kaunis kissa! Musta kissa valkoisella taljalla, hienoa Pöö-pöö.
Hyvää yötä
Nukkuja kaunein. Avaa silmäsi sun. Tahtoisin keskeyttää sun haaveilun...
Ihania kissoja. Nukkukaa Hyvin kissakamut, Hyvää Yötä!
t. Awa ja Musu
Ihania kissoja ♥ Tässä pari kuvaa Roopesta tältä illalla, kumpi vaanii kumpaa, "tuon kohta nappaan" vol. 1 & 2
Voi tuota Roopea, se on ihan kuin Kakkonen, juuri samannäköinen ja Kakkonen katsoo myös kaikki luonto-ohjelmat! Emot kissat ovat ja tässä vaiheessa heränneet, hyvä huomenta kaikki!
Aivan ihania kuvia, kun tulin pitkästä aikaa.
Oispa kamera aina paikalla kun Esko the Aatelinen kyttää meitin chinchillahäkkiä ja huitoo tassullaan sinne kalterin väliin kun varastaa parit heinät Mököltä
Terkkuja viiksivalluille! Olen löytänyt uuden lempipaikan, nukun nykyään melkein aina tässä uudella hassulla matolla nojatuolin edessä, uuni lämmittää niin mukavasti vanhoja luita tuossa lähellä. Voittaa useinmiten jopa sohvalla makaavan isännän massunkin, joka on kyllä aika mukava, mutta tämä kiva lämmin karvainen matto ei heilu, saan olla ihan rauhassa. Ennen oli vaan kylmää lattiaa ja kova matto tässä uunin lähellä, eihän sillä matolla voinut nukkua kuin kesällä, talvella niin kalsea, hui olkoon! Nyt on mukavaa ja pehmeää. Kurr-hrrr-nau. Emäntä kävi vähän häiritsemässä kameroineen, mutta sain minä siitä hyvästä rapsutuksia ja emäntä löytää aina sen hyvän paikan leuan alta...
T: Mallu
Kauniita unia Poppiuksen ihanalle tiikerille!
Poppius on investoinut kunnolla kissanmattoon ;D